Rodney got swag!!!

12-08-2012 10:56 6 berichten
Nog een dagje rust. Puber en puberella komen morgen terug van kamp, telg heeft bij een vriendje geslapen en man doet een tochtje van een paar uur op zijn rolschaatsen Skeelers. Dus rust in de tent en moeders aan de koffie in de tuin met de blote voeten in het gras in het zonnetje.

En Rodney is ook heel blij. Denk ik. Hij danst de hele tijd voorbij. Echt hoor, dansen! Althans daar lijkt het op. Ik kan zelf geen filmpjes maken/plaatsen dus googledegoogle, ik vond er een op youtube! Deze haan doet precies wart mijn Rodney doet! Niet op het muziekje letten. Hanenkenners in de buurt die weten wat het betekent? Of heeft ie gewoon vette swag . Hij doet het vooral als een van de hennetjes in de buurt is.

http://m.youtube.com/watch?v=3wTM3jnZCas
Alle reacties Link kopieren
Sorry geen hanenkenner, maar je moet wel ontzettend in een deuk liggen in je eentje als je haan zo voorbij komt
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Het ziet er een beetje uit alsof-ie het niet vrijwillig doet ofzo. Maar wel grappig!
Ja alsof hij jeukende aambeien heeft! Hij doet nu weer een half uur normaal en straks gaat hij dan weer voluit!

Dat ziet er heel grappig uit. Maar wat het betekend? Soort paringsdans oid?
Is dit nou het welbekende 'haantjes gedrag'?

Waar is sabeltand als je d'r nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven