Sint, alsjeblieft, doe het niet!!
dinsdag 4 december 2012 om 20:13
Ril, ik hoorde zojuist dat mijn schoonmoeder is gesignaleerd in een winkel met Pip servies. Mijn eerste gedachte was: puh-liezzzzz, laat mijn lootje niet in haar handen gevallen zijn!
Wat wil jij écht niet cadeau krijgen van Sinterklaas?
Graag met plaatje. Ik trap af.
Wat wil jij écht niet cadeau krijgen van Sinterklaas?
Graag met plaatje. Ik trap af.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 4 december 2012 om 20:28
dinsdag 4 december 2012 om 20:30
quote:Missundastood schreef op 04 december 2012 @ 20:28:
Liever geen fles supermarktwijn.
Als ik op mijn lijstje zet "een goede fles rode wijn" en het budget 25,- euro is dan maak je me echt niet blij met een doos van 12 flessen wijn
Liever geen fles supermarktwijn.
Als ik op mijn lijstje zet "een goede fles rode wijn" en het budget 25,- euro is dan maak je me echt niet blij met een doos van 12 flessen wijn
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
dinsdag 4 december 2012 om 20:32
dinsdag 4 december 2012 om 20:33
quote:citronella schreef op 04 december 2012 @ 20:26:
dank je
maarre.. misschien is na morgen een kadootjes ruiltopic een idee? want je hebt al liefhebbers voor je piptheepot zo te zien
ach, ik heb mijn eigen cadeautjes uitgezocht.
Ik krijg ook wel eens boeken, de ene keer is dat een groter succes dan de andere keer zal ik maar zeggen.
Gelukkig krijg ik geen damesromans (ril)
dank je
maarre.. misschien is na morgen een kadootjes ruiltopic een idee? want je hebt al liefhebbers voor je piptheepot zo te zien
ach, ik heb mijn eigen cadeautjes uitgezocht.
Ik krijg ook wel eens boeken, de ene keer is dat een groter succes dan de andere keer zal ik maar zeggen.
Gelukkig krijg ik geen damesromans (ril)
dinsdag 4 december 2012 om 20:33
dinsdag 4 december 2012 om 20:37
Is het te verantwoorden om een anti-verlanglijst in te dienen bij (schoon) familie? Hoe vaak ik geen dvd's van Franse films Heb gehad die ik nooit gekeken heb, lege fotoalbums die ik toch nooit inplak, wacinehouders die ik nooit neerzet, bekers met blije print die ik nooit gebruik, ik heb immers alles in een kleur, sieraden die ik nooit draag ivm allergie.......
En ik zorg dat ik echt een leuk verlanglijstje heb van dingen die ik wel wil met meer dan genoeg keus..... Maar goed, er zitten een paar paniek- shoppers tussen die op 24 december alles binnen handbereik kopen en dan gaan denken aan wie geven we dat?
En ik zorg dat ik echt een leuk verlanglijstje heb van dingen die ik wel wil met meer dan genoeg keus..... Maar goed, er zitten een paar paniek- shoppers tussen die op 24 december alles binnen handbereik kopen en dan gaan denken aan wie geven we dat?
dinsdag 4 december 2012 om 20:39