Stofzuigen is zen?

17-10-2013 21:13 26 berichten
Ik moet het zo doen, maar ben moe en ik heb geen zin. Hoe kan je zoiets zen vinden? En hoe kan ik stofzuigen zen maken voor mezelf?

Iemand die het leuk vindt? En wat vind je er leuk aan?
Alle reacties Link kopieren
Zen ?

Ik neem aan leuk vinden?
Een robotstofzuiger kopen. Heeeeel zen. Gewoon kijken hoe die het werk doet
Stofzuigen moet je gewoon doen, niet alles hoeft leuk of zen te zijn in het leven
Dan doe je het gewoon morgen. Vergaat de wereld als je het vanavond niet doet?
Muziek keihard aan. Alleen niet zo'n goed plan op dit tijdstip
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Er is niks leuks aan. Ik begrijp ook niet hoe het komt dat je iets moet?

Als ik geen zin heb en ik ben moe, dan ga ik zeker niet stofzuigen.
Zen? Huh?

Het is gewoon stofzuigen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het is een noodzakelijk kwaad. Maar waarom het vanavond nog moet is me niet duidelijk. Ergens dit weekend moet het waarschijnlijk wel even gebeuren. Blijf lekker zitten.
Kies een mantra en zuig je mantra door je huis heen. Geen idee of het stofzuigen zen maakt, maar het klinkt best alsof het kan werken
quote:soley79 schreef op 17 oktober 2013 @ 21:17:

Een robotstofzuiger kopen. Heeeeel zen. Gewoon kijken hoe die het werk doet +1
Ik vind stofzuigen wel leuk haha volgens mij de enige hier.. Gewoon lekker verstand op 0 geurtje in de stofzuiger en gaan.

Daarna huis lekker stofvrij en er hangt een lekker geurtje..

Ik vind zoizo schoonmaken niet erg misschien heb ik mn roeping gemist haha
Als ik niet om de dag stofzuig heb ik stofnesten in de woonkamer, en daar word ik persoonlijk nog veel minder zen van!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het ook vreselijk om te stofzuigen. Inmiddels een robotstofzuiger is huis.

En voor de rest, vriend aansturen om te stofzuigen.
Dan stofzuig je gewoon niet. Je bent geen slaaf van je huis, je huis is er voor jou. Dus stop met dwangmatig sloofgedrag en doe wat relaxter. Als je over 'n paar dagen pas stofzuigt is het resultaat bevredigender omdat er dan waarschijnlijk echt zichtbaar verschil is als je nu blijkbaar al vindt dat het nodig is.
Waarom heeft iedereen het de laatste tijd toch steeds maar over zen? Zen dit Zen dat! Ik snap dat niet zo goed! Dat als dat flutwoord eenmaal in een tijdschrift heeft gestaan meteen iedereen het ook gelijk wil gebruiken. Noem het toch gewoon kalmerend das pas duidelijke taal.
Zen word je van loslaten. Dus laat los dat je nog moet stofzuigen, je moet namelijk niets.
quote:Roelfien schreef op 17 oktober 2013 @ 21:30:

Het is een noodzakelijk kwaad. Maar waarom het vanavond nog moet is me niet duidelijk. Ergens dit weekend moet het waarschijnlijk wel even gebeuren. Blijf lekker zitten.Ik doe het altijd 's avonds, je moest eens weten wat een zooi er hier lag. Kinderen hebben vakantie en banjeren de hele dag in en uit. Snippertjes en glitters van het knutselen etc. En dat zen gedoe snap ik ook niet goed,
Applaus voor EN
quote:soley79 schreef op 17 oktober 2013 @ 21:17:

Een robotstofzuiger kopen. Heeeeel zen. Gewoon kijken hoe die het werk doet Misschien loopt er nog ergens een knappe vent rond, die het kijken nog leuker kan maken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die knappe vent van mij heeft ook een broertje dood aan stofzuigen
Stofzuigen is best zen, het is hersenloos werk en je hebt direkt resultaat.
quote:Diztel schreef op 17 oktober 2013 @ 23:29:

Stofzuigen is best zen, het is hersenloos werk en je hebt direkt resultaat.Ja zeker als je troep makende huisdieren hebt, met rondvliegende haren, zaagselsnippers, veertjes, etc. Dan zie je namelijk ook echt iets verdwijnen in die stofzuiger in plaats van dat je het maar een beetje voor de vorm doet.
Heeeeeel zen! Stofzuigerzen
Ik ga altijd stofzuigen als ik het koud heb. Werkt echt ontzettend goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven