Rijles!!

30-03-2009 21:24 2967 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle lessers verzamelen!

Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft

Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.

Arrg wat was dat een hel!

De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.

Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden

Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend

xx
Wist het wel, Porec! Geweldig!!! Heb het hele uur aan je zitten denken, waar je langs zou gaan, hoe het verkeer zou zijn.

Gefeliciteerd!!! Geweldig gevoel, he?
Yessssss! Gefeliciteerd Porec!!!!!
Het begint nu thuis pas door te dringen, zit nu te trillen ineens!

Spanning komt eruit..

Lief dat je aan me hebt gedacht!
Shit happens
quote:Porec schreef op 17 februari 2011 @ 09:07:

Dank, het heeft geholpen..

Ik ben geslaagd!!!!!!!

Later meer..Woeeehoeeeee gefeliciteerd, goed gedaan!!
First things first:

Porec, gefeliciteerd!!!

Wat goed man! Supersupertof!

Ben benieuwd naar de "later meer" . Gefeliciteeheerd!

Indigo, precies, dat had ik ook haha. Dat ik het Vet Cool vond tussen Grote Mensen die kunnen autorijden te mogen rijden, met mijn totale aanwezigheid van Kunnen . Gelukkig voelt het inmiddels wat vertrouwder, voel ik me niet meer op bezoek...

Ruza, dat te veel naar rechts trekken- dat had ik de eerste paar lessen ook. Wordt vanzelf minder als je wat meer gevoel hebt hoe breed jezelf bent, maar ook dat je tegenligger ook netjes op zijn eigen helft blijft .

Mamalief, kon je een beetje relaxed rijden? Weet je instructeur dat je zo nerveus bent? Kan ie misschien wel wat mee. En inderdaad, zeg af en toe dat je nog wat moet leren joh, anders ging je toch "De Porec" doen?! . Beetje aardig zijn voor jezelf, probeer jezelf dan eens toe te spreken alsof je een vriendin toespreekt. Mensen zijn vaak een stuk milder voor hun medemens dan voor zichzelf.
Newby vraag: Wat is "De Porec"?
Afrijden .
'De Porec'... hahaha... niet alleen afrijden, maar afrijden na 2 lessen te hebben gehad. Wat ben ik blij dat we niet samen aan het lessen waren
Tsja, voor mijn eigen ego was het beter tegelijk met een kluns te zijn begonnen. Maar ja, nou kan ik gewoon Porec als Grote Voorbeeld nemen .
quote:bittermoon schreef op 17 februari 2011 @ 10:40:

'De Porec'... hahaha... niet alleen afrijden, maar afrijden na 2 lessen te hebben gehad. Wat ben ik blij dat we niet samen aan het lessen waren

netjes!!

Ik had mijn eerste les gelukkig ook met iemand die nog nooit achter het stuur had gezeten.
quote:bittermoon schreef op 17 februari 2011 @ 10:40:

Maar eh... 2 lessen? Mist daar niet een 5?

Ik dacht dat het er een stuk of 25 waren.

Extreem goed dus, nog steeds .
Porec, super!

Gefeliciteerd!
Wat een enthousiasme, heerlijk!!

2 lessen!

Alles ging goed.

Bij wegrijden moet je eerst door slagbomen en daar heeft de examinator een afstandbediening voor, alleen deze deed het niet.

Moest ik weer helemaal achteruit rijden en hij een nieuwe halen.

Ik reed wel heul netjes in een rechte lijn naar achter

Eerst de 30 km wijk in, alles prima. Toen rondje door de binnenstad (kerk!!), ook prima.

Snelweg, zelfde richting als jij denk ik Bittermoon, hadden we daarvoor nog even gedaan, dus ook prima.

Moest zelf ergens een stopopdracht uitzoeken. En toen ergens parkeren. Zelf maar tussen 2 auto's in gezet, zodat ik niet nog een keer ergens anders een moeilijkere bv zou moeten doen.

Nog een poosje tuffen en toen gingen we alweer terug. Keurig daar weer geparkeerd. En klaar.

Naar binnen toe en toen zei hij; nou, dat was wel een overduidelijke!! Zeer besluitvaardig (vond ik zelf ook), goed kijken, zelfverzekerd en goed rekening houdend met overig verkeer.

1 minpuntje; ik vergat 1 keer met uitvoegen nog een keer mijn dode hoek te checken.

Maar hij zei dat hij dat alleen vermelde omdat hij verder niets aan te merken had.

Hoe perfect kan je rijexamen gaan!!
Shit happens
Wat goed zeg, Porec! Zo soepel ging het bij mij echt niet. Ik had om eerlijk te zijn geen idee of ik geslaagd zou zijn. Bij 'de kerk' had ik ook nog es gelegenheidsvoorrang wat ik niet door had.

Ben echt supertrots op je. Heb je echt heel goed en snel gedaan. Wanneer ga je je rijbewijs ophalen? Heb je ook een auto waar je meteen in kunt rijden?
Die gelegenheidsvoorrang is daar lastig idd, maar had ik nu niet.

Ik wilde afspraak maken bij gemeentehuis voor vanmiddag/avond, maar alles was al vol

Dus morgenochtend dan maar en dan pas volgende week donderdag ophalen denk ik..

Geen auto zelf. Vriend heeft 1 van werk, dus daar maar af en toe mee tuffen. Heb al bedacht dat ik hem op mijn vrije dag wegbreng, dan heb ik lekker de hele dag een auto
Shit happens
Ik ga zakken, ik ga zakken, ik ga zakken.........
Gefeliciteerd Porec!
Dank Flashy, wanneer? Straks?

Vandaag slaagt iedereen, het zit in de lucht!!
Shit happens
Om 14 uur idd, ik hoop het zo!
Niet zo denken, Flashy. Jij hebt een grote kans om te slagen, anders mocht je niet afrijden. Ga ervoor. Ik weet niet wanneer je moet, maar ik ga vanaf NU voor je duimen.
Oh 2 uur... ik ga heel hard voor je duimen voordat ik ga slapen.
Dankjewel...Tja na 13 maanden rijles ben ik er niet van overtuigd het ook in 1x te halen... ik weet dat ik het kan, maar dat is niet genoeg.
Flashy, je mag afrijden omdat je instructeut dat je het kan! Dat heeft hij niet uit zijn duim gezogen! Succes!

Porec, wat een heerlijke, kabbelende, rustgevende examenbeschrijving .
Wat goed Porec!

En succes Flashy!

Rijden ging weer goed, snap zelf niet waarom ik steeds zo nerveus ben eigenlijk.

Voor het eerst in de stad gereden, door de stad en op de rondweg.

Ging haske goed, niet een keer afgeslagen en geen rare fratsen uitgehaald.

Ben wel een kwartiertje eerder opgehouden omdat ik bekaf was van de spanning (die dus nergens voor nodig was)

Nu kan ik pas volgende week weer das wel jammer, ik vind twee keer in de week best wel lekker maar door de vakantie is het even niet anders.
Heel veel succes, Flashy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven