ruzie met albert heijn
vrijdag 5 december 2025 om 16:43
Ik heb ruzie met Albert Heijn. Normaal krijg ik op vrijdag altijd de bonusaanbiedingen van komende week te zien, en op basis daarvan doe ik mijn bestelling. Koopjesjager als ik ben activeer ik dan eerst de tien bonusbox-aanbiedingen waar ik recht op heb, maar dat lukt vandaag dus niet. Mijn app zegt iets van: 'je bent te vroeg, de bonusbox-aanbiedingen waar je om hebt gevraagd zijn pas zichtbaar op 5 december'. Om het nog wat erger te maken allemaal kan ik op laptop ook de reguliere bonusaanbiedingen van komende week niet zien, dus mijn hele weekritme ligt nu al aan gort. Meer mensen met dit prangende probleem of doe ik zelf gewoon iets verkeerd?
Graftak!
maandag 27 april 2026 om 09:47
Gebruik niet de bonuskaart in de link, dat riekt naar spam of oplichting.saleetuy4 schreef: ↑26-04-2026 09:45Als je Bonus Box of folder niet op vrijdag zichtbaar is, ligt het vaak aan weekselectie of je gekozen bezorgmoment; via de Bonus‑tab kun je “volgende week” kiezen of je leverdag tijdelijk aanpassen.
Voor wie vaker met dit soort app‑mysteries of kortingen worstelt: een duidelijke uitlegpagina over de AH helpt, inclusief stappen voor digitale kaart, Bonus Box‑activering, foutmeldingen en het regelen van aanbiedingen rond feestdagen.
margreetder wijzigde dit bericht op 27-04-2026 13:21
3.95% gewijzigd
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in