Robijn en andere klachten
maandag 28 oktober 2013 om 10:47
Ik kreeg een tijdje geleden een fles Robijn Klein & Krachtig gratis bij het Kruidvat. Het weekend een witte was ermee gedaan en nu ruikt mijn huis al dagen naar een wasserette. Wat is dit voor spul!? Ik heb nog minder gebruikt dan op de fles stond, en alsnog ruikt mijn beddengoed naar een bloemenzee. Ik vind het maar niks.
Oh ja, en ik moet vandaag ook nog mijn administratie doen en allerlei andere regeldingen. STOM!
Heb jij ook iets te klagen?
Oh ja, en ik moet vandaag ook nog mijn administratie doen en allerlei andere regeldingen. STOM!
Heb jij ook iets te klagen?
donderdag 31 oktober 2013 om 08:55
Ik ga morgen met vakantie, geen reden om te klagen natuurlijk, maar mijn huis ziet eruit alsof er een bom ontploft is, dus moet snel puinruimen.
Verder had ik gisteren mega hoofdpijn en toen heb ik met mijn duffe hoofd mijn ene konijn per ongeluk bij mijn andere konijn gezet en nu heeft ze weer wat minder haar
Verder had ik gisteren mega hoofdpijn en toen heb ik met mijn duffe hoofd mijn ene konijn per ongeluk bij mijn andere konijn gezet en nu heeft ze weer wat minder haar
zaterdag 2 november 2013 om 11:25
zondag 3 november 2013 om 12:57
zondag 3 november 2013 om 13:02
zondag 3 november 2013 om 13:34
Mag ik ook een? Ik zou iemand helpen verhuizen. Maar ik hoor sinds gisteravond niets meer van iemand terug. Normaal gesproken zou ik gewoon gaan.
Maar niet zoveel zin om door het onweer, hagel, plensbuien, wind en alles eventueel voor jan lul daarheen te fietsen. :/
Die kans van 1% dat er niemand is, weegt met dit weer plots wel heel zwaar.
Maar niet zoveel zin om door het onweer, hagel, plensbuien, wind en alles eventueel voor jan lul daarheen te fietsen. :/
Die kans van 1% dat er niemand is, weegt met dit weer plots wel heel zwaar.
zondag 3 november 2013 om 14:27
Blehhh.....ik zag net op marktplaats een oude stoel staan waar de eigenaar 35,- voor vroeg. Wat ie blijkbaar niet wist was dat het een uiterst zeldzaam design stoeltje is. Ik gelijk gemaild dat ik hem kwam halen voor 35,- maar toen barstte het bieden los.
Ik nog snel gemaild dat ik 200,- wilde betalen en dan NU kwam. Maar toen was er al 275 geboden.
Ik laat het stoeltje dus maar gaan, was ook te leuk om waar te zijn.
Wel leuk voor de verkoper. Die dacht dat het een waardeloos ding is......
Ik nog snel gemaild dat ik 200,- wilde betalen en dan NU kwam. Maar toen was er al 275 geboden.
Wel leuk voor de verkoper. Die dacht dat het een waardeloos ding is......
zondag 3 november 2013 om 14:30
quote:lizzebeestje schreef op 03 november 2013 @ 13:34:
Mag ik ook een? Ik zou iemand helpen verhuizen. Maar ik hoor sinds gisteravond niets meer van iemand terug. Normaal gesproken zou ik gewoon gaan.
Die kans van 1% dat er niemand is, weegt met dit weer plots wel heel zwaar.Hoor je niks of zijn ze ook niet bereikbaar. Bij niet bereikbaar zou ik ook niet gaan.
Die kans van 1% dat er niemand is, weegt met dit weer plots wel heel zwaar.Hoor je niks of zijn ze ook niet bereikbaar. Bij niet bereikbaar zou ik ook niet gaan.
zondag 3 november 2013 om 14:31
quote:hiltje schreef op 03 november 2013 @ 14:27:
Blehhh.....ik zag net op marktplaats een oude stoel staan waar de eigenaar 35,- voor vroeg. Wat ie blijkbaar niet wist was dat het een uiterst zeldzaam design stoeltje is. Ik gelijk gemaild dat ik hem kwam halen voor 35,- maar toen barstte het bieden los.
Wel leuk voor de verkoper. Die dacht dat het een waardeloos ding is......AU! Helaas zeg.
Wel leuk voor de verkoper. Die dacht dat het een waardeloos ding is......AU! Helaas zeg.