servicekosten huurwoning
vrijdag 23 maart 2012 om 19:32
vrijdag 23 maart 2012 om 19:38
Dat betaal ik nog niet eens aan de VvE.
De servicekosten moeten wel worden gespecificeerd, ik betaal een eigenarenbijdrage voor de gemeenschappelijke pot (grote reparaties), schoonmaak, glazenwasser, inbraakpreventie (camera's) onderhoud lift en nog een paar kleinigheidjes.
Zitten de verwarmingskosten er misschien bij inbegrepen?
De servicekosten moeten wel worden gespecificeerd, ik betaal een eigenarenbijdrage voor de gemeenschappelijke pot (grote reparaties), schoonmaak, glazenwasser, inbraakpreventie (camera's) onderhoud lift en nog een paar kleinigheidjes.
Zitten de verwarmingskosten er misschien bij inbegrepen?
verba volant, scripta manent.
vrijdag 23 maart 2012 om 19:56
Ligt er aan wat daarvoor gedaan wordt. Ik vraag de huurders van mijn appartementen in A'dam niet zo heel veel geld voor servicekosten. Alleen een bijdrage in de elektriciteit die nodig is om het licht in het trappenhuis te laten branden. Ik laat er verder niks doen (op normaal onderhoud na maar daarvoor reserveer ik een deel van de huurprijs).
Als je in een groot pand woont waar bijvoorbeeld de hal en het trappenhuis periodiek worden schoongemaakt, er een tuin bij hoort die wordt onderhouden enz... kost dat natuurlijk meer.
Vraag om een specificatie, die moeten ze je gewoon geven.
Als je in een groot pand woont waar bijvoorbeeld de hal en het trappenhuis periodiek worden schoongemaakt, er een tuin bij hoort die wordt onderhouden enz... kost dat natuurlijk meer.
Vraag om een specificatie, die moeten ze je gewoon geven.