Sinterklaas-verlanglijstje

08-10-2012 12:14 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zetten jullie erop?

En dan wel de echt mogelijke dingen, dat vakantiehuisje in spanje wordt wat lastig .. zelfs voor Dhr Klaas
Wat ik zou willen hebben of wat ik echt ga vragen? Wij doen namelijk niet aan cadeaus voor volwassenen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Oeh.. ik heb toevallig al wat leuke dingetjes bedacht:

- lekkere handcreme van Rituals

- een e-boek in de categorie scandinavische triller

- een set mooie kaarsen voor de donkere winterdagen

- nieuwe sloffen

- een nieuw oogpotloodje donkergrijs

- een koptelefoon die achter je hoofd langs loopt

- doucheschuim van rituals --> weet nog niet welke, ga binnenkort maar eens in de winkel alle geurtjes uitproberen

Het budget in onze familie is 25 euro p.p. en we proberen om onze lijstjes zodanig samen te stellen dat het wel mogelijk is om 3 of 4 cadeautjes te halen voor dat budget. En dan het liefst vrij lange lijstjes, niet omdat we hebberig zijn, maar omdat de gever dan ook nog iets te kiezen heeft en het ook nog een beetje spannend blijft wat je gaat krijgen.
een baan (of mag dat ook al niet??)

anders iets van een geurtje, makeup dingen en sierraden, boeken, en verder kom ik eigenlijk niet... pfff nog wat om over na te denken!
oeh sloffen en kaarsen!! goeie (voor bij de boeken)
Bij ons wil niemand meer aan sinterklaas doen :(
Een portemonnee! Liefst gevuld

Een staatslot?
boeken

boeken

eeeuh boeken

en boeken
Ik weet het dit jaar echt (nog) niet...

Vorig jaar vroeg ik de dvd's van Paranormal Activity 2 en 3, maar die schenen niet verkocht te worden. (Of mijn vriend heeft gelogen, hij had mij getrokken.) En nog een paar keukenspullen.
n nieuwe baan zou ik ook wel willen, maar ik vrees dat Klaas die idd niet in zn zak heeft ;)

k wil iig n grote spiegel, handig bij t aankleden.

leuke stofjes om kleertjes van te maken.

dvd-serie van buffy.. maar die vraag ik al elk jaar, en blijft rete duur.

veel verder kom ik nu nog niet...
Een gouden ring met een knots van een diamant..

Nee,geintje!!

een leuk boek,parfum of lekkere dure doucheschuim..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
- nieuwe portemonnee

- kinderboek "lekker weertje koekepeertje"

- muziekmappen

- evt. schminkspulletjes en/of taartdecoratie spullen

- fietslampjes

Daarnaast geven schoonouders altijd graag iets "groots en nuttigs" en ik denk dat we dit jaar een grote (goede!) braadpan gaan vragen...

Verder hebben we dan misschien een huis gekocht, waardoor het lijstje dan zomaar anders kan zijn.

Wij zijn ondertussen allemaal volwassen, maar vinden Sinterklaas nog steeds geweldig! Surprises, zakken met cadeautjes, schaal met lekkers op tafel, gourmetten en gezelschapsspelletje doen. Heerlijk! Vorig jaar was er een kindje bij dat nog geloofde en dat is toch ook wel erg leuk... kan me nu al verheugen op deze 'nieuwe fase', al zal dat nog wel een paar jaar duren...
Het piratenschip van playmobil. Dat wilde ik vroeger zo ontzettend graag, maar dat heb ik nooit gehad. Nu heb ik zelf een kind van bijna 4 en nu wil ik mijn piratenschip. Daar mag hij overdag mee spelen en ik 's avonds.

Wij vieren sinterklaas sinds we een kind hebben, we doen wat kleine, doch zorgvuldig uitgezochte vullingcadeaus voor de volwassenen en de rest in de zak is voor het jong. En aangezien mijn man rond die periode door zijn werk geen tijd heeft om cadeaus te kopen, koop ik die voor mezelf ook (maar geen piratenschip, dus).
wij vieren idd ook weer sinds er kindjes zijn, en dat is echt heel leuk om te zien. t is iets magisch.

dat piraten schip.. zo wil ik een poppenhuis :P.. maar mn meisje is nog te klein, dus ik moet nog n paar jaar wachten ;)
Boeken en parfum
quote:lotje__ schreef op 08 oktober 2012 @ 12:56:

wij vieren idd ook weer sinds er kindjes zijn, en dat is echt heel leuk om te zien. t is iets magisch.

dat piraten schip.. zo wil ik een poppenhuis :P.. maar mn meisje is nog te klein, dus ik moet nog n paar jaar wachten ;)

Ga je het poppenhuis zelf maken?

Ken je het boek het Muizenhuis van Karina Schaapman?
Een elektrische deken en een staatslot.
Haha Bagheera, zo leuk!

Hier op het lijstje:

- kalligrafeerpen

- boek waar je zelf je favoriete recepten in kan zetten

- boek vijftig tinten grijs (+deel 2 en 3 het liefst)

- nieuwe badjas

- deegroller

- zeef(-je)

- douchegel van issey miyaki

- fotoboek van Henzo: droomreis

- fotopapier voor de nieuwe printer

- doorzichtige nagellak

Wat een lijst hè? Maar goed, ben 24 dec ook nog jarig
Boeken (veronika besluit te sterven, wiplala, etc), spulletjes uit de nieuwe Jip & Janneke collectie , zeepjes (van rituals of lush), muurstickers, dvd's (o.a. hunger games en achtste-groepers huilen niet (was vroeger mijn lievelingsboek)), spelletjes (scrabble bijv, maar ook DS-spelletjes). Er staan eigenlijk van alles op. We vieren het bij mijn ouders dan ook nog best wel uitgebreid, en mijn verjaardag is ook begin december. Overigens hou ik het hele jaar door online een lijstje bij, niet eens speciaal voor de feestdagen, maar meer voor mezelf. Extra handigheid is dat ik met de feestdagen niet speciaal een lijstje hoef te maken, meestal weet ik toch net op dat moment niks te verzinnen.
hier ook eentje in dec jarig...23ste...

dat boek van muizenhuis ken ik nog niet nee, k zal meteen es zoeken
Jeetje, ik dacht dat deze topic zou gaan over kindercadeaus maar niet dus. Misschien vraag ik aan sinterklaas of ie mijn kledingkast wil opruimen dat zou ik echt helemaal te gek vinden
quote:Bagheera schreef op 08 oktober 2012 @ 12:52:

Het piratenschip van playmobil. Dat wilde ik vroeger zo ontzettend graag, maar dat heb ik nooit gehad. Nu heb ik zelf een kind van bijna 4 en nu wil ik mijn piratenschip. Daar mag hij overdag mee spelen en ik 's avonds.

.Dit heb ik een paar jaar geleden gedaan, het 'oude'' schip is niet meer te verkrijgen, maar ik heb zorgvuldig alle onderdelen via mp bij elkaar gesprokkeld en na een tijdje had ik m helemaal compleet. Wauw zo graag wilde ik die vroeger, mijn zoontje speelt er nu graag mee, en ik mag m af en toe weer helemaal optuigen....<3
Het boek muizenhuis is heel leuk, als je kan en je woont in de buurt kan je ook naar de echte, in de openbare bieb van Amsterdam, vlakbij CS.

Echt de moeite waard.
Volgens mij moet er in Spanje wel een huisje vrij te staan rond eind november/begin december. Dat zou voor dhr Klaas wel haalbaar moeten zijn.
Ik vraag elk jaar een kalender voor het komende jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven