senseo

26-09-2013 14:11 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik heb een senseoapparaat ( niet de nieuwste), sinds een paar weken zet hij halve kopjes koffie, dus ik de padhouder uitgekookt, en het apparaat ontkalkt. En ja had weer volle kopjes koffie, die pret duurde maar 2 weken. Lijkt me ook raar dat ik nu al weer moet ontkalken.

Apparaat is ongeveer 3 jaar, wil ook niet zomaar een nieuwe kopen, weet iemand nog een tip?

Alvast Bedankt.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Even heel hard blazen in die padhouder, het kan zijn dat er koffie of andere prut in die gaatjes zit.
Senseo wegflikkeren, echte koffie drinken.
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 26 september 2013 @ 14:16:

Senseo wegflikkeren, echte koffie drinken.Ik vind senseo koffie heel erg lekker, tja, kan er niks aan doen.
google is op onderdelen senseo (punt nl)

Hierop staan veel oplossingen en eventueel onderdelen te bestellen voor de senseo.

En verder eens met spijker
Wanneer je het waterreservoir eruit haalt, zie je een nsoort gleufje.

Dat gleufje moet recht 'liggen' voor volle bakken koffie.

Is dat het misschien? Dat het gleufje niet recht ligt?
Ook hier een koffiepad liefhebber

Zelf heb ik dat nu ook TO. Heb het ook schoongemaakt e.d. en dat gaat inderdaad eventjes goed en daarna zijn het weer halve bakjes.

Zo zonde!
zie mijn post!
Gewoon zo'n volautomaat kopen, water- en koffiereservoir vullen voor je gaat slapen, 's ochtends met je al dan niet duffe hoofd alleen maar de schakelaar omzetten en op het juiste knopje drukken.
verba volant, scripta manent.
Hadden wij ook, heel irritant.

Wij zijn inmiddels overgestapt op Nespresso. Koffie is ook nog eens stukken lekkerder!

Senseo wegflikkeren, echte koffie drinken.Gaat niets boven een echte bakkie pleur!

Senseo wegflikkeren, echte koffie drinken.+1
Even gaatje van het padhoudertertje met een naaldje doorprikken.

Heb trouwens sinds 2 jaar nespresso die cupjes, maar daar heb ik spijt van zeg....

Zit gewoon voor 100 euro koffie per maand weg te slurpen, samn met partner dan....

Senseo wegflikkeren, echte koffie drinken.+2
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Mag iedereen misschien zelf bepalen welke koffie hij/zij lekkerst vindt? Ik vind senseo ook vele maken lekkerder dan die zogenaamde echte koffie, prima toch? Elk zijn eigen smaak.
Dank jullie wel, het probleem is verholpen door met een naald het middelste gaatje door te prikken.

Overigens heb ik ook een "gewoon" koffiezetapparaat, maar hou ook van een senseo op zijn tijd.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:Pyridine schreef op 26 september 2013 @ 17:31:

Mag iedereen misschien zelf bepalen welke koffie hij/zij lekkerst vindt? Ik vind senseo ook vele maken lekkerder dan die zogenaamde echte koffie, prima toch? Elk zijn eigen smaak.Dank je, je ziet dat wel vaker hier op het forum, stel je een vraag gaat het over het wel of niet lekker vinden van senseo. Ieder zijn eigen smaak, zijn ook mensen die lusten geen koffie.
Nou idd, laat iedereen gewoon lekker zelf bepalen wat ze drinken. En ik kan ook niet zonder de senseo, maar drink geen koffie. Ik maak er witte en bruine chocolademelk van Milka mee. Dus die opmerkingen over "weggooien, koffie is niet te zuipen" gaan niet eens op, want je kan hem dus ook gewoon ergens anders voor hebben.
Niets mis met senseo. Behalve dan dat mijn vriend teleurgesteld kijkt als ik te snel een gewone pot koffie heb gezet als we samen thuis zijn, hij vindt senseo veel lekkerder dan mijn koffie
Als t probleem blijft misschien nieuwe padhouders? Of een keer in een bakje soda leggen eens in de zoveel tijd..
Senseo is lekkerder als je de koffie niet helemaal uit laat lopen. Ik zet em altijd stop als de koffie lichter wordt. En dan met hete melk. Echt net zo lekker als Nespresso (wij werden ook arm van de cupjes)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven