Schimmelplek in matras

27-01-2019 09:19 14 berichten
We hebben 2 jaar een matras in de schuur opgeslagen. In plastic. Alleen heeft het dus niet helemaal goed afgesloten want er zit aan de zijkant van het matras nu een vieze schimmelplek van ongeveer 20 x 20 cm. Hoe krijg ik het eruit? Of is het een verloren zaak en kan ik het matras beter niet meer gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
Zit er een hoes om het matras die je kan wassen?
Zo wel zou je deze er af kunnen halen en kunnen kijken of het matras ook is aangetast... zo niet...even de hoes wassen... en wel... hmz dan zou ik het niet meer aandurven.
Ik denk eerder dat je het zo goed in plastic hebt verpakt dat het van binnenuit is gaan schimmelen...
Volgens mij zijn er ook wel bedrijven die matrassen reinigen. Ik zou wel uitkijken inderdaad met schimmel
Weg ermee.
.
Ik zou een nieuw matras kopen.
Team nieuw matras.
Je weet niet of het alleen oppervlakkig is. Kans is dat die schimmel echt in het matras is gegroeid en lekker verder gaat groeien....het idee alleen al zou mij geen prettig gevoel geven om dáár op te slapen.
"I love not Man the less, but Nature more..."
No brainer, nieuwe kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat je overweegt om hem weer in gebruik te nemen :sick:
Oh gets... nieuwe matras natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nieuwe kopen voordat je hele slaapkamer + beddengoed en met nog meer pech je longen/huid straks vol zitten met schimmel.
Blijkbaar had je die matras toch niet nodig, anders had je hem niet twee jaar in de schuur laten staan.
Dus nu kan hij gewoon met het grof vuil mee.
Heb je lekker wat extra ruimte in de schuur!
Tijd voor een nieuw matras.
Die vlek is de schimmel die je ziet. De rest zit er in.
Nouschi schreef:
27-01-2019 09:44
No brainer, nieuwe kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven