Spin:(
vrijdag 19 maart 2010 om 22:40
Loop ik net de keuken in om wat lekkers te pakken, zit er een spin! Niet zomaar eentje maar echt een hele grote. Hij is zwart en heeft een lijf van 3 bij 4 cm (minstens).
Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.
Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).
Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.
Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).
Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
zaterdag 20 maart 2010 om 01:02
NOU! Die plaatjes van spinnen moeten verboden worden, ik gruwel ook al bij de Bavaria reclame. Meestal ben ik te laat met zappen omdat ik de remote nergens kan vinden, maar knijp dan snel mijn dicht bij de spin. Ehwwww... Ik heb zelf zo'n elektrisch tennisracket. Frituren die handel! Voldoende afstand, ze kunnen niet meer rennen en ze komen niet meer terug met kroost. Heb hier ook soms spinnen van dat formaat.
zaterdag 20 maart 2010 om 01:02
quote:noahtb schreef op 20 maart 2010 @ 00:08:
Maar nu we toch bezig zijn; kent iemand een oplossing voor zilvervisjes? Kom ze de laatste tijd veel tegen en die krengen worden groot!! Als je ze plat slaat spetteren ze :puke: en ze zullen de stofzuiger ook wel overleven..
Ja ik ken een oplossing,al is het niet goed voor het milieu(+huisdieren en kinderen etc) etc maar de beesten zijn weg...
Ik had er ook veel in huis en heb bij kruidvat de goedkoopste anti- ongedierte spuitbus gekocht die er is voor kruipend spul en daar me achter alle pinten en kozijnen gespoten en sindsdien haast nooit meer van die beesten....
Maar nu we toch bezig zijn; kent iemand een oplossing voor zilvervisjes? Kom ze de laatste tijd veel tegen en die krengen worden groot!! Als je ze plat slaat spetteren ze :puke: en ze zullen de stofzuiger ook wel overleven..
Ja ik ken een oplossing,al is het niet goed voor het milieu(+huisdieren en kinderen etc) etc maar de beesten zijn weg...
Ik had er ook veel in huis en heb bij kruidvat de goedkoopste anti- ongedierte spuitbus gekocht die er is voor kruipend spul en daar me achter alle pinten en kozijnen gespoten en sindsdien haast nooit meer van die beesten....
dolfje wijzigde dit bericht op 20-03-2010 01:04
Reden: e teveel...kan niet meer typen:)
Reden: e teveel...kan niet meer typen:)
% gewijzigd
zaterdag 20 maart 2010 om 01:04
quote:dolfje schreef op 20 maart 2010 @ 01:02:
[...]
Ik had er ook veel in huis en heb bij kruidvat de goedkoopste antie- ongedierte spuitbus gekocht die er is voor kruipend spul en daar me achter alle pinten en kozijnen gespoten en sindsdien haast nooit meer van die beesten....
Ga ik eens proberen. Dank Dolf..
Die spinnen zijn niet goed voor mijn hart, jammer voor het millieu
[...]
Ik had er ook veel in huis en heb bij kruidvat de goedkoopste antie- ongedierte spuitbus gekocht die er is voor kruipend spul en daar me achter alle pinten en kozijnen gespoten en sindsdien haast nooit meer van die beesten....
Ga ik eens proberen. Dank Dolf..
Die spinnen zijn niet goed voor mijn hart, jammer voor het millieu
zaterdag 20 maart 2010 om 01:04
quote:noahtb schreef op 20 maart 2010 @ 00:59:
Dat meen je niet?!..
Dus ze verzuipen of doorspoelen heeft helemaal geen zin?
Klopt
Maar hoe denk je dat het voor mij was? Ik wilde gewoon heel onschuldig even een plasje doen, totdat ik zag dat de hele pot al bezet was door een ont-zet-tend grote griezel.
Geloof me hoor, ik heb 3 maanden niet op dat toilet gedurfd.
De buren werden gek van me, hahahaha
Dat meen je niet?!..
Dus ze verzuipen of doorspoelen heeft helemaal geen zin?
Klopt
Maar hoe denk je dat het voor mij was? Ik wilde gewoon heel onschuldig even een plasje doen, totdat ik zag dat de hele pot al bezet was door een ont-zet-tend grote griezel.
Geloof me hoor, ik heb 3 maanden niet op dat toilet gedurfd.
De buren werden gek van me, hahahaha
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 20 maart 2010 om 01:06
zaterdag 20 maart 2010 om 01:07