televisie kijken.

06-11-2013 21:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang kun jij het volhouden,tv te kijken zonder dat je je boek erbij pakt, of je telefoon of je weet ik veel wat?
Ik heb altijd de telefoon of tablet in mijn hand als ik tv kijk. Weinig op tv boeit mij zo dat ik er helemaal voor ga zitten.
Anderhalve minuut? Geen idee, maar ik ben nogal van het multitasken. En zeg nou zelf, hoe kun je nou trashen zonder dat?
Ik heb het gisteren de hele wind volgehouden. Vanaf uur of 8 tot half 11. Ik heb wel bewust mijn telefoon weggelegd omdat ik anders om de haverklap met mijn telefoon zit. Ik merk de laatste weken dat ik mede daardoor niet goed kan ontspannen. Ik heb me gisterenavond dan ook erg relaxed gevoeld. Wel heb ik in reclames een boek erbij gepakt. Maar heb dan weer vanaf half 8 tot kwart over 8 ook weer gelezen zonder telefoon.

Ik ga mezelf vaker een "telefoon verbod" opleggen, ik vond het echt erg relaxed! Ven tijd voor mezelf en rust aan (en uiteindelijke ook in) mijn hoofd.
Gisteren de hele wind volgehouden?
Dat hangt van het programma af. Under the dome kijken wij geconcentreerd tot het eind, zonder behoefte aan andere schermpjes. Zo ook bijvoorbeeld een spannende film, maar de meeste programma's staan meer op als achtergrondgeluid. Wat een boel bagger is er toch op tv (ja, hij kan ook uit).
Hahaha Autocorrect (te snel getypt)

Ok... Gisteren de hele avond volgehouden

Haha dat is beter
Aaah oke. Ik dacht al.
Ik kijk alleen tv als ik echt iets wil zien en dan kijk ik daarnaar. Zonder laptop/tablet/telefoon/boek/whatever.

Als de tv niet (meer) boeit gaat ie uit.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Heb bijna altijd mijn tel in m'n hand als ik tv kijk
.
Ik zit nu tv te kijken met laptop. Vaak heb ik of laptop of tablet erbij. Ik vind weinig programma's zo boeiend dat ik verder niets doe ernaast. Uitzonderingen zijn bijvoorbeeld: dokter Tinus, Doris, de reunie. Daar wil ik naar kijken zonder digi.
Ik heb vaak de laptop aanstaan als ik tv kijk. Alleen als er een spannende serie of film bezig is op tv, dan negeer ik de laptop.
Nog geen minuut. Ik ben altijd met andere dingen bezig, kijk ik een serie op mijn laptop ben ik ondertussen aan het kaarten ook op mijn laptop. Kijk ik tv dan zit ik ondertussen van alles op mijn tel of tablet te doen. Lang leven interactieve tv, hoevaak ik wel niet mijn tv op pauze zet om even iets op te zoeken of candy crush te spelen.. Maar ik heb dan ook nooit geen sec rust in mijn hoofd.
Ligt er echt aan hoe interessant het programma is. Als ik naar een spannende film of serie of een heel interessante docu kijk, doe ik alleen maar dat. Bij een trashprogramma zit ik ondertussen met mijn telefoon te spelen. En soms kijkt mijn vriend voetbal of zo'n praatprogramma over voetbal, dan zit ik met een half oog te kijken en ondertussen te lezen.
quote:luffy22 schreef op 06 november 2013 @ 23:26:

Nog geen minuut. Ik ben altijd met andere dingen bezig, kijk ik een serie op mijn laptop ben ik ondertussen aan het kaarten ook op mijn laptop. Kijk ik tv dan zit ik ondertussen van alles op mijn tel of tablet te doen. Lang leven interactieve tv, hoevaak ik wel niet mijn tv op pauze zet om even iets op te zoeken of candy crush te spelen.. Maar ik heb dan ook nooit geen sec rust in mijn hoofd.Wat vermoeiend En je mist bij zo'n serie toch ook de helft als je ondertussen een kaartspel doet?
Als een serie me echt heel erg boeit bijvoorbeeld homeland op dit moment of penoza dan kijk ik tussendoor mss even 1x snel op m'n scherm van m'n telefoon. Maar anders hooguit 10/15 minuten denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven