Slaapkamer spagtelputzen?
maandag 24 september 2012 om 21:01
Hoihoi,
Wij willen graag onze bovenverdieping opknappen, onze slaapkamer, babykamer in spe,washok en hal
Op dit momen zit er op de wanden struktuurverf/vliesbehang.
Beide niet mooi vinden wij.
Laatst hebben we de benedenverdieping laten spagtelputzen, en dit is erg mooi geworden.
Nu zitten we met het dilemma: boven ook spagtelputzen of toch wat anders?
Ik weet het, zwanger.......moeilijk om keuzes te maken
Wij willen graag onze bovenverdieping opknappen, onze slaapkamer, babykamer in spe,washok en hal
Op dit momen zit er op de wanden struktuurverf/vliesbehang.
Beide niet mooi vinden wij.
Laatst hebben we de benedenverdieping laten spagtelputzen, en dit is erg mooi geworden.
Nu zitten we met het dilemma: boven ook spagtelputzen of toch wat anders?
Ik weet het, zwanger.......moeilijk om keuzes te maken
maandag 24 september 2012 om 21:07
maandag 24 september 2012 om 21:08
Om eerlijk te zijn, nee, dat zou ik niet doen. Vindt spachtelputz in de slaapkamer niet zo mooi. Zou eerder mooi behang doen of glad laten stucen. Aan de andere kant als jij spachtelputz heel mooi vind moet je dat lekker doen. Muurbedekking is zo smaakgevoelig. Of wil je binnenkort verhuizen en alvast rekening houden met de smaak van eventuele nieuwe bewoners?
maandag 24 september 2012 om 21:11
maandag 24 september 2012 om 22:17
TOen ik de topictitel zag dacht ik trouwens dat het ging het om één-of-ander-iets dat met seks te maken had. Het nieuwe swingen/BDSM ofzo Zo van 'wat vinden jullie nou van spagtelputzen? Heb je het wel eens gedaan, wat was je ervaring? Ik zit erover te denken om ons ingedutte seksleven nieuw leven in te blazen'...
Ik spreek toch geen Chinees?!