Stom vraagje..

13-01-2012 22:01 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat sommige raar gaan reageren omp mijn vraag maar ik vraag het me toch even af.

Ik ga over 2 dagen op vakantie en heb een koffer geleend van mijn zus. Mooie koffer, niks mis mee. Toen ik nog even ging bedanken kreeg ik het 'verhaal' van de koffer.

Mijn zus en vriend reizen onwijs veel, en deze koffer was dus zowat de hele wereld over geweest, India, Afrika, Costa Rica, Birma... noem maar op! Laatste reisje paar maanden geleden was nog China.

Op de koffer zaten natuurlijk wel wat krasjes en vlekjes.. Nu zit ik me een beetje gek te maken of er misschien rare ziektes/bacterieen nog op zitten van een van die landen.

Ja het is misschien te gek voor woorden, maar toen ik 2 jaar geleden in portugal was had er wel mooi een zwerfkat op mijn koffer geplast, haha!

Dus nu zit ik e ook van die scenario''s in te denken waar allemaal nog ziektes uit die landen op zit ofzo, waar ik dus zeg maar niet voor' ingeent' ben of weet ik veel.

Is dat mogelijk of gewoon echt een onzin gedachte??
Stom vraagje nummer zoveel van Klaartje. Weet je wat jij moet doen? Bel de huisartsenpost. Weer lekke rdat je dat op vrijdagavond bedenkt. Staat de koffer bij jou thuis? Foute boel GElijk uit het raam smijten! Nu gelijk een desinfectiebedrijf bellen om je hele huis te laten ontsmetten! Voor je het weet val je dood neer!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:rosanna08 schreef op 13 januari 2012 @ 22:02:

ik denk dat het oormijt is Rosanna, kan jij me even inwijden in de geheimen van de oormijt? Ik kom het in elk topic tegen en ik vermoed dat ik een ontzettend grappig topic gemist heb
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 13 januari 2012 @ 22:06:

Meerdijkse ebola, dat is pas echt gevaarlijk.In combinatie met oormijt is het zelfs 2 x dodelijk.....
quote:HelpBrand schreef op 13 januari 2012 @ 22:08:

Misschien verwar ik je met iemand anders (forum mobiel en kan dus niet loepen) maar heb je niet ook al topics geopend over toiletten en soa's?

Uh nee sorry dat ben ik niet! Heb nog maar weinig topics geplaats, 4 (welliswaar die idd wat met schoonmaken te maken hebben) maar geen toiletten of soa's haha

Maar, ik weet het nu dat het gewoon echt onzin is.
Nou dan koop je een gloednieuwe.

Moet je even niet verder denken over de herkomst en transport ervan. Als het maar nieuw voelt he.
quote:ninon schreef op 13 januari 2012 @ 22:09:

[...]

Rosanna, kan jij me even inwijden in de geheimen van de oormijt? Ik kom het in elk topic tegen en ik vermoed dat ik een ontzettend grappig topic gemist heb lees het begin van het the voicetopic maar, tenminste het begin van de avond

En anders legt Nastik het wel ff uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 13 januari 2012 @ 22:12:

[...]

lees het begin van het the voicetopic maar, tenminste het begin van de avond

En anders legt Nastik het wel ff uit Ha, da's iig al wat!! Thanx, ik ga het ff doorbrieven in het 'Wie weet wat oormijt is' topic
Ah okay. Dan verwar ik je met een ander.

Anyway, laat t los. Echt. Je schoenen zijn veel ranziger dan die koffie en die raak je dagelijks aan. Maak je geen zorgen en zorg dat je angst voor dit soort dingen niet erger wordt. Kan heel belemmerend zijn.

Wens je een hele fijne reis! Enjoy
Haha nu durft ze natuurlijk geen schoenen meer aan
Er zit denk ik oormijt in de bekleding van je koffer
quote:HelpBrand schreef op 13 januari 2012 @ 22:14:

Ah okay. Dan verwar ik je met een ander.

Anyway, laat t los. Echt. Je schoenen zijn veel ranziger dan die koffie en die raak je dagelijks aan. Maak je geen zorgen en zorg dat je angst voor dit soort dingen niet erger wordt. Kan heel belemmerend zijn.

Wens je een hele fijne reis! Enjoy Waren soortgelijke topics hoor, maar dit is een andere smetvreesmiep.
Kijk, en met dit soort onverantwoordelijk gebruik van koffers komen die bedwantsen echt overal...

quote:mclean72 schreef op 13 januari 2012 @ 22:17:

Kijk, en met dit soort onverantwoordelijk gebruik van koffers komen die bedwantsen echt overal...

[afbeelding]Wou ik net posten. Die beestjes gaan in stasis als de koffer opgeborgen wordt. Door het getril op de transportband bij de luchthaven komen de eitjes (nagenoeg onzichtbaar) uit en dan raak je ze nooit meer kwijt.
Kan het zijn dat de eventuele spanning voor de vakantie omgezet wordt in verschrikkelijke scenario's die met smetvrees te maken hebben ?
quote:Fame schreef op 13 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Waren soortgelijke topics hoor, maar dit is een andere smetvreesmiep. What are the odds
Ik ken iemand die een koffer van zijn zus leende. Binnen twee weken was de zus en haar zelf dood. Je weet niet wat in tweede hands koffers mee kunnen reizen Hier
quote:MEFS schreef op 13 januari 2012 @ 22:27:

Ik ken iemand die een koffer van zijn zus leende. Binnen twee weken was de zus en haar zelf dood. Je weet niet wat in tweede hands koffers mee kunnen reizen HierO, weet je hoelang ik die al hoop aan te treffen bij thuiskomst! Geweldig!
Die haartjes in banen op dat beestje, fantastisch !
quote:gemini2011 schreef op 13 januari 2012 @ 22:16:

Er zit denk ik oormijt in de bekleding van je kofferOf doorzichtig sperma
quote:luni schreef op 13 januari 2012 @ 22:33:

[...]

Of doorzichtig sperma Dan word je zwanger als je op de koffer gaat zitten om hem dicht te krijgen. Komt de uitdrukking 'met iemand kofferen vandaan'.
Lijkt me sterk als er een vieZe ziekte na 2 jaar aan je koffer nog zit! Wellicht heerlijke bedbugs ! Heb er in indonesie laat van gehad., heeeeeeerlijk
Ik zou me eerder druk maken of er geen dubbele bodem in zit
quote:Dickens schreef op 13 januari 2012 @ 22:35:

[...]

Dan word je zwanger als je op de koffer gaat zitten om hem dicht te krijgen. Komt de uitdrukking 'met iemand kofferen vandaan'.

Of ' met iemand de koffer in duiken'

Ja, dan krijg je vlekken
Oh help kijk uit want je hebt zo een onbehandelbare SOA van zo'n koffer.

Het slot niet aanraken want dat is een broedplaats voor Chlamidia.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:isabon schreef op 13 januari 2012 @ 22:42:

Ik zou me eerder druk maken of er geen dubbele bodem in zit

Nou, idd zeg.

Voor je het weet stuurt je bloedeigen zus je met een kilo cocaine de grens over.

Kom je in zo'n buitenlandse cel.

En die zijn me toch vies hé!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven