Stom vraagje..

13-01-2012 22:01 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat sommige raar gaan reageren omp mijn vraag maar ik vraag het me toch even af.

Ik ga over 2 dagen op vakantie en heb een koffer geleend van mijn zus. Mooie koffer, niks mis mee. Toen ik nog even ging bedanken kreeg ik het 'verhaal' van de koffer.

Mijn zus en vriend reizen onwijs veel, en deze koffer was dus zowat de hele wereld over geweest, India, Afrika, Costa Rica, Birma... noem maar op! Laatste reisje paar maanden geleden was nog China.

Op de koffer zaten natuurlijk wel wat krasjes en vlekjes.. Nu zit ik me een beetje gek te maken of er misschien rare ziektes/bacterieen nog op zitten van een van die landen.

Ja het is misschien te gek voor woorden, maar toen ik 2 jaar geleden in portugal was had er wel mooi een zwerfkat op mijn koffer geplast, haha!

Dus nu zit ik e ook van die scenario''s in te denken waar allemaal nog ziektes uit die landen op zit ofzo, waar ik dus zeg maar niet voor' ingeent' ben of weet ik veel.

Is dat mogelijk of gewoon echt een onzin gedachte??
ik denk dat het oormijt is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Onzin ja.
Meen je die vraag nou echt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Geen zorgen, kan niet goeie reis en veel plezier!
Alweer die met smetvrees?
Als er al ziektes uit het buitenland zijn meegebracht, dan zijn die ziektekiemen na 2 jaar echt wel buiten werking hoor!
Oei, oei,

ik zou hem maar vlug onder douche steken als ik jou was ....

Mylene Valerie,

Eigenlijk wel ja. Tja, ik weet het best erg ja.

Maar ik zit beetje te stressen voordat ik straks weg ga en toen kwam dat ook nog eens in me hoofd.
Als virussen en bacterieen ettelijke jaren op een koffer kunnen overleven om jou daarna alsnog te besmetten zou de mensheid inmiddels uitgestorven zijn. De mensheid doet het nog, ergo, je koffers zijn veilig.
Ik heb je even geloept, maar bijna al je topics gaan over schoonmaken...
Ik denk het emobola virus. Want als je een reiziger puur sang bent, ben je vast ook in Meerdijk geweest.
zou me niet druk maken,goede reis
Nou ja, als je het wel meent, die koffer is al bij je dus je bent al besmet als er iets op de koffer zit wat besmettelijk is. Pas je op als je op vakantie gaat want je kan heel veel oplopen, alleen al om geld aan te pakken of de deurkruk van het toilet, vergeet trouwens het eten en drinken te vermelden.

Sterkte he.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oke oke,

Aan jullie reacties te merken ben ik er al achter dat het gewoon klinkklare onzin is. Bedankt!
Meerdijkse ebola, dat is pas echt gevaarlijk.
Is smetvrees trouwens besmettelijk tegenwoordig? Elke week wel een nieuw topic...

Want ik zat daarnet op de bus en toen heb ik zo op het knopje gedrukt, en daarna ben ik pasta gaan eten, en wie weet met al die italianen, en ik merk nu ook dat deze laptop waarschijnlijk in china is gemaakt, en ik mijn vingers op dat toetsenbord, en daarnet heb ik in mijn ook gewreven, oh en er zal ook nog wel ergens kwik in gezeten hebben....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Bestaat ebolamijt ook? Zo ja dan denk ik dus dat het dat is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fijne vakantie, TO.
Koorstuitslag leeft ook heel lang op koffers
De koffer meteen in degelijk plastic geheel zorgvuldig inpakken met ducktape, morgen bij 'n chemisch afvalstation brengen.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 13 januari 2012 @ 22:06:

Meerdijkse ebola, dat is pas echt gevaarlijk.In combinatie met oormijt...................daar word je echt niet vrolijk van hoor
“Don’t look back – you’re not going that way.”
En uitkijken met wat je eet. Die vakantie landen is allemaal troep, krijg je alleen maar diarree van. En dat is nog veel erger dan die koffer!
Nou, je kunt op deze manier natuurlijk wel wandluis meenemen, he.
Misschien verwar ik je met iemand anders (forum mobiel en kan dus niet loepen) maar heb je niet ook al topics geopend over toiletten en soa's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven