Robijn en andere klachten

28-10-2013 10:47 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een tijdje geleden een fles Robijn Klein & Krachtig gratis bij het Kruidvat. Het weekend een witte was ermee gedaan en nu ruikt mijn huis al dagen naar een wasserette. Wat is dit voor spul!? Ik heb nog minder gebruikt dan op de fles stond, en alsnog ruikt mijn beddengoed naar een bloemenzee. Ik vind het maar niks.

Oh ja, en ik moet vandaag ook nog mijn administratie doen en allerlei andere regeldingen. STOM!

Heb jij ook iets te klagen?
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2013 @ 12:12:

Ik heb het over je vriezer en je bed verschonen tut! Hahaha, ook goed! Ik heb bakjes warm water erin staan. Ik ben nog niet aangekleed, gaat helemaal lekker hier!
quote:nikki_nuts schreef op 28 oktober 2013 @ 12:14:

[...]

Hahaha, ook goed! Ik heb bakjes warm water erin staan. Ik ben nog niet aangekleed, gaat helemaal lekker hier! Naakt!?
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2013 @ 12:18:

[...]

Naakt!? Je weet nooit wie er aanbelt hè!
quote:nikki_nuts schreef op 28 oktober 2013 @ 12:19:

[...]

Je weet nooit wie er aanbelt hè!

Wat een leerzaam topic dit.

*trekt badjas uit*
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2013 @ 12:23:

[...]

Wat een leerzaam topic dit.

*trekt badjas uit*Echt joh, ik zit vol goede ideeën tegenwoordig.
Dit gaat de verkeerde kant op, we moeten hier klagen!
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2013 @ 12:31:

Dit gaat de verkeerde kant op, we moeten hier klagen!Ok, ik klaag over het weer! Ik vind de storm wel meevallen hier.
Hier niet, helaas. Ik vind het ook Heul Erg Erg dat ik nu geen boodschappen kan doen.
Ik ben net door de storm naar school gereden maar k ben de helft van mn spullen vergeten en ik heb geeen zin. Moet nog tot half 9.
Been there, done that, got the T-shirt.
Hier is het bijna windstil.......betekent dat dat ik in het oog van de orkaan zit

Oja...en ik klaag want ik moet aan een heel stom dossier werken. Ben ik al weken voor me uit aan het schuiven......maar nu moet het echt wel een keer gebeuren.
De storm is hier voorbij.
Storm weg, regen des te meer. Schiet lekker op.
Hier een heldere lucht met een lekker zonnetje. Prima toeven hier.
Maar goed, door die storm heb ik helemaal niets uitgevoerd om aan de dag te beginnen en zit ik nog in huiskleren, ongewassen te lellebellen. Wie reikt mij de helpende hand en jaagt mij via de douche en de garderobe, naar de Aldi, want ik heb hoognodig een aantal boodschappen nodig.

Hellepie, hellepie!!!
quote:Apatura schreef op 28 oktober 2013 @ 12:54:

Ik ben net door de storm naar school gereden maar k ben de helft van mn spullen vergeten en ik heb geeen zin. Moet nog tot half 9. Wat een goeie smiley erbij. Lekker bezig hoor, met klagen!
quote:hiltje schreef op 28 oktober 2013 @ 12:58:

Hier is het bijna windstil.......betekent dat dat ik in het oog van de orkaan zit

Oja...en ik klaag want ik moet aan een heel stom dossier werken. Ben ik al weken voor me uit aan het schuiven......maar nu moet het echt wel een keer gebeuren.Oh jee Hil, dat zou natuurlijk kunnen. In dat geval zou ik gewoon nog even stil blijven zitten hoor, dat is echt heus veel beter!
quote:Cateautje schreef op 28 oktober 2013 @ 13:34:

Maar goed, door die storm heb ik helemaal niets uitgevoerd om aan de dag te beginnen en zit ik nog in huiskleren, ongewassen te lellebellen. Wie reikt mij de helpende hand en jaagt mij via de douche en de garderobe, naar de Aldi, want ik heb hoognodig een aantal boodschappen nodig.

Hellepie, hellepie!!!Alleen als ik mijn boodschappenlijstje ook aan je mee mag geven. Voort wat hoort wat enzo.
Fuck. Ik ben intussen gedoucht en aangekleed en ik heb geluncht. Ook de storm is gaan liggen. Moet ik nu aan mijn lijstje beginnen? Nee toch?
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2013 @ 13:53:

[...]

Alleen als ik mijn boodschappenlijstje ook aan je mee mag geven. Voort wat hoort wat enzo.Nou, jij bent klaar, dus neem mijn lijstje maar mee.
Nou potdorie nog aan toe, net in 1 uur tijd gewoon 2 x zeiknat geregend...zo dat was mijn klaagmoment, ik neem aan dat ik terug mag komen als er meer te klagen valt?
quote:Cateautje schreef op 28 oktober 2013 @ 13:59:

[...]

Nou, jij bent klaar, dus neem mijn lijstje maar mee.Ik moet nog heel nodig forummen. En een middagdutje denk ik.
quote:takeiteasy schreef op 28 oktober 2013 @ 14:02:

Nou potdorie nog aan toe, net in 1 uur tijd gewoon 2 x zeiknat geregend...zo dat was mijn klaagmoment, ik neem aan dat ik terug mag komen als er meer te klagen valt? Wie gaat er dan ook naar buiten?
Grrrrr, ik heb zaterdag heel veel blaadjes geveegd en opgeruimd in mijn tuin en nu ligt er het dubbele

En een schutting staat nu scheef

Maar echt balen doe ik niet, ik duik straks de keuken in om stoofvlees te maken en ga nog even wat leren
Daar zou ik pas van balen, als ik vanavond draadjesvlees moest eten!
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2013 @ 12:01:

[...]

Ik weet niet waar je woont, maar ik lees over wegwaaiende wandelaars en vallende fietsers. In meerdere regio's is het advies om binnen te blijven, er zijn twee doden gevallen in Amsterdam. Misschien die fiets even heroverwegen?Ik woon in het zuiden en zie hier wel mensen voorbij fietsen vliegen...

Ga het zo proberen. Vertrek nu wel iets eerder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven