Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 4 juli 2010 om 13:03
tetters, ik zwaai even mobiel mee, internet is nog steeds van slag hier . Niet fijn hoor, kan plaatjes niet zien en even uitgebreid reageren of een verhaal vertellen werkt echt niet. Stapte gisteren in bed met het vaste voornemen Olivier deze week te laten opereren, want dat getut van nu is ook niks: 2 tellen niet opletten en hij zat er weer aan te likken. Maar dan zie ik m vanochtend weer scharrelen en breekt mijn hart bij het idee dat we hem een narcose gaan laten geven die hij mogelijk niet overleeft
Leo, goed dat je de draad weer oppikt nu, Pilous, wat balen van je vis, Bieb blijft lekker verliefd en Klets, succes met die sollicitaties! Olijf en Ratteke, veel gameplezier, Its, geniet van je heerlijke balkon en Anneke, mooie vakantieplannen! Babs, jij ook genieten van de komende week en Splinter, je bent echt weer helemaal terug!
Leo, goed dat je de draad weer oppikt nu, Pilous, wat balen van je vis, Bieb blijft lekker verliefd en Klets, succes met die sollicitaties! Olijf en Ratteke, veel gameplezier, Its, geniet van je heerlijke balkon en Anneke, mooie vakantieplannen! Babs, jij ook genieten van de komende week en Splinter, je bent echt weer helemaal terug!
zondag 4 juli 2010 om 13:45
zondag 4 juli 2010 om 13:50
TH. omdat je zo bezig bent met Olivier.
Rot trouwens dat je internet het niet doet...
Ik heb weer spamfilmpjes van Tipsy:
Dochter kan Tips ook aaien:
http://www.youtube.com/watch?v=MubmdevnyHU
Tipsy komt als ze geroepen wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=qxYiEluN43U
En deze vind ik heel grappig Tipsy doet een boomklimpoging. Mystique, de expert, kijkt het eens aan en doet voor hoe het wél moet
http://www.youtube.com/watch?v=lri_FlqYSbE
Rot trouwens dat je internet het niet doet...
Ik heb weer spamfilmpjes van Tipsy:
Dochter kan Tips ook aaien:
http://www.youtube.com/watch?v=MubmdevnyHU
Tipsy komt als ze geroepen wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=qxYiEluN43U
En deze vind ik heel grappig Tipsy doet een boomklimpoging. Mystique, de expert, kijkt het eens aan en doet voor hoe het wél moet
http://www.youtube.com/watch?v=lri_FlqYSbE
zondag 4 juli 2010 om 14:20
Ollijf, daar gaan we nog wel met de DA over praten, desnoods proberen met lokale verdoving en als dat niet lukt alsnog volledig. Maar hij moet sowieso rustig liggen natuurlijk. En thks lieve tetters! Ik hoop dat internet (en telefoon) het later vandaag weer gewoon doen, voel me helemaal onthand zo . Dus ik ga nog maar even wat in de zon hangen...
zondag 4 juli 2010 om 14:23
zondag 4 juli 2010 om 14:53
Lief Olijf! We gaan dat zeker bespreken, moet ik alleen even zorgen dat ik niet onderuit ga tijdens de ingreep. Ik ben niet zo van de medische toestanden, kijk ook nooit ziekenhuisprogramma's. Maar voor O bijt ik wel door die appel heen natuurlijk . Man is nu mobiel aan het bellen met Ziggo om het internetgedoe op te lossen dus ik hoop later wel weer normaal te kunnen forummen.
Zonnetje is hier nu goed te doen, het waait behoorlijk dus de temperatuur blijft aangenaam. En er komt net weer een kat over de schutting eklommen en ze wil gezellig bij me liggen . Faith begint ook meer en meer een kroeler te worden.
Zonnetje is hier nu goed te doen, het waait behoorlijk dus de temperatuur blijft aangenaam. En er komt net weer een kat over de schutting eklommen en ze wil gezellig bij me liggen . Faith begint ook meer en meer een kroeler te worden.
zondag 4 juli 2010 om 17:37
Even een vraagje tussendoor (en ja, raar hoe dit forum in sommige gevallen google vervangt):
Wat zijn jullie ervaringen met het bestrijden van vlooien bij grote honden? Hier een enorm beest in huis die strak staat van de Frontline, maar toch... hij krabt en doet dat het een lieve lust is en om nu zomaar nòg een pipetje in die nek te duwen vind ik misschien wat teveel van het goede.
Iemand een suggestie om dit nu voor eens en altijd onder de knie te krijgen?
Wat zijn jullie ervaringen met het bestrijden van vlooien bij grote honden? Hier een enorm beest in huis die strak staat van de Frontline, maar toch... hij krabt en doet dat het een lieve lust is en om nu zomaar nòg een pipetje in die nek te duwen vind ik misschien wat teveel van het goede.
Iemand een suggestie om dit nu voor eens en altijd onder de knie te krijgen?
zondag 4 juli 2010 om 17:43
http://www.omaweetraad.co ... iek=diverse&label=Vlooien

zondag 4 juli 2010 om 18:00
Djaza, wassen met vlooienshampoo. Dierenspeciaalzaak of dierenarts. vlooienshampoo shampoo 2
Moet je hond in bad/onder de douche gaan wel lekker vinden
En grote honden zijn vaak de grootste watjes wat wassen betreft.
Succes er mee.
Olijfje, ik heb DC ook al uitgespeeld. Wat een aanfluiting zeg. Wat is het, twee uurtjes spelen? Deel 2 zal dan ook wel kort zijn. Teleurstellend. Nadat ik die blauwe stenen heb gehaald was ik ook zo klaar.
Eten zit er ook al in (vieze pizza). En het is nog maar 6 uur. Geen idee wat ik eens zal gaan doen.... Iemand leuke ideeën?
Moet je hond in bad/onder de douche gaan wel lekker vinden
En grote honden zijn vaak de grootste watjes wat wassen betreft.
Succes er mee.
Olijfje, ik heb DC ook al uitgespeeld. Wat een aanfluiting zeg. Wat is het, twee uurtjes spelen? Deel 2 zal dan ook wel kort zijn. Teleurstellend. Nadat ik die blauwe stenen heb gehaald was ik ook zo klaar.
Eten zit er ook al in (vieze pizza). En het is nog maar 6 uur. Geen idee wat ik eens zal gaan doen.... Iemand leuke ideeën?
zondag 4 juli 2010 om 18:07
Vlooienshampoo durf ik op dit moment niet te gebruiken: hij heeft last van zogenaamde hotspots op z'n kont/rug en krijgt daar op dit moment hormoonzalf voor. Dus om nu met shampoo op die tere huid te gaan stunten... misschien in een later stadium, als de hotspots verdwenen zijn en hij gigantisch uit z'n giechel stinkt de vlooien verdwenen zijn...
zondag 4 juli 2010 om 19:25
Ik hoop later vanavond bij te lezen, ben nu even aan het pauzeren van de was en de strijk. Ik ga als een speer vandaag, heb er echt lol in en 't geeft me veel voldoening!!
Merkte net trouwens weer 'n voordeel van geheugenverlies: kleding tegenkomen waarvan je niet meer weet dat je 't had Ik zit lekker in de flodder- en strandjurkjes ben ik achter gekomen, heb er meer en leukere als ik dacht
Het gaat hier best goed, we hebben allemaal vrede met het heengaan van Meneer. Huisdierencrematorium eergisteren was goed en mooi. Zoon was behoorlijk nuchter daar, stond ik echt van te kijken. Bunker heeft aan Meneer gesnuffeld, gaf 'm een zetje met z'n neus maar toen Meneer ècht niet reageerde was het klaar voor Bunker. Hij heeft ook niet meer gepiept of gezocht, dus voor hem was het goed.
Man heeft vandaag wel 10 keer gevraagd waarmee hij kon helpen, heeft heerlijk gekookt en zoon bezig gehouden (die stuitert van opwinding van we gaan naar de camping!!! *stuiterstuiter*). Gaat lekker dus.
Ga nog even verder met m'n was, tot strakjes!! Fijne avond allemaal lieve schatten!!
Merkte net trouwens weer 'n voordeel van geheugenverlies: kleding tegenkomen waarvan je niet meer weet dat je 't had Ik zit lekker in de flodder- en strandjurkjes ben ik achter gekomen, heb er meer en leukere als ik dacht
Het gaat hier best goed, we hebben allemaal vrede met het heengaan van Meneer. Huisdierencrematorium eergisteren was goed en mooi. Zoon was behoorlijk nuchter daar, stond ik echt van te kijken. Bunker heeft aan Meneer gesnuffeld, gaf 'm een zetje met z'n neus maar toen Meneer ècht niet reageerde was het klaar voor Bunker. Hij heeft ook niet meer gepiept of gezocht, dus voor hem was het goed.
Man heeft vandaag wel 10 keer gevraagd waarmee hij kon helpen, heeft heerlijk gekookt en zoon bezig gehouden (die stuitert van opwinding van we gaan naar de camping!!! *stuiterstuiter*). Gaat lekker dus.
Ga nog even verder met m'n was, tot strakjes!! Fijne avond allemaal lieve schatten!!
Iets anders
zondag 4 juli 2010 om 19:28
Babs, wat fijn allemaal voor je! De aankomende vakantie (wat zal dat genieten worden met dit weer), het feit dat het goed en mooi was in het crematorium, dat jullie er allemaal vrede mee hebben en dat Bunker het ook af heeft kunnen sluiten. En jullie zoon is een toppertje!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 4 juli 2010 om 19:33
Hey Babs, wat heerlijk, al die jurkjes die nog leuk zijn ook
Wat fijn van Bunker en Meneer en Zoon. Fijn...
En ook nog aan de was. Ik ben trots op je. Ik zou er een voorbeeld aan moeten nemen *kuch*
Hier net een calzonepizza gedeeld.
We kijken nu trashtv (beauty and the nerd nu)
En morgen... dan moet vriend naar de tandarts. Bah. Hij mag om 8u eten en dan tot 15u niks meer. Das best lang he?
Wat fijn van Bunker en Meneer en Zoon. Fijn...
En ook nog aan de was. Ik ben trots op je. Ik zou er een voorbeeld aan moeten nemen *kuch*
Hier net een calzonepizza gedeeld.
We kijken nu trashtv (beauty and the nerd nu)
En morgen... dan moet vriend naar de tandarts. Bah. Hij mag om 8u eten en dan tot 15u niks meer. Das best lang he?
zondag 4 juli 2010 om 19:42
Daarvoor the phone gekeken? Dochter heeft naar het beeld zitten staren... 'oohhh spannend mama'
Wat rot dat er weer iets met de vissen is!
Verzorgpaard van mijn zusje kreeg ook altijd een soort knoflookvlokken, vond ie nog lekker ook en was heel goed voor hem. Weet alleen niet meer precies waarvoor
Babs: Dat had ik zelf ook. Ik heb volgens mij echt overdreven gejankt gewoon toen ik mijn kat in moest laten slapen. Was toen ook zwanger maar na het spuitje was het gewoon best klaar en ook in crematorium.
Fijn van die kleding!
Wat rot dat er weer iets met de vissen is!
Verzorgpaard van mijn zusje kreeg ook altijd een soort knoflookvlokken, vond ie nog lekker ook en was heel goed voor hem. Weet alleen niet meer precies waarvoor
Babs: Dat had ik zelf ook. Ik heb volgens mij echt overdreven gejankt gewoon toen ik mijn kat in moest laten slapen. Was toen ook zwanger maar na het spuitje was het gewoon best klaar en ook in crematorium.
Fijn van die kleding!
zondag 4 juli 2010 om 21:43
Nee, niet gekeken! Net pas thuis. Leuke en drukke dag gehad. Eerst verjaardagstaart eten bij m'n pa, daarna naar Eindhoven. Ik moest op kantoor daar iets opzoeken (anders moet ik er morgen naartoe en zit ik de hele dag in m´n up, niet gezellig) en daarna lekker de stad in gedoken. En joepie, leuk linnen rokje gescoord bij Didi en daarna een geweldige outfit bij Sandwich: wit jurkje met daaroverheen een lang blauw ding. Zonder mouwen en aan de voorkant hou je hem met een koordje bij elkaar, maar hij staat wel open. Duidelijk? Super ´s zomers! Helemaal goed voor vrijdag, dan viert mijn vriendin haar 40e verjaardag.
En daarna nog even in ons eigen stadje uit eten.
Toen we thuiskwamen: geen Sil bij de deur, da´s gek. Huh? Was het arme beest opgesloten in de slaapkamer. Omdat alle deuren tegen elkaar open hadden gestaan was de slaapkamerdeur dichtgewaaid. En nu zit ie angstig te doen, achgossie.....
* tot zover dit epistel uit het dagboek van Splinter *
Babs, je gaat als een speer joh! Leuk van die jurkjes. En het afscheid van Meneer klinkt ook mooi en goed. En Bunker, vond hij het niet gek dan?
Pilous, balen van je vissen weer zeg. Komt dat door de warmte?
Oh nee, de poept in het water. Nou ja zeg, kun je hem dat niet afleren?! Foei.
Praathoofdje, ga je morgen overleggen met de DA? Echt heel sneu voor Olivier. En voor jullie. Ik denk dat als je hem zou kunnen vasthouden (geen idee of dat mag hoor) dat je dan toch vooral op zijn koppie zal letten. Maar het lijkt me geen geweldige klus..... Hoop wel dat het gaat lukken met een lichte, plaatselijke verdoving!
Leuke filmpjes, Klets! Dat gestuntel in de boom, geweldig. En dan dat stemmetje van je dochter, haha!
En daarna nog even in ons eigen stadje uit eten.
Toen we thuiskwamen: geen Sil bij de deur, da´s gek. Huh? Was het arme beest opgesloten in de slaapkamer. Omdat alle deuren tegen elkaar open hadden gestaan was de slaapkamerdeur dichtgewaaid. En nu zit ie angstig te doen, achgossie.....
* tot zover dit epistel uit het dagboek van Splinter *
Babs, je gaat als een speer joh! Leuk van die jurkjes. En het afscheid van Meneer klinkt ook mooi en goed. En Bunker, vond hij het niet gek dan?
Pilous, balen van je vissen weer zeg. Komt dat door de warmte?
Oh nee, de poept in het water. Nou ja zeg, kun je hem dat niet afleren?! Foei.
Praathoofdje, ga je morgen overleggen met de DA? Echt heel sneu voor Olivier. En voor jullie. Ik denk dat als je hem zou kunnen vasthouden (geen idee of dat mag hoor) dat je dan toch vooral op zijn koppie zal letten. Maar het lijkt me geen geweldige klus..... Hoop wel dat het gaat lukken met een lichte, plaatselijke verdoving!
Leuke filmpjes, Klets! Dat gestuntel in de boom, geweldig. En dan dat stemmetje van je dochter, haha!
zondag 4 juli 2010 om 23:12
Hoi meiden!
Nog iemand wakker of allemaal op apegapen na weer een warme dag?
Praathoofd ,wat moeilijk zeg zo'n beslissing over Olivier.
Maar het beste zou wel zijn het dat die plek weggesneden en gehecht wordt...Hoop dat de DA je morgen goede raad kan geven.
en wat balen van je internet,werkt het al weer?
Klets,ik kom net binnenvallen ga eerst even bijschrijven en dan je vast heerlijke filmpjes bekijken.
Honden met vlooien weet ik niets van.
Vind katten met vlooien al een ramp...maar daar werken de druppels vooralsnog voldoende.
Wat ik me wel afvraag: eten honden het voer nog als er knoflook door zit?
Babs,wat fijn dat het goed voelt over Meneer.
En wat mooi dat Bunker nu ook weet hoe het zit...hoeft hij niet meer te zoeken.
Wonderlijk hoe dieren de dood als iets heel vanzelfsprekends beschouwen (of althans...zo komt het op mij als dom mens over)
En lekker die voorbereidingen voor de vakantie (en de onverwachte allang in bezit zijnde jurkjes )
Splinter,helemaal duidelijk je nieuwe jurk (not )
does fotootje plakken??
En Sil heeft het maar moeilijk met jullie....eerst bijna een maand zijn vaste personeel weg,dan een waaiend balkon en nu ook nog opgesloten...tssss..
Je zult zulk personeel in diensthebben
Olijf en Ratteke,lekker aan het gamen...
Nog iemand wakker of allemaal op apegapen na weer een warme dag?
Praathoofd ,wat moeilijk zeg zo'n beslissing over Olivier.
Maar het beste zou wel zijn het dat die plek weggesneden en gehecht wordt...Hoop dat de DA je morgen goede raad kan geven.
en wat balen van je internet,werkt het al weer?
Klets,ik kom net binnenvallen ga eerst even bijschrijven en dan je vast heerlijke filmpjes bekijken.
Honden met vlooien weet ik niets van.
Vind katten met vlooien al een ramp...maar daar werken de druppels vooralsnog voldoende.
Wat ik me wel afvraag: eten honden het voer nog als er knoflook door zit?
Babs,wat fijn dat het goed voelt over Meneer.
En wat mooi dat Bunker nu ook weet hoe het zit...hoeft hij niet meer te zoeken.
Wonderlijk hoe dieren de dood als iets heel vanzelfsprekends beschouwen (of althans...zo komt het op mij als dom mens over)
En lekker die voorbereidingen voor de vakantie (en de onverwachte allang in bezit zijnde jurkjes )
Splinter,helemaal duidelijk je nieuwe jurk (not )
does fotootje plakken??
En Sil heeft het maar moeilijk met jullie....eerst bijna een maand zijn vaste personeel weg,dan een waaiend balkon en nu ook nog opgesloten...tssss..
Je zult zulk personeel in diensthebben
Olijf en Ratteke,lekker aan het gamen...
zondag 4 juli 2010 om 23:18
Dan nog even een ego postje erachteraan
Mijn dag was zaaaaalig.
Ben even een half uurtje huis geweest om fiets weg te brengen en auto op te halen + koeltas met drinken en bak kersen en kleed.
Zijn we naar de Vecht gereden en lekker in het gras onder een boom elkaar kersen gevoerd.
(zal ik even een teiltje neerzetten voor wie nu al moet braken )
Daarna naar een verjaardag geweest van iemand van de motorclub.
er waren gelukkig veel mensen die ik kende en was leuk.
Lekker in de tuin met een wijntje en een hapje.
Daarna Mooie Ogen naar huis gebracht en knuffeldeknuffeldeknuffel ...en ik ga volgende week mee met een toertocht en hotelovernachting
Mijn dag was zaaaaalig.
Ben even een half uurtje huis geweest om fiets weg te brengen en auto op te halen + koeltas met drinken en bak kersen en kleed.
Zijn we naar de Vecht gereden en lekker in het gras onder een boom elkaar kersen gevoerd.
(zal ik even een teiltje neerzetten voor wie nu al moet braken )
Daarna naar een verjaardag geweest van iemand van de motorclub.
er waren gelukkig veel mensen die ik kende en was leuk.
Lekker in de tuin met een wijntje en een hapje.
Daarna Mooie Ogen naar huis gebracht en knuffeldeknuffeldeknuffel ...en ik ga volgende week mee met een toertocht en hotelovernachting