Sproeiende kater

07-10-2013 19:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedere nacht komt er bij ons in de tuin een kater die vervolgens tuinset etc onder sproeit.

Zelf hebben wij 2 binnen poezen, wellicht komt de kater daar op af?

Hoe krijgen we dat sproeiende beest uit onze tuin?

Ik wil graag zwanger worden dus ik wil niks weten van kattenpis.
Ik heb zelf een 'geholpen' kater die wel eens uit stress tegen onze bank sproeit. Via via kwam ik op Ecodor uit, dit is een middel dat kattenpis neutraliseert. Na twee keer stopte mijn kater met sproeien tegen de bank omdat hij zijn pislucht niet meer rook. Want dat is juist de reden dat katers blijven sproeien, net als honden, blijven ze hun geur markeren. Maar na Ecodor is de pislucht weg.

Dit klinkt als een reclame-praatje, maar ik heb echt hele goede ervaringen met dit product.

Pas je trouwens ook op met het verschonen van de kattenbak, als je eenmaal zwanger bent. Dit kun je beter aan je man/vriend overlaten.

Succes!
Klopt in m'n vorige zwangerschap heeft mijn vriend de bak verschoond.

Maar de kater waar het om gaat is niet van ons, geen idee van wie hij wel is want het gebeurd s'nachts.

Dan zou ik mijn hele tuin moeten insprayen met dat spul?
Kattenpis is niet schadelijk. Zwangere vrouwen moet alleen oppassen met uitwerpselen omdat daar schadelijke parasieten in kunnen zitten. Dit even ter geruststelling.

En verder eens met de vorige post. De kat blijft op dezelfde plek piesen om zijn geur te markeren en dat houdt op als die geur er niet meer is. Maak alleen niet schoon met chloor, want daar plassen ze wel meteen weer overeen.
'Kattenschrik' halen bij de Action. Komen er geen katten meer bij je tuinset in de buurt.
Chloor (en ammoniak), daar pissen ze inderdaad graag overheen, zoals NummerZoveel al zei.

Ik zou alleen de spullen inspuiten die onder gesproeid worden.

Met 'kattenschrik' heb ik geen ervaring, maar als het helpt, is dat natuurlijk ook een optie.
Ik ga het beide proberen, bedankt voor de tips!

Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Ik vind het gewoon vies dat iedere keer alles onder zit.
Urine-off haalt ook de sproei goed weg. Heb zelf een sproeiende kater
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven