Robijn en andere klachten

28-10-2013 10:47 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een tijdje geleden een fles Robijn Klein & Krachtig gratis bij het Kruidvat. Het weekend een witte was ermee gedaan en nu ruikt mijn huis al dagen naar een wasserette. Wat is dit voor spul!? Ik heb nog minder gebruikt dan op de fles stond, en alsnog ruikt mijn beddengoed naar een bloemenzee. Ik vind het maar niks.

Oh ja, en ik moet vandaag ook nog mijn administratie doen en allerlei andere regeldingen. STOM!

Heb jij ook iets te klagen?
Oh een tientje is te overzien.

Ik zoek een belangrijk papier. En het is WEG.
De buurvrouw heeft niet gekookt! Gewoon niet. De buurman deed het, na zijn werk.
Dat vind ik ook al een goeie reden om te klagen.

Mijn kwijtgeraakte papier is opnieuw opgevraagd en bleek daarna totaal onbelangrijk. Mooi is dat.
Mag ik even meedoen?

Ik heb slecht geslapen want mijn man heeft een heel bos omgezaagd, hij snurkt zo hard..om te janken.

En nu ben ik boos op hem, en hij niet op mij, omdat hij mij wel lief vindt.
O ja, en ik ben ook ziek, en mijn dochter ook, want die moest kotsen vannacht toen ik net weer in slaap viel..extra boos..

Maar ons huis ruikt wel lekker naar robijn, want die was in de aanbieding..
Ik ga morgen met vakantie, geen reden om te klagen natuurlijk, maar mijn huis ziet eruit alsof er een bom ontploft is, dus moet snel puinruimen.

Verder had ik gisteren mega hoofdpijn en toen heb ik met mijn duffe hoofd mijn ene konijn per ongeluk bij mijn andere konijn gezet en nu heeft ze weer wat minder haar :'(
Ik wilde uitslapen.
Ooooooh ik wil ook een man om boos op te zijn! En uitslapen. Maar ik lag uitzonderlijk vroeg in bed dus had er ook niet echt op gerekend dat dat ging lukken.

Ontbijt op bed. Kan dat geregeld worden?
Ik wou dat er een knopje was waar je op kon duwen en dat je dan opeens fris gewassen en aangekleed op de bank zat. En het huis ook aan kant.

Wat een gedoe om jezelf en je omgeving een beetje netjes recht te trekken.....elke dag opnieuw.

Ik stel het nog maar even uit............
Oooooooooooh zo'n knopje wil ik dan ook wel! En dat je 's avonds dan gewoon vanaf de bank geflost, gepoetst en geschrobd in bed beland. Heerlijk lijkt me dat!
Doe mij ook zo'n knopje. En doe er dan ook een die een leuke man kan laten langskomen en laten verdwijnen.
Oh dat wil ik dan ook wel! Mijn libido heeft ineens een opleving.
Ik wil ook altijd zo'n knopje als ik ergens ben en ik ben heel moe en het is al laat maar het is nog een enorm gedoe om thuis te komen. Of de laatste dag van de vakantie ofzo, als je aan het inpakken bent.

Dan wil ik dat er een knopje is dat je in een keer thuis bent.

Wat zou dat fijn zijn.
Morgen alweer naar de pedicure voor dezelfde likdoorn.

Weer 12,50 euri aftikken.

en ik wil een tweedehands oma fiets kopen, maar de verkoper wil er veels te veel geld voor hebben.En dan moet ik er nog een uur voor rijden ook.En dat voor een krantenwijk die echt slecht verdient.
Wat zijn we heerlijk aan het klagen!
Mag ik ook een? Ik zou iemand helpen verhuizen. Maar ik hoor sinds gisteravond niets meer van iemand terug. Normaal gesproken zou ik gewoon gaan.

Maar niet zoveel zin om door het onweer, hagel, plensbuien, wind en alles eventueel voor jan lul daarheen te fietsen. :/

Die kans van 1% dat er niemand is, weegt met dit weer plots wel heel zwaar.
Blehhh.....ik zag net op marktplaats een oude stoel staan waar de eigenaar 35,- voor vroeg. Wat ie blijkbaar niet wist was dat het een uiterst zeldzaam design stoeltje is. Ik gelijk gemaild dat ik hem kwam halen voor 35,- maar toen barstte het bieden los.

Ik nog snel gemaild dat ik 200,- wilde betalen en dan NU kwam. Maar toen was er al 275 geboden.

Ik laat het stoeltje dus maar gaan, was ook te leuk om waar te zijn.

Wel leuk voor de verkoper. Die dacht dat het een waardeloos ding is......
quote:lizzebeestje schreef op 03 november 2013 @ 13:34:

Mag ik ook een? Ik zou iemand helpen verhuizen. Maar ik hoor sinds gisteravond niets meer van iemand terug. Normaal gesproken zou ik gewoon gaan.

Maar niet zoveel zin om door het onweer, hagel, plensbuien, wind en alles eventueel voor jan lul daarheen te fietsen. :/

Die kans van 1% dat er niemand is, weegt met dit weer plots wel heel zwaar.Hoor je niks of zijn ze ook niet bereikbaar. Bij niet bereikbaar zou ik ook niet gaan.
quote:hiltje schreef op 03 november 2013 @ 14:27:

Blehhh.....ik zag net op marktplaats een oude stoel staan waar de eigenaar 35,- voor vroeg. Wat ie blijkbaar niet wist was dat het een uiterst zeldzaam design stoeltje is. Ik gelijk gemaild dat ik hem kwam halen voor 35,- maar toen barstte het bieden los.

Ik nog snel gemaild dat ik 200,- wilde betalen en dan NU kwam. Maar toen was er al 275 geboden.

Ik laat het stoeltje dus maar gaan, was ook te leuk om waar te zijn.

Wel leuk voor de verkoper. Die dacht dat het een waardeloos ding is......AU! Helaas zeg.
Ik heb ook een heel groot probleem: vanmiddag twee hele leuke sociale activiteiten en ik kan niet kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven