Sproeiende kater
maandag 7 oktober 2013 om 19:57
maandag 7 oktober 2013 om 20:03
Ik heb zelf een 'geholpen' kater die wel eens uit stress tegen onze bank sproeit. Via via kwam ik op Ecodor uit, dit is een middel dat kattenpis neutraliseert. Na twee keer stopte mijn kater met sproeien tegen de bank omdat hij zijn pislucht niet meer rook. Want dat is juist de reden dat katers blijven sproeien, net als honden, blijven ze hun geur markeren. Maar na Ecodor is de pislucht weg.
Dit klinkt als een reclame-praatje, maar ik heb echt hele goede ervaringen met dit product.
Pas je trouwens ook op met het verschonen van de kattenbak, als je eenmaal zwanger bent. Dit kun je beter aan je man/vriend overlaten.
Succes!
Dit klinkt als een reclame-praatje, maar ik heb echt hele goede ervaringen met dit product.
Pas je trouwens ook op met het verschonen van de kattenbak, als je eenmaal zwanger bent. Dit kun je beter aan je man/vriend overlaten.
Succes!
maandag 7 oktober 2013 om 20:10
Kattenpis is niet schadelijk. Zwangere vrouwen moet alleen oppassen met uitwerpselen omdat daar schadelijke parasieten in kunnen zitten. Dit even ter geruststelling.
En verder eens met de vorige post. De kat blijft op dezelfde plek piesen om zijn geur te markeren en dat houdt op als die geur er niet meer is. Maak alleen niet schoon met chloor, want daar plassen ze wel meteen weer overeen.
En verder eens met de vorige post. De kat blijft op dezelfde plek piesen om zijn geur te markeren en dat houdt op als die geur er niet meer is. Maak alleen niet schoon met chloor, want daar plassen ze wel meteen weer overeen.