Ratten en cola?
maandag 10 september 2012 om 21:05
Even een vraagje voor de mensen met verstand van ratten/knaagdieren.
Mijn ratje heeft net toen ik niet op zat te letten en klein restje cola uit een glas weten te drinken van tafel.
Het was echt geen eens meer een slokje en stond er al een tijdje dus de prik was er al uit.
Kan dit kwaad?? Hij gaat nu steeds liggen :/ alsof ie opeens heel moe is.
Lees op Google hele verschillende berichten, sommige mensen zeggen dat ze dood gaan van cola maar er staan op YouTube wel filmpjes van mensen die hun rat cola geven.
Is het gewoon toeval dat ie moe is omdat hij al een hele tijd aan het kloten was op de bank of moet ik me zorgen maken?
Groetjes van een overbezorgde ratten liefhebster.
Mijn ratje heeft net toen ik niet op zat te letten en klein restje cola uit een glas weten te drinken van tafel.
Het was echt geen eens meer een slokje en stond er al een tijdje dus de prik was er al uit.
Kan dit kwaad?? Hij gaat nu steeds liggen :/ alsof ie opeens heel moe is.
Lees op Google hele verschillende berichten, sommige mensen zeggen dat ze dood gaan van cola maar er staan op YouTube wel filmpjes van mensen die hun rat cola geven.
Is het gewoon toeval dat ie moe is omdat hij al een hele tijd aan het kloten was op de bank of moet ik me zorgen maken?
Groetjes van een overbezorgde ratten liefhebster.
Internagelaktisch
maandag 10 september 2012 om 21:16
Ik kwam er net met m'n suffe hoofd achter dat ik vanmorgen ben vergeten hun flesje met water te vullen.
Ze zijn nu aan het drinken voor het leven.
Ik wacht het heel even af, gelukkig las ik al iets positiefs
Zou het mezelf nooit vergeven als m'n lieverd dood gaat door mijn on oplettendheid!
Zou het mezelf nooit vergeven als m'n lieverd dood gaat door mijn on oplettendheid!
Internagelaktisch
maandag 10 september 2012 om 21:25
maandag 10 september 2012 om 21:31
Maaique, zal ik je geruststellen? De ratten die ik inmiddels ken (en heb gehad, alleen wonen ze bij ex.. Noem het een bezoekersregeling met mij) die aten echt alles, dronken echt alles en dan ook de standaard brokken.
Ze zijn respectievelijk 2, 2 en half en 3 jaar oud geworden.
Rat nummer 4 is pas aan z'n leventje bij ons hem begonnen en die is ook al verwend.
Zo erg, dat ze allemaal een zak chips open konden knagen
Ze zijn respectievelijk 2, 2 en half en 3 jaar oud geworden.
Rat nummer 4 is pas aan z'n leventje bij ons hem begonnen en die is ook al verwend.
Zo erg, dat ze allemaal een zak chips open konden knagen
maandag 10 september 2012 om 21:38
maandag 10 september 2012 om 22:07
Ratteke, ik heb echt hardop zitten lachen om je reactie :p
Vooral omdat 1 van m'n ratjes nogal heftig reageert op eten, die grist t letterlijk uit je hand of duuwt z'n broers kop hardhandig weg als het om een bakje eten gaat en ik echt helemaal voor me zie hoe de jouwe het wel komt halen als ie niet krijgt! Lol
Vooral omdat 1 van m'n ratjes nogal heftig reageert op eten, die grist t letterlijk uit je hand of duuwt z'n broers kop hardhandig weg als het om een bakje eten gaat en ik echt helemaal voor me zie hoe de jouwe het wel komt halen als ie niet krijgt! Lol
Internagelaktisch
maandag 10 september 2012 om 23:22
quote:Maaique schreef op 10 september 2012 @ 21:05:
Cola mét of zonder caffeine? Zo te lezen zonder
Cola mét of zonder caffeine? Zo te lezen zonder
dinsdag 11 september 2012 om 00:12
quote:Maaique schreef op 10 september 2012 @ 21:16:
Ik kwam er net met m'n suffe hoofd achter dat ik vanmorgen ben vergeten hun flesje met water te vullen.
Zou het mezelf nooit vergeven als m'n lieverd dood gaat door mijn on oplettendheid!LOL dus gaat nu goed met ze?
Zou het mezelf nooit vergeven als m'n lieverd dood gaat door mijn on oplettendheid!LOL dus gaat nu goed met ze?