rommelmarkt prijzen

02-09-2010 18:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
woensdag ga ik met mijn dochter op de kinderkleedjes markt zitten. Nu hebben we lego, echt heel veel lego. Ik wilde het in zakjes doen maar wat kan je daar voor vragen??

Er zijn een paar bouw pakketjes nog compleet met boekje erbij maar het merendeel is losse lego van brommer, vliegtuig, popjes tot starwars spul.

??? iemand???
Ben ik heel inhalig als ik zeg dat je dat beter op marktplaats kunt zetten? Lego levert nog best veel op
Ben het eens met Aletta, niet op de rommelmarkt neerleggen! Echt, ontzettend zonde.
Ja, op marktplaats zetten. Vooral voor de setjes kun je echt nog veel krijgen.
Inderdaad op marktplaats zetten.

Voor tweedehands lego krijg je echt veel terug.

Ik heb zelf ook bakken vol lego maar bewaar deze voor eventuele neefjes, nichtjes of kleinkinderen.
Uhm, tja kan idd ook. Maar weet je ik heb laatst al het speelgoed weggegeven en heb niet zoveel voor op de rommelmarkt.... En aangezien ik er toch wel even wil zitten....

wat gooit men nog meer op een kleedjesmarkt?? Jongens lees boeken? kleertjes??
Videobanden/Dvd's, kleertjes idd, boeken, spelletjes.
Gewoon op de rommelmarkt verkopen hoor. Op MP kun je er misschien meer voor krijgen, maar als je lego verkoopt is succes in ieder geval verzekerd. Dat moet je met videobanden, boeken en kleding nog maar zien
oh, wat moet je ervoor vragen... Ik zou zakjes maken voor een euro per stuk. En complete setjes misschien voor 5 euro? (tenzij het hele grote sets zijn)
Uhhhh, wel es bedacht dat het voor een kind ontzettend leuk is om op een rommelmarkt te zitten?! Alleen al daarom zou ik dát doen en het niet op MP zetten. Ik verkoop nu alles op MP, maar kan niet wachten tot kind groot genoeg is om zelf te gaan verkopen. Dan vang ik maar vier euro minder per truitje, leuke dag met kind is me veel meer waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven