replica eames

21-02-2012 21:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een reproductie van de eames dar stoelen? Bevallen ze en waar heb jij ze gekocht? Ik ben aan het zoeken op internet, maar vind het erg moeilijk om te beoordelen welke sites betrouwbaar zijn en of de stoelen niet binnen een week uit elkaar vallen.
Ja! Ik heb replica Side Shells (lijkt erop...) van DC Italy. Niet doen, in ieder geval niet van hun. Ze zijn doorgezakt, ze zijn vergeeld en ze wiebelen. Ik ben aan het sparen voor echte.
Ik vind het kopen van nepdesign armoedig, en wat erger is: een vorm van diefstal. Gewoon sparen of accepteren dat het er voor jou (nog) niet inzit om zo'n meubel te bezitten.
dank voor je reactie. Daar ben ik inderdaad bang voor dat ze gaan wiebelen etc.. Ik hoop dat iemand goede ervaringen heeft anders moet ik gaan nadenken over een alternatief.
Welke stoel van Eames?

Ze hebben namelijk wel meer dan 1 stoel gemaakt, zeg maar.....
Ik zag de originele laatst staan bij de bijenkorf en die vond ik eigenlijk helemaal niet zo duur. Ik geloof iets van ¤270 per stuk of zoiets.
Vitra produceert Eames meubels.
De ABS-DAR Charles & Ray DAR
Dat valt inderdaad wel mee.
Als je even googlet is er ook een aanbieder die de originele importeert voor minder, maar dezelfde kwaliteit en uitvoering als vitra.
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven