Temperatuur wasmachine

25-06-2019 22:59 53 berichten
Hi!

Ik ben net teruggekomen van vakantie met een mogelijke bedwantsen besmetting. Ik moet dus al mijn kleding op minimaal 60 graden wassen om eventueel meelifters te doden :-D

Nu voelde ik zojuist aan het glas in het deurtje van de wasmachine en dat voelt zeker warm aan, maar niet heet. Nou weet ik niet of het glas aan de buitenkant ook 60 graden wordt of dat het normaal is dat het niet heet is.

Weet iemand hier dit? Het is belangrijk dat mijn was écht heet gewassen wordt, vandaar mijn vraag.
Eze schreef:
26-06-2019 09:27
Ik hoor je nog wel als je dat beest goed bent tegengekomen.
Ik geloof best dat die rups heel vervelend kan zijn. Maar je hoeft daar geen duur bestrijdigingsbedrijf voor te laten komem om je hele huis te ontsmetten. Dat is voor mij wel doorslaggevend ;)
Alle reacties Link kopieren
Kissie30 schreef:
26-06-2019 11:08
Meeste is katoen denk ik idd (ik ben niet echt een ster in het weten wat wat is ;-D ), sommige kledingstukken wel met stretch. Ik kan idd wel zien dat er iets flink verkleurd is, mijn witte ondergoed is nl niet wit meer. Als het goed is blijft het ook bij 1 keer. Had überhaupt nog nooit in mn leven het 95 graden programma gebruikt :proud:
Waar was jij je schoonmaakdoekjes dan op? o_o
Ik was dus nooit op minder dan 60..... (Niet omdat ik smetvrees heb of zo, maar omdat onder de 60 bacteriën niet doodgaan. Als je zo zweet als mijn man en ik, gaan je kleren dus niet schoon worden.....)
Irish_Wasser_Woman schreef:
26-06-2019 11:16
Waar was jij je schoonmaakdoekjes dan op? o_o
Ik was dus nooit op minder dan 60..... (Niet omdat ik smetvrees heb of zo, maar omdat onder de 60 bacteriën niet doodgaan. Als je zo zweet als mijn man en ik, gaan je kleren dus niet schoon worden.....)
Kleding was ik op 40 graden en handdoeken, beddengoed en schoonmaakdoekjes op 60 graden. Maar dat is wel wat anders dan 95 graden ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven