Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb, klinkt zalig!! Haal dat teiltje maar gauw weg, dit is toch heerlijk om te lezen? En het is je zo gegund!!

Gvd, volgens mij ben ik op mijn voetzool gestoken ofzo, ik zie niks maar het jeuuukt, krabkrabkrab...
Bieb! Leuk dat stripje
Mooie filmpjes Klets!!!!
Maar ik heb het teitlje niet nodig hoor. Alleen maar hartstikke leuk voor je

Olijf dat is rot een iets onder je voet. Hoop dat het snel over is.
Ik denk dat dit het 'ding' van Splinter is: bovenste rij, 8e plaatje (kan ding zelf niet plakken dus dan maar zo): klik! (en ff klikken op 'now in stores' )

Leuk ding hoor

Sandwich is sowieso leuk, net als Turn Over. Toen ik ooit nog centen genoeg had, kocht ik daar best veel.
Een iets onder je voet is zeker zwaar irritant, zeker als dat iets ook nog jeukt.

We zijn wel lekker duidelijk hè, met onze dingen en ietsen
Ik ben ook nog wakker. Net Supernatural gekeken, ga zo naar bed.

Bieb, leuke dag! Lekker romantisch juist. Dat doet die van mij niet hoor.

Babs, een goed afscheid van Meneer. Fijn ook voor Bunker.

Olijf, zeker geen azaron in huis?

Ik zeg welterusten!

En Anneke, moet je nu ook morgen beginnen met je nieuwe baan? Of ben je al begonnen? Of is het voor jou nog anderhalve dag? Ik raak altijd in de war met die tijdzone's.... Iig veel plezier, geniet er van!
Goed idee Ratteke, was zo druk bezig met krabben dat ik daar niet aan gedacht heb *duikt meteen in de zalfjes/pilletjes/smeersels-la*
In wear vinnik ook een geweldig merk!

(maar ook geweldig duur )
Als ik op je linkje klik Olijf zie ik alleen de homepage..
Zooo, een lekker klef kwijlplaatje voor Bieb

Bieb, heb net ff toegevoegd dat je op 'now in store' moet klikken
quote:Olijfje_ schreef op 04 juli 2010 @ 23:39:

Bieb, heb net ff toegevoegd dat je op 'now in store' moet klikken

Gevonden

Inderdaad leuk!!

voor plaatje
quote:Olijfje_ schreef op 04 juli 2010 @ 23:30:

Ik denk dat dit het 'ding' van Splinter is: bovenste rij, 8e plaatje (kan ding zelf niet plakken dus dan maar zo): klik! (en ff klikken op 'now in stores' )

Jaaa, Olijfje gaat door voor de koelkast! Dat is inderdaad het blauwe ´ding´. En met het witte jurkje eronder dat er links naast staat.

Lang leve de uitverkoop (en lang leve man die ook graag meebetaalt ).

Erg hè, Turnover en Inwear en Jackpot zijn altijd zo leuk. En zo duur......

Wat had jij nog gescoord gisteren, Bieb? Misschien kan Olijf daar ook een plaatje van plakken?

Heeft ze gelijk geen tijd om aan haar voet te krabbelen. Oef, alleen het idee al, ik krijg er direct de kriebels van. Ik had laatst een spulletje gevonden in een spuitbusje, dat maakt de plek heel koud en is goed tegen de jeuk. Het werkte echt! Jammer genoeg geen idee meer wat het was, maar ik ga er wel naar op zoek!

Jouw dag klinkt heerlijk lief, Bieb! Heul romanties!

Gaaf joh, mee op toertocht! Jij als motormeid achterop?? En dat je ook meegaat naar een verjaardag, dat voelt nu vast een stuk relaxter nu het wat minder geheimzinnig hoeft!
ik had een netoverdeknie strakke donkere spijkerbroek met naad over de voorkant

en een lang zwart/wit gestreept shirt met gaten in de schouders en elastiekkie onderaan.

Dat is vast niet te googlen
stoer he...ik op de motor.

Nu nog wel een motorpak regelen deze week.

Ik hoop dat mijn zus het nog heeft bewaard....die rijdt al een paar jaar niet meer maar wel zelfde formaar batterij

int durp hier weten de meesten inmiddels van MO en mij.

Nu R nog wel even vertellen wat ik ga doen...al weet hij dat "er iemand is"

samen een weekend weg zal hij wel niet verwachten...
vanmiddag was er op de verjaardag iemand met een teek in de voet Olijf ....brrr
Des te beter voor Olijfje. Lekker lang zoeken, en niet aan die kriebelende voet denken.

Broek is wel goed een voorstelling van te maken, maar het shirt? Gaten in de schouders?

Ik ga lekker naar bed! En Sil even gek knuffelen, het arme beest. Na alle ellende en slecht personeel, brandde hij ook nog bijna zijn neusje aan het blokje turf dat we aan het branden waren op het balkon. Nog even en hij gaat in staking. Eist hij zijn oppassers terug...
Oh, dat ´des te beter voor Olijfje´ sloeg nog op die lange zoektocht met Google.

Niet op die teek..... (ril)
dat snapt ze vast Splinter

blote schouders zeg maar.... Een ovaal stuk bovenop de schouders eruit zodat die bloot zijn en er wel een mouw inzit.
truste voor wie zover is!

hier om 7 u ook de wekker... Nog even lezen en dan pitten
Gaaf hoor, op de motor. Hoewel, ook een beetje griezelig. Waar gaan jullie heen?

Ik heb 1 keer achterop gezeten en was fanatiek aan het tegenhangen in de bochten.

Blijkt dus net niet te moeten.....

Kan MO niet aan een pak komen? Van vrienden of vriendinnen van vrienden? En anders inderdaad hopen dat je zus hem nog heeft!

Truste!

(enne, klinkt leuk, die gaten!)
pak gaat vast wel lukken,genoeg motermuizen hier.

voor tegenhangen

we gaan niet heel ver weg...en dat is mooi zat voor een eerste keer met MO

ergens bovenin NL aan zee
Had je dat nou bij Promiss gekocht Bieb? *staat in de google-startblokken*

Brrr, een teek in je voet, bahbahbah. Ik vind dat zulke vieze beesten, ieks! Voet jeukt nog steeds wel ondanks crème, maar is wel iets beter. Ik herinner me nou ook dat ik er vannacht al eens wakker van werd, toen ben ik wrsl gestoken (ik lig met dit warme weer met mijn voeten bloot, wel dun dekbedje over me heen want ik kan 's nachts niet slapen zonder iets over me heen, maf hè)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven