Studentenkamer tips gevraagd

31-01-2017 09:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn dochters zoeken een studentenkamer voor tijdelijk. Nu zijn ze ook online aan het zoeken en komen van de ene site naar de andere site. Kamertje.nl, kamernet.nl al die zoek sites vragen een bijdrage per maand zodat je kan doorklikken naar de reactie pagina. Maar daar staat dan heel vaak een makelaar en die wil ook weer een inschrijfbedrag ontvangen voor dat ze informatie geven. Je bent al 50 euro kwijt voor je een reactie kan geven. Het voelt niet goed dat er al 2 partijen profiteren van het feit je woonruimte zoekt voor je ook maar contact hebt over een eventuele woonruimte...

Pakken we dit verkeerd aan of is het daadwerkelijk zo dat in studentenkamerland voor niets de zon op gaat, de rest moet je betalen?
sleutelbos wijzigde dit bericht op 31-01-2017 09:45
Reden: teveel letters in een woord
% gewijzigd
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Na 3 weken intensief zoeken, reageren en bezichtigen zijn ze per 1 maart officieel op kamers. Ik heb gebruikt gemaakt van Kamernet. Het is wel een kwestie van zo snel mogelijk reageren en blijven aanhouden. Ook kan je al snel herkennen wat de makelaars en wat de meer ervaren verhuurders zijn. Voor mensen die voor het eerst op kamers gaan is het makkelijker om met een ervaren verhuurder contact te maken. Vooral als je dat ook aangeeft. De meesten waren heel erg vriendelijk en behulpzaam. Af en toe had je te maken met een hork.

ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de feedback en de tips, het was een leerzame ervaring.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Tijdelijke kamer zou wellicht kunnen bij iemand die een poosje in het buitenland zit. Dat soort kamers worden ook soms aangeboden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven