servies vraagje
dinsdag 26 november 2013 om 20:04
Wellicht plaats ik dit op de verkeerde pijler...
Ik heb een vraagje en wellicht kan iemand hier me verder helpen of weet iemand waar ik wel moet kijken!
Ik heb een Engels servies wat nogal oud is en heel bijzonder , ik heb begrepen van degene die t me gaf dat t nogal wat geld kan opleveren ( met die reden kreeg ik t ook, om door te verkopen ) maar ik Google me suf en kom wel wat informatie tegen ...maar ben opzoek naar waar ik heen kan voor eventuele taxatie en of inkoop adres , of weet iemand een site waar ik deze info vinden kan! Ik heb wel iemand gevonden die het verkopen wil en van de prijs dan 20% wil.
T gaat om ridgway Windsor Staffordshire servies
Iemand die weet waar ik nog meer kan kijken
Alvast bedankt
Ik heb een vraagje en wellicht kan iemand hier me verder helpen of weet iemand waar ik wel moet kijken!
Ik heb een Engels servies wat nogal oud is en heel bijzonder , ik heb begrepen van degene die t me gaf dat t nogal wat geld kan opleveren ( met die reden kreeg ik t ook, om door te verkopen ) maar ik Google me suf en kom wel wat informatie tegen ...maar ben opzoek naar waar ik heen kan voor eventuele taxatie en of inkoop adres , of weet iemand een site waar ik deze info vinden kan! Ik heb wel iemand gevonden die het verkopen wil en van de prijs dan 20% wil.
T gaat om ridgway Windsor Staffordshire servies
Iemand die weet waar ik nog meer kan kijken
Alvast bedankt
dinsdag 26 november 2013 om 20:10
In Rotterdam zit Two Of A Kind, een winkel in oude serviezen. Zij kopen niet alleen in, maar verkopen ook wel serviezen voor anderen (dacht ik). Zij zullen je zeker meer kunnen vertellen over de waarde van jouw servies.
En zo zullen er wel meer zijn.
Edit: zij willen natuurlijk ook een percentage van de opbrengst. Geen idee hoeveel.
En zo zullen er wel meer zijn.
Edit: zij willen natuurlijk ook een percentage van de opbrengst. Geen idee hoeveel.
Ik moet helemaal niks!
dinsdag 26 november 2013 om 21:02
dinsdag 26 november 2013 om 21:20