ruzie wekker

07-07-2014 16:55 23 berichten
Voor ik wekker nummer 36 ook weer uit het raam gooi plant ik mn vraag hier maar even neer, hopend er hier niet zulke apparaten-dummies zijn zoals ik.

Ik heb deze wekker gekocht http://www.hema.nl/winkel ... ekkerradio-%2813764056%29 .

Echter, kan ik ook in het boekkie niet vinden, als hij afgaat weet ik wel uiteraard hoe het geluid uit moet, maar niet hoe de wekker uit moet zeg maar. (dat hij dus de volgende dag als ik vrij ben uit staat)

Iemand een idee ??
Alle reacties Link kopieren
Meeste wekker radio's hebben een knop /schuif aan de bovenkant /zijkant waarmee je hem aan/uit zet

Op het scherm verschijnt dan een stip en dan gaat hij op de ingestelde tijd af
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:Sense-1970 schreef op 07 juli 2014 @ 16:57:

Meeste wekker radio's hebben een knop /schuif aan de bovenkant /zijkant waarmee je hem aan/uit zet

Op het scherm verschijnt dan een stip en dan gaat hij op de ingestelde tijd afDit hierboven zou ik exact typen, totdat ik zag dat het al was neergezet
Aan de rechterzijkant zit een knopje off, die omzetten
Ik dacht dat ik slecht was met elektrische apparaten maar vandaag heb ik iemand gevonden die mij weet te overtreffen!
quote:winkelfanaat schreef op 07 juli 2014 @ 17:39:

Ik dacht dat ik slecht was met elektrische apparaten maar vandaag heb ik iemand gevonden die mij weet te overtreffen!
Wekker 36? Gooi je ze 's ochtends uit het raam ofzo?

Heb al jaren geen wekker meer, gebruik telefoon.
quote:winkelfanaat schreef op 07 juli 2014 @ 17:39:

Owww zeer zeker.... ik ben echt een el.apparaten-dummie.

Als ik een snoer ergens goed in doe mag dat al in de krant .

Ik had dit trouwens ook al bedacht, er zit dus niks aan de zijkant.

(zo'n dummie ben ik ook weer niet)

Nee ik gooi ze niet uit het raam (het zijn er ook geen 36 hoor)
Gebruik je telefoon als wekker. Kun je zelfs instellen per dag. Dus maandagen 6.30, dinsdagen 7.30, woensdagen 7.30, donderdagen geen alarm, vrijdag 7.30, zaterdag/zondag geen alarm, bijvoorbeeld.
quote:elninjoo schreef op 07 juli 2014 @ 18:43:

Gebruik je telefoon als wekker. Kun je zelfs instellen per dag. Dus maandagen 6.30, dinsdagen 7.30, woensdagen 7.30, donderdagen geen alarm, vrijdag 7.30, zaterdag/zondag geen alarm, bijvoorbeeld.

+1

We zijn het niet vaak eens, maar nu wel! Ik gebruik mijn tablet als wekker, elke dag andere tijd als het moet. Werkdagen anders dan andere doordeweekse dagen en in het weekend ook een andere alarmtoon. Een minder dwingende . Zo relaxed!
Ik heb die van de Hema ook, die staat nu op zolder te wachten tot hij naar de kringloop mag.

Ik heb zelf deze nu:

Maar ik kan me voorstellen dat je smartphone ook goed kan werken.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik heb ook een lichtwekker, maar ik wilde een andere omdat ik op die lichtwekker de tijd niet zie zonder bril ... En als ik slaap ga ik toch echt mijn brilletje niet ophouden...

En ik wil gewoon snappen hoe het uit kan, stom ding...
quote:marilyn82 schreef op 07 juli 2014 @ 18:13:

[...]

Owww zeer zeker.... ik ben echt een el.apparaten-dummie.

Als ik een snoer ergens goed in doe mag dat al in de krant .

Ik had dit trouwens ook al bedacht, er zit dus niks aan de zijkant.

(zo'n dummie ben ik ook weer niet)

Nee ik gooi ze niet uit het raam (het zijn er ook geen 36 hoor)Dit voelt gewoon als broederschap
Ik heb ook altijd ruzie met wekkers. Mijn ruzie bestaat eruit dat al die dingen kennelijk zo nodig licht moeten geven en geluid moeten maken en dergelijke. En ik wil 's nachts een donkere, stille kamer. Dat matcht dus niet zo heel denderend.

Ik heb overigens ook vaak ruzie met apparaten. Ze doen namelijk vaak niet wat ik wil, en dat is heel gemeen. Of ze gijzelen mijn dvd's/cd's oid. Ook heel gemeen. Daarom koop ik apparaten waar maar ongeveer 1 x per 10 jaar wat mee is.

Marylin, tip: veel gebruiksaanwijzingen staan ook ergens op internet. Er zijn namelijk nerds die pogingen doen om het papier af te schaffen. Vind ik niet zo nodig, maar met gebruiksaanwijzingen is het wel handig . Ik zou dus eens bij google intikken 'wekkerradio hema hoe alarm afzetten' en kijken of er een briljante tip naar voren komt.

En ter vermaek: nog meer wekkerruzie.
Ik dacht dat dit topic ging over een speciale wekker, die je met ruzies kon gebruiken, als een soort schaakklok zeg maar

Maar dan moest het waarschijnlijk "ruziewekker" heten.
Ik heb die wekker ook gehad en toen zat de offknop echt aan de rechterkant. Overigens is hij bij mij naar de recycling gegaan omdat hij op net voor mij belangrijke dagen hij wel af ging maar het geluid het niet deed. Als ik me nu echt niet mag verslapen zet ik mijn telefoon, nieuwe wekker en nog mijn reiswekker
Is zon ouderwetse werker niet voor jou? Elke dag de tijd instellen plus makkelijk uit te drukken
Dames en heren, er is een wonder geschied.

Ik heb uitgevonden hoe die wekker uit moet.

Je leest het goed, het is echt waar, het mag in de krant, ik weet het...

Ik ben een technisch wonder ...

Rooske: zo'n ding die zoveel herrie maakt dat je van schrik tegen het plafond schiet en waarvan meteen de hele straat wakker wordt ?

Briljant!
Hoe dan want nu ben ik wel benieuwd !
Dat durf ik bijna niet te zeggen ...

Er zijn twee wekker knoppies, 1 van wekker 1 en 1 van wekker 2.

De wekker die je uit wil hebben (ik heb er geen twee nodig, ik snooze nooit en ben vaak al wakker, ochtendmens) gewoon een paar keer achter mekaar indrukken .

Weer een probleem de wereld uit. Hoppa!
Wekker 1 en wekker 2 is volgens mij niet voor mensen die met één weksignaal niet hun bed uitkomen, maar om twee verschillende tijden voor te programmeren. Zo kun je in het weekend snel een andere wektijd kiezen dan doordeweeks.
quote:marilyn82 schreef op 08 juli 2014 @ 14:54:

Dames en heren, er is een wonder geschied.

Ik heb uitgevonden hoe die wekker uit moet.

Je leest het goed, het is echt waar, het mag in de krant, ik weet het...

Ik ben een technisch wonder ...

Rooske: zo'n ding die zoveel herrie maakt dat je van schrik tegen het plafond schiet en waarvan meteen de hele straat wakker wordt ?

Briljant!Ja, dat zo een bedoel ik, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven