Spin:(

19-03-2010 22:40 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Loop ik net de keuken in om wat lekkers te pakken, zit er een spin! Niet zomaar eentje maar echt een hele grote. Hij is zwart en heeft een lijf van 3 bij 4 cm (minstens).

Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.

Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).

Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 01:08:

[...]

Ik ehhhh had het eigenlijk ergens anders over. Weet ik
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Kannibalisme onder de spiders.
Ze eten zelfs vogels. Dus een mens is maar een klein stapje verder.

Bron: Wiki.

Op internet circuleren berichten dat een mens een bepaald aantal spinnen per jaar gedurende de nachtrust 'opeet', wat overigens een broodje aap verhaal is; de mensenhuid is voor de gevoelige poten te warm om op te lopen. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat een sprieterig en harig dier als een spin de slokdarm kan binnendringen zonder dat men sterk geprikkeld wordt en tevens voelt een spin zich niet thuis in een warme en waterige omgeving en zal deze vermijden.
En dan zet Noah er zelf van die vieze plaatjes bij.
Nou ladies, hartelijk bedankt voor het lachen, ik ga maar proberen te slapen.

Het regent hier als een gek dus dat belooft niet veel goeds.... die spinnen zijn natuurlijk ook niet gek.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:noahtb schreef op 20 maart 2010 @ 01:13:

Bron: Wiki.

Op internet circuleren berichten dat een mens een bepaald aantal spinnen per jaar gedurende de nachtrust 'opeet', wat overigens een broodje aap verhaal is; de mensenhuid is voor de gevoelige poten te warm om op te lopen. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat een sprieterig en harig dier als een spin de slokdarm kan binnendringen zonder dat men sterk geprikkeld wordt en tevens voelt een spin zich niet thuis in een warme en waterige omgeving en zal deze vermijden.Ahhhh jammer dat het niet waar is. Nu gaat natuurlijk iedereen meteen naar bed.
Nee Soul als het regent komen ze juist binnen.
Hahaha, ja, sorry. Ik zit zelf ook te griezelen bij die plaatjes. Ik moet wel eerlijk toegeven dat je eraan went.

Truste SC. Don't let the bedbugs bite
zou TO al lekker liggen dromen. Zou ze haar mond open hebben? Ik mag toch hopen dat ze een mondkapje heeft opgedaan.
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 01:15:

[...]

Ahhhh jammer dat het niet waar is. Nu gaat natuurlijk iedereen meteen naar bed. Ja, soul wel ja.. Spelbreekster..
Slaap lekker.
Ja precies Zoebie, daarom belooft niet niet veel goeds....

spinnen houden niet van een waterige (!) omgeving dus say no more.... ik weet genoeg.
Welterusten Soul. 'k Hoop niet dat je deze op je kussen vind.

Houden ze nou wel of niet van een waterige omgeving? Als ze uit het riool komen..

Las net op Wiki dat er in Nederland 700 soorten zijn, een paar van hun zullen het vast fijn vinden om in vochtige, holle ruimtes te kruipen ...

Ik slaap vannacht met een kussen op m'n hoofd.
quote:noahtb schreef op 20 maart 2010 @ 01:16:

[...]

Ja, soul wel ja.. Spelbreekster..

*mompelt iets over jeuk overal*

Slaap lekker!
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 01:19:

Welterusten Soul. 'k Hoop niet dat je deze op je kussen vind.

[afbeelding]Oh maar zo'n liefie kan ik makkelijk hebben
Bedoel je de linkse of de rechtse?

Ik vind 700 soorten best wel weinig.
In Nederland he... Die beesten zullen ook wel immigreren..
Ja zeker dat ze emigreren. Kijken jullie morgen wel je bananen na.
Oh Jeez... Ik vrees voor de dag dat mijn zoon interesse krijgt in die enge beesten..
Ze gaan ook nog op bananen lijken. Dan zie je ze niet zo gauw.

zoebie wijzigde dit bericht op 20-03-2010 01:27
Reden: Verkeerde spin
% gewijzigd
Van die kreeg ik echt de koude rillingen...
Noah dan zeg je tegen je zoon:

"Die spin eruit of allebei".

Ja, dat is hoe jij met een vogelspin opgezadeld raakte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven