televisie kijken.
woensdag 6 november 2013 om 21:27
Ik heb het gisteren de hele wind volgehouden. Vanaf uur of 8 tot half 11. Ik heb wel bewust mijn telefoon weggelegd omdat ik anders om de haverklap met mijn telefoon zit. Ik merk de laatste weken dat ik mede daardoor niet goed kan ontspannen. Ik heb me gisterenavond dan ook erg relaxed gevoeld. Wel heb ik in reclames een boek erbij gepakt. Maar heb dan weer vanaf half 8 tot kwart over 8 ook weer gelezen zonder telefoon.
Ik ga mezelf vaker een "telefoon verbod" opleggen, ik vond het echt erg relaxed! Ven tijd voor mezelf en rust aan (en uiteindelijke ook in) mijn hoofd.
Ik ga mezelf vaker een "telefoon verbod" opleggen, ik vond het echt erg relaxed! Ven tijd voor mezelf en rust aan (en uiteindelijke ook in) mijn hoofd.
woensdag 6 november 2013 om 21:33
woensdag 6 november 2013 om 22:40
woensdag 6 november 2013 om 23:26
Nog geen minuut. Ik ben altijd met andere dingen bezig, kijk ik een serie op mijn laptop ben ik ondertussen aan het kaarten ook op mijn laptop. Kijk ik tv dan zit ik ondertussen van alles op mijn tel of tablet te doen. Lang leven interactieve tv, hoevaak ik wel niet mijn tv op pauze zet om even iets op te zoeken of candy crush te spelen.. Maar ik heb dan ook nooit geen sec rust in mijn hoofd.
donderdag 7 november 2013 om 09:19
Ligt er echt aan hoe interessant het programma is. Als ik naar een spannende film of serie of een heel interessante docu kijk, doe ik alleen maar dat. Bij een trashprogramma zit ik ondertussen met mijn telefoon te spelen. En soms kijkt mijn vriend voetbal of zo'n praatprogramma over voetbal, dan zit ik met een half oog te kijken en ondertussen te lezen.
donderdag 7 november 2013 om 09:20
quote:luffy22 schreef op 06 november 2013 @ 23:26:
Nog geen minuut. Ik ben altijd met andere dingen bezig, kijk ik een serie op mijn laptop ben ik ondertussen aan het kaarten ook op mijn laptop. Kijk ik tv dan zit ik ondertussen van alles op mijn tel of tablet te doen. Lang leven interactieve tv, hoevaak ik wel niet mijn tv op pauze zet om even iets op te zoeken of candy crush te spelen.. Maar ik heb dan ook nooit geen sec rust in mijn hoofd.Wat vermoeiend En je mist bij zo'n serie toch ook de helft als je ondertussen een kaartspel doet?
Nog geen minuut. Ik ben altijd met andere dingen bezig, kijk ik een serie op mijn laptop ben ik ondertussen aan het kaarten ook op mijn laptop. Kijk ik tv dan zit ik ondertussen van alles op mijn tel of tablet te doen. Lang leven interactieve tv, hoevaak ik wel niet mijn tv op pauze zet om even iets op te zoeken of candy crush te spelen.. Maar ik heb dan ook nooit geen sec rust in mijn hoofd.Wat vermoeiend En je mist bij zo'n serie toch ook de helft als je ondertussen een kaartspel doet?