sporthoekje creeeren

16-06-2011 12:40 12 berichten
mijn vriend heeft een trainapparaat, ik een stepdinges.

nu wil ik bijvoorbeeld op zolder een soort van 'sporthoekje' maken.

1 lege kamer (zonder andere spullen zeg maar) heb ik niet,

maar bijv. op zolder nog wel ruimte.

nu kun je dat uiteraard gewoon ergens neerkwakken, maar ik wil het wel een beetje leuk maken. eventueel met een tvtje of radio of zoiets. ik ben zelf ff niet in een creatieve mood, dus als iemand anders ideeën/ foto's e.d heeft zijn die welkom....
Alle reacties Link kopieren
Spiegels. Kan je lekker naar jezelf kijken en maakt de ruimte optisch groter
wij hebben het gewoon zo neergezet dat we voldoende ruimte hebben en overal goed bij kunnen. Een radio vind ik altijd wel fijn, heb graag muziek bij het sporten. Ik werk zelf met schema's dus vind het fijn als ik die ergens neer kan leggen.

Misschien dat je met plakletters op een kale muur een motiverende tekst kunt maken?

Het hangt ook erg van het budget af wat je hebt.
geen budget . vind dat ik genoeg in huis heb.

wil het alleen een beetje leuk neerzetten.

de zolder is rechthoekig en vrij ruim, maar er staan ook nog kattenbakken en bureau's e.d.
Misschien dat je de rechthoek als het ware in 2 vierkanten kan verdelen, 1 helft sporthoek, andere helft voor de rest. En dan haal je een paar van die gekleurde vliegengordijnen/kralengordijnen bij de xenos, kun je ook nog een afscheiding maken, zodat het wat meer een aparte ruimte wordt?
Tja als je er niks aan wil uitgeven dan houdt het qua tips wel een beetje op hoor. Dan is het toch alleen een kwestie van de apparaten daar neerzetten.
Verfje? Motiverende teksten op de muren? Spiegel? kamerscherm zodat je niet tegen de administratie hoeft aan te kijken? handdoekrekje? oude locker van marktplaats voor het sportschoolgevoel?
En een ventilator erbij zetten is misschien ook wel fijn. Verder heb ik geen inrichtingstips.
quote:bunnerbobbelien schreef op 16 juni 2011 @ 13:07:

Tja als je er niks aan wil uitgeven dan houdt het qua tips wel een beetje op hoor. Dan is het toch alleen een kwestie van de apparaten daar neerzetten.en dat is nu juist mijn vraag, hoe ik dat handig/leuk kan doen......
Maar het enige wat je zegt is dat je twee apparaten hebt, die moeten in een grote rechthoekige ruimte staan en dat je er verder niks aan uit gaat geven.

Dus wat voor advies kunnen we daar nou over geven dan? Of je de apparaten voor elkaar, naast elkaar of achter elkaar moet zetten?
oeps....
ja zoiets.

nee, meer hoe ik die ruimte handig ik kan delen met die apparaten en computertafels e.d.

gewoon een soort van werkplek creeëren.

natuurlijk zijn tips als behangetje/plantjes e.d. ook welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven