Sinterklaas-verlanglijstje

08-10-2012 12:14 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zetten jullie erop?

En dan wel de echt mogelijke dingen, dat vakantiehuisje in spanje wordt wat lastig .. zelfs voor Dhr Klaas
quote:potsiedikkie schreef op 08 oktober 2012 @ 13:23:

[...]

Dit heb ik een paar jaar geleden gedaan, het 'oude'' schip is niet meer te verkrijgen, maar ik heb zorgvuldig alle onderdelen via mp bij elkaar gesprokkeld en na een tijdje had ik m helemaal compleet. Wauw zo graag wilde ik die vroeger, mijn zoontje speelt er nu graag mee, en ik mag m af en toe weer helemaal optuigen....<3

Ik ben inderdaad al kan kijken in speelgoedwinkels, maar het schip dat daar verkocht wordt, vind ik niet zo leuk, ik dacht er misschien nog wel meer waren, ik heb in de loop van de jaren best mooie schepen voorbij zien komen, had ik het toen maar gekocht, snik.

Het heel oude playmobil (van mijzelf, dat speelgoed is 30-35 jaar oud) vind ik wel wat verouderd als je het vergelijkt met het nieuwe, dus het mag best wat nieuwer. De ark van noach staat ook al klaar op zolder voor zoontje. Nu maar hopen dat hij het leuk vindt .
Potsiedikkie, weet jij het typenummer van het oude piratenschip? Ik moet zo weg maar daarna ga ik op jacht
ff naar a'dam is vanuit limburg wel wat meer werk, maar te doen.. wie weet ooit ;)

kalender.. das n goeie.. maar dan n agenda van Anton Pieck

grin Twitters... daar heb je n punt... zouden alle pietenhuizen dan ook leeg zijn?
ik vind juist het playmobil van 30-35 jaar terug mooier, de vakwerkhuisjes e.d.

Ik heb hier alles (had echt heeeeel veel vroeger) opgedeeld over 3 kinderen, zelf willen ze het nieuwe erbij, past allemaal nog prachtig bij elkaar.

Mijn zoon was heel blij met de bouwvakkerskeet, met kratje bier (hahaha doen ze nu niet meer)
Wij hebben voor mp in elkaar gezet de 3550 (ff googlen)

Maar die is zeldzaam, voor zoon hebben we 3940 in elkaar gezet.
zie 3940 voor 35,00 op mp staan. koopie
quote:gsleutel schreef op 08 oktober 2012 @ 12:49:

Surprises, zakken met cadeautjes, schaal met lekkers op tafel, gourmetten en gezelschapsspelletje doen. Heerlijk! Vorig jaar was er een kindje bij dat nog geloofde en dat is toch ook wel erg leuk... kan me nu al verheugen op deze 'nieuwe fase', al zal dat nog wel een paar jaar duren...Hier nog twee kinderen die geloven, maar toch (voor de volwassenen) lootjes en gedichten (gelukkig geen suprises!). En ik heb toch wel zo'n teringhekel aan gedichten moeten maken. Ik kan het gewoon echt niet!
Bagheera en Lotje; herkenbaar! Ik had vroeger nooit barbies en barbiehuizen enzo terwijl ik ze zo graag wilde. Dochter is nu 2,5 en heeft haar eerste barbies. Godzijdank is het een grote hit en wil ik barbie-dingen voor sinterklaas!

P.s. ik heb laatst een playmobile piratenschip van 10 jaar geleden van een tante gekregen. Ook erg leuk inderdaad!
verjaardagskalender

familyplanner

wake-up light

App 's voor de Ipad

boek Nederland van Charlotte Dematons

draaibaar taartplateau

donkergroene oogschaduw

brillenkoker

hanger voor aan mijn ketting

badjas met rits (kan ik maar niet vinden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven