's ochtends verbouwen

28-09-2018 08:59 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,

ik woon in een monumentaal (dus gehorig) appartement. Een van mijn buren is aannemer, hij woont een paar huizen verderop en heeft nu ook het huis naast mij gekocht. Het hele huis wordt as we speak gestript en gaat gerenoveerd worden. Ze gaan geloof ik tot april bezig zijn.
Ze zijn nu zo'n maand bezig, eerst was het vooral puin door de koker storten aan de voorkant maar nu gebeuren er ook dingen met hamers en boormachines..de echte verbouwingsgeluiden dus. En je hoort het echt hard in mijn huis, met name ook in de slaapkamer.

Ze beginnen stipt om 7.30. Voor mij is dat vroeg, en ik begin er langzaamaan een beetje gestresst van te raken dat ik elke ochtend wakker schrik van de herrie. Ik werk normaal gesproken weleens thuis, dat kan al niet meer. Prima, ik heb ook een werkplek elders, maar het begint me wel te frustreren dat ik 's ochtends niet even rustig kan opstarten. Maar is 7.30 ook echt vroeg of stel ik me gewoon aan?

Wat vinden jullie een normale tijd om 's ochtends te beginnen?

Mijn buurman is een toffe peer, dus ik zou er wel met hem over in gesprek kunnen, maar wil graag eerst weten of ik niet zit te zeuren.
SallySpectra* schreef: ↑
29-09-2018 00:02
Is mij echt nog nooit overkomen dat ik door mijn wekker sliep.
Geregeld,z elfs zonder onderlopen :-P
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef: ↑
29-09-2018 00:02
Is mij echt nog nooit overkomen dat ik door mijn wekker sliep.
mij wel, bijvoorbeeld omdat ik m niet zo goed kon horen vanwege mijn oordoppen ;)

en snoozen kan nog wel eens catastrofaal aflopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven