ruzie met philips lightwekker

20-09-2010 09:40 19 berichten
heb ik eindelijk een Philips wake up dinges op de kop getikt,

heb ik blijkbaar iets verkeerd gedaan waardoor ik me vanochtend

een uur verslaap

heb uiteraard de gebruiksaanwijzing gelezen, en denk dat ik wel weet ik fout had gedaan. ik denk namelijk dat ik het geluid niet ingesteld had want op de deshboard was alleen maar de ingestelde tijd opgelicht. maar goed zeker weet ik het niet dus mijn vraag of iemand ervaring met die dingen heeft en weet wat ik fout heb gedaan??
Alle reacties Link kopieren
Ging het licht dan wel aan?

Als die wel aan ging, dan had je het volume van het geluid denk ik uit staan. Maar als je aan het wieltje draait zie je toch op welk volume hij staat?
Heb je met of zonder radio?

In geval van laatste, met linker knopje (van de drie) kan je instellen door welk geluid je gewekt wil worden en zie je het tekentje onder de tijd staan waar je dus door wordt gewekt.
heb met radio en het licht ging ook niet aan.

nogmaals op het schermpje stond alleen de wektijd opgelicht

dus denk dat ik hem niet goed ingesteld heb maar weet dat niet zeker.
Je hebt het alarm niet aangezet dan. Zie mijn vorige post.

Je moet een tekentje (staat voor welk wekgeluid) onder de tijd zien, en dan gaat het wel goed.
quote:Missphoebe schreef op 20 september 2010 @ 10:04:

heb met radio en het licht ging ook niet aan.

nogmaals op het schermpje stond alleen de wektijd opgelicht

dus denk dat ik hem niet goed ingesteld heb maar weet dat niet zeker.

Het is vrijwel zéker dat je 'm niet goed hebt ingesteld hoor!

Vanavond nog een keer precies doen zoals het in de gebruiksaanwijzing staat beschreven. En testen door hem bijvoorbeeld even op 21 uur te zetten ipv morgenochtend af te wachten of hij het wel of niet zal doen...
Die van mijn zoontje doet het regelmatig niet, moeten er eigenlijk mee terug. Hij is een klein technisch wonder, dus bij hem ligt het niet aan het instellen. Het ding is onberekenbaar, weet niet of anderen dit ook weleens hebben, dat alles goed ingesteld is en hij toch niet afgaat (ook geen licht). Of dat het een vrijdagmiddag/maandagochtend exemplaar is..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
moet het 'lichttekentje' nadat je hem ingesteld hebt ook

oplichten op het schermpje? dus zeg maar net als het geluid en de tijd de hele nacht branden?? zo niet, dan snap ik het, zo wel, schiet mij maar lek
Ik snap dat ding ook niet. Er staat er 1 al 2 jaar bij ons in de slaapkamer, maar aan de kant van Lapinlief die s'morgens op tijd zijn bed uit moet. Ik hoef dat niet dus de wekker is van hem.

Maar nu zit hij in Londen en de vorige keren dat hij weg was is hij ook al vergeten om zijn wekker af te zetten. Dus de kans is heel groot dat ik morgenochtend om half 7 weer wakker wordt van die Kl..te vogeltjes en vloekend dat ding weer half in elkaar mep in een poging om hem uit te krijgen.

C'est la vie
Klopt Miss, er is geen lampje voor de lampwekkerfunctie. Dus je hebt hem door.

Lapin, onderaan zitten knoppies, je moet de linker hebben en net zo lang op drukken, tot je geen plaatje onder de tijd ziet. Het plaatje is het wekgeluid namelijk

En als dat niet lukt, boven op, zit vooraan de grote snoozeknop en achteraan zitten drie knoppen. De middelste moet je hebben. De linker is voor de verlichting

Denken jullie aan me als de wekker morgen gaat?
quote:Francisca_ schreef op 20 september 2010 @ 18:57:

Lapin, onderaan zitten knoppies, je moet de linker hebben en net zo lang op drukken, tot je geen plaatje onder de tijd ziet. Het plaatje is het wekgeluid namelijk

En als dat niet lukt, boven op, zit vooraan de grote snoozeknop en achteraan zitten drie knoppen. De middelste moet je hebben. De linker is voor de verlichting

Denken jullie aan me als de wekker morgen gaat?

Hihi

Ik ga het meteen proberen
Francisca, ik ben meteen even naar boven gelopen. Hij is nu uit (denk ik ) Dankjewel.

Heb jij hem ook een beetje door MissPhoebe?
Welcome
[quote]Francisca_ schreef op 20 september 2010 @ 18:57:

quote]

lapin ik geloof van wel. mocht het jou niet lukken nog een tip:

raam open en wekker uit raam
quote:Missphoebe schreef op 20 september 2010 @ 19:17:

[quote]Francisca_ schreef op 20 september 2010 @ 18:57:

quote]

lapin ik geloof van wel. mocht het jou niet lukken nog een tip:

raam open en wekker uit raam

Ik laat het je morgenochtend weten.
quote:lapin schreef op 20 september 2010 @ 18:54:

Ik snap dat ding ook niet. Er staat er 1 al 2 jaar bij ons in de slaapkamer, maar aan de kant van Lapinlief die s'morgens op tijd zijn bed uit moet. Ik hoef dat niet dus de wekker is van hem.

Maar nu zit hij in Londen en de vorige keren dat hij weg was is hij ook al vergeten om zijn wekker af te zetten. Dus de kans is heel groot dat ik morgenochtend om half 7 weer wakker wordt van die Kl..te vogeltjes en vloekend dat ding weer half in elkaar mep in een poging om hem uit te krijgen.

C'est la vie

Wat voor één heb jij? Bij mij zit er een hendeltje aan de rechterkant. Als je die omlaag drukt staat de alarmfunctie aan, als ik hem omhoog duw dan is de alarmfunctie uit. Heb wel gemerkt dat bij mij de lichtfunctie niet altijd werkt. Ik moet 's avonds het alarm instellen met het licht aan en het lampje pas uit doen als ik het alarm heb ingesteld.

Ik merk trouwens dat ik pas echt merk hoe het werkt nu ik 's ochtends op regenachtige donkere ochtenden om 6 uur op moet staan...
quote:Suzy65 schreef op 20 september 2010 @ 12:11:

Die van mijn zoontje doet het regelmatig niet, moeten er eigenlijk mee terug. Hij is een klein technisch wonder, dus bij hem ligt het niet aan het instellen. Het ding is onberekenbaar, weet niet of anderen dit ook weleens hebben, dat alles goed ingesteld is en hij toch niet afgaat (ook geen licht). Of dat het een vrijdagmiddag/maandagochtend exemplaar is..

Ik heb dat ook regelmatig. Dan weer eens geen licht, dan weer eens geen geluid, dan weer allebei niet... Ik vind het een onding.

Maar goed, als hij het wel goed doet, word ik er toch niet wakker van, dus het maakt eigenlijk niks uit.
Bij mij is het gelukt met de wekker, hij liep niet af

En bij jou MissPhoebe?
Oh, fijn Lapin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven