Televisie weg doen
vrijdag 17 juli 2026 om 08:54
Na 2,5 jaar start mijn tv niet meer op. Helaas valt het net een half jaar buiten de garantie en heb ik de doos niet meer.
De aanschaf was iets minder dan 500 euro, toch nog een heel bedrag maar als daar reparatiekosten bij gaan komen vind ik dat toch wel teveel.
Daarom overweeg ik om hem weg te doen en geen nieuwe meer aan te schaffen.
Een paar jaar geleden heb ik mijn tv abonnement al opgezegd en keek alleen nog free to air zenders.
Heb jij je tv weg gedaan en bevalt het je zonder? Mis je het nog weleens of helemaal niet meer?
Ben benieuwd
De aanschaf was iets minder dan 500 euro, toch nog een heel bedrag maar als daar reparatiekosten bij gaan komen vind ik dat toch wel teveel.
Daarom overweeg ik om hem weg te doen en geen nieuwe meer aan te schaffen.
Een paar jaar geleden heb ik mijn tv abonnement al opgezegd en keek alleen nog free to air zenders.
Heb jij je tv weg gedaan en bevalt het je zonder? Mis je het nog weleens of helemaal niet meer?
Ben benieuwd
zondag 19 juli 2026 om 19:57
Belangrijke zaken kan je vrijwel allemaal online bekijken. Voor de enkele keer dat er zo'n speciaal event is, voldoet een PC/tablet/smartphone toch gewoon?Graze schreef: ↑18-07-2026 14:03Ik vraag me ook af wat je dan de hele avond doet iedere avond, of op andere momenten waarbij veel mensen de tv aanzetten, als je geen TV hebt. Ik kijk niet iedere avond tv. Ik lees ook wel eens een boek, doe een spelletje of wat dan ook. Maar als ik even niks wil en gewoon wil ontspannen dan vind ik de tv wel handig. Verstand op nul en kijken.
zondag 19 juli 2026 om 20:42
Geen idee wat je met een speciaal event bedoelt. Het moet wel heel iets bijzonders zijn wil ik iets een speciaal event vinden. De meeste mensen gebruiken hun t.v. om via streamingdiensten naar films en series te kijken. Ik ook en dat ga ik echt niet doen op zo'n flut schermpje van een smartphone of laptop.
zondag 19 juli 2026 om 20:55
Dat vind ik helemaal niet fijn kijken, of het nu belangrijk is of niet.
Ik kijk graag op een tv scherm, veel rustiger, mooier, beter.
Everything is possible for the one who believes.
zondag 19 juli 2026 om 21:00
zondag 19 juli 2026 om 21:44
Wat mij betreft echt niet. De beleving is anders op een klein schermpje. Groter scherm kijkt ook rustiger.
The ocean healed my soul
zondag 19 juli 2026 om 21:46
Deze reactie wilde ik quoten. Helemaal mee eens plus met dat je veel meer in de film zit als je op een groter scherm kijkt.
The ocean healed my soul
maandag 20 juli 2026 om 21:53
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in