sokken mooi houden
dinsdag 5 januari 2010 om 18:43
Mijn sokken gaan er altijd zo snel aan door het wassen...zitten snel gaten in waardoor ik ze vrij snel weg moet gooien. Ik weet niet zo goed hoe ik dit kan voorkomen. Sokken kunnen best vies worden dus ik zie het niet zitten om ze op een wolprogramma bij maar 30 of 40 graden te wassen. Heb ook niet al te beste ervaringen met wasnetjes. Kent iemand dit sokkenprobleem?
dinsdag 5 januari 2010 om 18:49

dinsdag 5 januari 2010 om 19:33
dinsdag 5 januari 2010 om 20:00
Gewoon nieuwe kopen! Zo duur zijn die dingen niet. Vooral nu niet, in de sale-weken. Heb gisteren vijf paar voor vier euro aangeschaft, dus ik kan weer even vooruit.quote:himalaya schreef op 05 januari 2010 @ 19:13:
Heb je scherpe nagels? Ik doe enorm lang met mijn sokken (vaak van de Hema of Zeeman) en als ik ze al weggooi is het omdat ze op onverklaarbare wijze wees zijn geworden..Ik raak ook steeds de helft van een paar kwijt! HOE KAN DAT TOCH?
Heb je scherpe nagels? Ik doe enorm lang met mijn sokken (vaak van de Hema of Zeeman) en als ik ze al weggooi is het omdat ze op onverklaarbare wijze wees zijn geworden..Ik raak ook steeds de helft van een paar kwijt! HOE KAN DAT TOCH?
dinsdag 5 januari 2010 om 20:17
Ik heb jarenlang Hema- en Scapinosokken gedragen, maar sinds twee jaar vallen die dingen vanzelf uit elkaar. Na het dragen vallen de pluizen er letterlijk uit! Die pluizen blijven ook aan mijn poezelig zachte voetjes zonder eelt en Hobbitnagels 'kleven'. Dat pluis zorgt ervoor dat er minder sok overblijft, waardoor ze sneller slijten, denk ik. Goed gedaan, hoor...
dinsdag 5 januari 2010 om 21:19
Wil niet opscheppen ofzo, maar heb altijd mooi gemanicuurde voeten en nageltjes. Daar kan het niet aan liggen. Loop er ook niet buiten mee.
Wel komen ze van de iets goedkopere winkels als H en M en C en A. Weet iemand een winkel met kwaliteitssokken?
Dat mijn sokken wees worden komt ook weleens voor haha,
Zo zielig als ze zonder wederhelft zitten of de ene is beschadigd door een gat! Vroeger dichtte ik ze maar heb daar niet meer steeds zin in.
Wel komen ze van de iets goedkopere winkels als H en M en C en A. Weet iemand een winkel met kwaliteitssokken?
Dat mijn sokken wees worden komt ook weleens voor haha,
Zo zielig als ze zonder wederhelft zitten of de ene is beschadigd door een gat! Vroeger dichtte ik ze maar heb daar niet meer steeds zin in.
dinsdag 5 januari 2010 om 21:56
teennagels knippen en eelt beperken en in huis sloffen dragen... lijkt me genoeg. Ik doe echt jaren met mijn sokken, koop wel een hoop dezelfde tegelijkertijd want anders heb ik wel allemaal eenlingen over....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross