Sint, alsjeblieft, doe het niet!!

04-12-2012 20:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ril, ik hoorde zojuist dat mijn schoonmoeder is gesignaleerd in een winkel met Pip servies. Mijn eerste gedachte was: puh-liezzzzz, laat mijn lootje niet in haar handen gevallen zijn!

Wat wil jij écht niet cadeau krijgen van Sinterklaas?

Graag met plaatje. Ik trap af.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
[img]http://static.megagadgets.nl/media/cata ... ngcat1.jpg[/img]
quote:-no-nick- schreef op 04 december 2012 @ 20:38:

[...]

Ja lach maar,

ik wist in eerste instantie niet wat het was!

Een theemuts

Vreselijk die dingen en je krijgt er niet eens warme voeten in, want die zolen zijn heel dun. Als kind heb ik wel eens zulke gehad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hou sowieso niet van suprise vind suprise maken al verschrikelijk. Maar vorige jaar had ik best wel leuke dingetjes gekregen
Wij doen aan lootjes voor de kerst. Daar heb ik dingen opgezet die ik echt kan gebruiken en leuk vind. De afspraak is om ook zoveel mogelijk de dingen vh lootje na te streven.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Oh ja: outdoorspul zoals een hoofdlamp van de xenos voor 5 euro.... Lief idee hoor wabt ik hou van kamperen en outdoordingen. Maar ik heb zelf een prima functionerende hoofdlamp met allerlei functies van 100 euro, ding is super en in dat soort dingen investeer ik liever wat meer zodat ik er jaren plezier van heb.

Geef me dan een uitgebreid pakket antimugspuk ofzo...

Ach, het is meestal goedbedoeld, maar soms is het wel een beetje tekeurstellend dat mensen net iets kopen wat de plank misslaat. Soms door luiheid, maar vaak ook goedbedoeld.
quote:Frizzy schreef op 04 december 2012 @ 20:35:

Ik heb echt goeie meuk gekocht. Nu even wachten tot het hier voorbij komt. - een dvd van de Toppers 2005?

- een J-style boxershort?

- een stropdas met donald duck?

theedoeken en hamdoeken...elk jaar..van schoonoma.

lief bedoeld maar heb er genoeg!
wat krijgen jullie allemaal een leuke kado's joh

echt over nagedacht hoor ik al

misschien een goed idee om morgen nog even verslag te doen wat er dit keer voor fraais in de zak zat
50 shades hoop ik niet te krijgen. a) ik heb hem al, b) het arme boek ligt al 3 maanden op dezelfde pagina open, met inmiddels een dikke laag stof.

Stom boek. Maar tante vindt zichzelf waarschijnlijk heel gedurfd en hip en modern en geëmancipeerd dat ze haar nichtje zoiets geeft. Ik hou mijn hart vast.

(Ik kreeg ook ooit een erotische roman van haar. Altijd zo genant als je hele familie erbij zit (ik ben de jongste en het enige meisje in onze generatie). Daarom ben ik dus bang voor wederom zo'n actie. )
Of melkchocoladeletters. Ik lust geen melkchocolade:-) Verder krijg ik altijd lieve attentie's wel, geen vleesmes of sloffen.

Kerstpakketten zijn ook van die dingen, waarom altijd etenswaren die noooit op zullen gaan? BBQ/buiteneetpakket met een heule grote zak marsmallows waar mijn hele keukenkast nu vol door zit. Of een kaasplank zo groot dat je erop kunt sleeen? Ik geef ze meestal meteen door aan moeders, die is er wel blij mee en eet (bijna) alles ook echt op.
quote:citronella schreef op 04 december 2012 @ 20:44:

wat krijgen jullie allemaal een leuke kado's joh

echt over nagedacht hoor ik al

misschien een goed idee om morgen nog even verslag te doen wat er dit keer voor fraais in de zak zatja goed idee en aansluitend een ruiltopic. (ik bedacht me net dat mijn moeder ook nog met cadeaus komt, dus wie weet)
quote:Robin78 schreef op 04 december 2012 @ 20:44:

Of melkchocoladeletters. Ik lust geen melkchocolade:-) Verder krijg ik altijd lieve attentie's wel, geen vleesmes of sloffen.

Kerstpakketten zijn ook van die dingen, waarom altijd etenswaren die noooit op zullen gaan? BBQ/buiteneetpakket met een heule grote zak marsmallows waar mijn hele keukenkast nu vol door zit. Of een kaasplank zo groot dat je erop kunt sleeen? Ik geef ze meestal meteen door aan moeders, die is er wel blij mee en eet (bijna) alles ook echt op.Oh, wat wil je niet in je kerstpakket? is ook een leuk topic! Wel met plaatjes.
quote:lampjelampje schreef op 04 december 2012 @ 20:44:

50 shades hoop ik niet te krijgen. a) ik heb hem al, b) het arme boek ligt al 3 maanden op dezelfde pagina open, met inmiddels een dikke laag stof.

Stom boek. Maar tante vindt zichzelf waarschijnlijk heel gedurfd en hip en modern en geëmancipeerd dat ze haar nichtje zoiets geeft. Ik hou mijn hart vast.

(Ik kreeg ook ooit een erotische roman van haar. Altijd zo genant als je hele familie erbij zit (ik ben de jongste en het enige meisje in onze generatie). Daarom ben ik dus bang voor wederom zo'n actie. )

Wanneer vier je Sinterklaas, morgen?

Laat je even weten of je het gekregen hebt?
Ik ruik altijd te lekker denk ik, krijg nooit badmeuk, douchemeuk of lekkere geurtjes

Wat ik écht niet wil hebben zijn de al genoemde waxinelichtjeshouders, kerstdingen en Jordaanvazen.

Wat ik zelf niet had kunnen verzinnen voor mijn 'dat wil ik écht niet hebben' lijst maar wel ooit heb gekregen, op pakjesavond wat we met de hele familie vierden inclusief een aantal kinderen onder de tien was een playboystoeipakje. Met diadeem. En polsbandjes met pomponnetjes er aan.

En als je dan weet dat ik een struise, 186cm metende, 90 kilo wegende uit de klei getrokken boerentrien ben, dan is het wel duidelijk hoe misplaatst dit cadeau van mijn vriend was. Inmiddels uiteraard ex-vriend
Vier zelf al jaren geen sinterklaas meer, maar als je dit allemaal hoort denk je; Jeetje.. Wat een geldverspilling...
quote:-no-nick- schreef op 04 december 2012 @ 20:33:

[img]http://cdn.webshopapp.com/f/z26ew8/tijger.jpg[/img]

dit belande gelijk in de kliko bak, onderin -zucht-Hoezo wist je niet wat het was, het zijn toch gewoon pantoffels?
Van schoonmoeder krijgen we ook vaak wat extra met sinterklaas of kerst.

Wel dingen die we nodig hebben, al is t standaard.

Sloffen, sokken, pyama, badjas
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Boekensteunen in beertjes vorm

Een ANTI-rimpelcreme. Dat was zeker een hint van diegene.........
Gelukkig vier ik geen Sinterklaas, maar kerst! Dus nog 3 weken geen genante situaties :P

Maar ik wilde het toch even delen. Voor de leuk. Zeg maar.

Ik laat het weten hoor, na kerst :-D
Ik wil geen stomme boeken krijgen, chicklits ed. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik voornamelijk literatuur lees, mijn grootste suprise was een omnibus van Jill Manson of hoe ze ook heet. Shopaholic. Serieus?

Maar wij vieren geen Sinterklaas dus dit jaar ben ik veilig
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:kabinet schreef op 04 december 2012 @ 20:48:

Ik ruik altijd te lekker denk ik, krijg nooit badmeuk, douchemeuk of lekkere geurtjes

Wat ik écht niet wil hebben zijn de al genoemde waxinelichtjeshouders, kerstdingen en Jordaanvazen.

Wat ik zelf niet had kunnen verzinnen voor mijn 'dat wil ik écht niet hebben' lijst maar wel ooit heb gekregen, op pakjesavond wat we met de hele familie vierden inclusief een aantal kinderen onder de tien was een playboystoeipakje. Met diadeem. En polsbandjes met pomponnetjes er aan.

En als je dan weet dat ik een struise, 186cm metende, 90 kilo wegende uit de klei getrokken boerentrien ben, dan is het wel duidelijk hoe misplaatst dit cadeau van mijn vriend was. Inmiddels uiteraard ex-vriend x10
Och ja, de marshmellows in het kerstpakket. Krijg ik ook elk jaar. Ik denk dat dat is omdat het pakket er zo door opgevuld wordt, want wie gebruikt dat nou?
Als je met lootjes werkt, dan staat er toch op wat je wil hebben?! Dan heb je dit soort problemen dus niet.
Ik wil wel mee op de boot naar Spanje!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven