Sint, alsjeblieft, doe het niet!!

04-12-2012 20:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ril, ik hoorde zojuist dat mijn schoonmoeder is gesignaleerd in een winkel met Pip servies. Mijn eerste gedachte was: puh-liezzzzz, laat mijn lootje niet in haar handen gevallen zijn!

Wat wil jij écht niet cadeau krijgen van Sinterklaas?

Graag met plaatje. Ik trap af.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
aan de gevel, en de sint was beledigd dat ik hem niet ophing
Liever geen fles supermarktwijn.

Als ik op mijn lijstje zet "een goede fles rode wijn" en het budget 25,- euro is dan maak je me echt niet blij met een doos van 12 flessen wijn
quote:Enn schreef op 04 december 2012 @ 20:26:

Nah gooi ik me daar nu even naast de schoen.

Weer geen Sinterklaas dit jaar.Enn toch, kan ik je opfleuren met een leuk theepotje?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Geen stom Wii spelletje please sinterklaas
quote:Missundastood schreef op 04 december 2012 @ 20:28:

Liever geen fles supermarktwijn.

Als ik op mijn lijstje zet "een goede fles rode wijn" en het budget 25,- euro is dan maak je me echt niet blij met een doos van 12 flessen wijn
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

ik heb nooit een kerstboom en ik wil geen kerstversiering en ik heb sowieso een hekel aan dat hele kerst getut
Lieve sint, wat ik niet wil hebben:

-Sokken, in alle vormen maten en met printjes,

- Speelgoed

- Knuffelbeesten

-Parfum

- Dingen die je zelf ook niet zou willen hebben
Een koekenpan met anti-aanbaklaag.
Ik wil NIET WEER ri*tuals doucheschuim Che*rry Blo*ssom. Elke keer als ik denk: hehe eindelijk is ie op en ook alle voorraad die al sinds jaar en dag in de kast ligt komt er wéér zo'n fles binnen. Hij was best lekker maar nu ben ik t geurtje meer dan zat.
quote:citronella schreef op 04 december 2012 @ 20:26:

dank je

maarre.. misschien is na morgen een kadootjes ruiltopic een idee? want je hebt al liefhebbers voor je piptheepot zo te zien

ach, ik heb mijn eigen cadeautjes uitgezocht.

Ik krijg ook wel eens boeken, de ene keer is dat een groter succes dan de andere keer zal ik maar zeggen.

Gelukkig krijg ik geen damesromans (ril)

dit belande gelijk in de kliko bak, onderin -zucht-
quote:sri schreef op 04 december 2012 @ 20:32:

Ach kind een dikke knuffel

het grote voordeel is wel, je kan de sint er wel een knal mee voor zijn kop geven zodat hij zeker weet dat hij volgend jaar je iets beters moet schenken
quote:-no-nick- schreef op 04 december 2012 @ 20:33:

[afbeelding]

dit belande gelijk in de kliko bak, onderin -zucht- sorry (proest)
Ik heb echt goeie meuk gekocht. Nu even wachten tot het hier voorbij komt.
Goedkope Action rommel in de vorm van kaarsjes, beeldjes, schaaltjes, gooi het alsjeblieft nu nog over boord van de pakjesboot, maar val mij er niet mee lastig.

Dank u.
Chicklit. Ik lees al nauwelijks, en al helemaal geen romannetjes waarbij Chelsea aanpapt met de assistent van haar plastisch chirurg.
quote:sri schreef op 04 december 2012 @ 20:32:

(en van de zelfde gulle gever, kreeg ik overigens voor mijn verjaardag een :

vleesmes

je zou er bijna iets van gaan denken, iemand heeft een hekel aan mij denk ik
Is het te verantwoorden om een anti-verlanglijst in te dienen bij (schoon) familie? Hoe vaak ik geen dvd's van Franse films Heb gehad die ik nooit gekeken heb, lege fotoalbums die ik toch nooit inplak, wacinehouders die ik nooit neerzet, bekers met blije print die ik nooit gebruik, ik heb immers alles in een kleur, sieraden die ik nooit draag ivm allergie.......

En ik zorg dat ik echt een leuk verlanglijstje heb van dingen die ik wel wil met meer dan genoeg keus..... Maar goed, er zitten een paar paniek- shoppers tussen die op 24 december alles binnen handbereik kopen en dan gaan denken aan wie geven we dat?
Steunzolen...
quote:citronella schreef op 04 december 2012 @ 20:36:

(en van de zelfde gulle gever, kreeg ik overigens voor mijn verjaardag een :

vleesmes

je zou er bijna iets van gaan denken, iemand heeft een hekel aan mij denk ik
quote:vosje78 schreef op 04 december 2012 @ 20:35:

[...]

sorry (proest)

Ja lach maar,

ik wist in eerste instantie niet wat het was!
Het toneelstukje van Bettypage

Hier elk jaar hetzelfde. Wel écht goede parfum van schoonmoeder. Dat dan weer wel!
Ik wil geen tierelantijntjes.

Mijn kado's van vorig jaar heb ik nog niet eensgebruikt en staan nog in een tas ergens in een kamer......

Geef mij gewoon een goeie film. Niet meer, niet minder.
Als ik wéer douchepakketten krijg, of dat nou van nivea is of dove, weet ik veel welk merk. Ik word er stapel van, Heel mijn kast ( en die is niet klein) staat vol met douchegels, deodorant, bodymilk, en scrubs, om gestoord van te worden.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven