Stank hondenpoep, tips
zaterdag 25 augustus 2018 om 09:56
Ik woon in een huis dat aan de achterkant grenst aan een groenstrook met waterpartij.
Heerlijke woning, ik zit ook graag in de tuin. Helaas worden op die groenstrook veel honden uitgelaten wiens baasjes lang niet altijd de poep opruimen. Op warme dagen en als het geregend heeft zoals nu hangt er een behoorlijke stank. Ook in mijn tuin dus.
Heeft iemand tips om dit op te lossen (naast elke dag zelf met een schep dat hele veld leeg te maken
)?
Heerlijke woning, ik zit ook graag in de tuin. Helaas worden op die groenstrook veel honden uitgelaten wiens baasjes lang niet altijd de poep opruimen. Op warme dagen en als het geregend heeft zoals nu hangt er een behoorlijke stank. Ook in mijn tuin dus.
Heeft iemand tips om dit op te lossen (naast elke dag zelf met een schep dat hele veld leeg te maken
zaterdag 25 augustus 2018 om 10:03
Hondenpoep ruikt echt anders hoor, dat herken je uit duizenden!TanteBedelia schreef: ↑25-08-2018 10:02Weet je zeker dat het niet het water naast de groenstrook stinkt
Wij hebben last van stank van dorrend groen.
zaterdag 25 augustus 2018 om 10:07
Dit ja.
Gemeente inlichten ga ik doen. Kan ik vragen of ze borden en/of zo’n paal met poepzakjes neerzetten?
Ik vind het zo asociaal, soms zie ik ook van die grote drollen bij de speeltuin liggen (waar wel verbodsborden staan). Waarom laten mensen daar hun hond uit? Er is hier bos genoeg om te lopen. En anders moet je dus opruimen vind ik.
zaterdag 25 augustus 2018 om 12:24
zaterdag 25 augustus 2018 om 12:34
Het komt echt daarvandaan want de stank wordt erger als de achterpoort open is. Je ruikt het ook achterin de steeg.gizzmo-returns schreef: ↑25-08-2018 11:36En even checken of het echt daarvandaan komt. Wij hebben een struik in de tuin staan die na regen ook ongelofelijk naar poep en pies ruikt. Ik beschuldigde altijd de kat van de buren van schijten in de tuin, maar het kwam gewoon uit die struik nu regen.
zaterdag 25 augustus 2018 om 14:03
Hondepoep stinkt maar droogt ook heel snel op waardoor de lucht heel snel weg is. Anders is kattenpoep, dat blijf je echt lang ruiken. Weet je dus zeker dat het hondepoep is? En anders een keer idd vlaggetjes er in steken en zakjes uitdelen aan de honde uitlaters. Meestal zijn dat altijd dezelfde mensen.