Tempur matras; veel te warm!
woensdag 18 maart 2009 om 17:46
Hallo,
Wij hebben sinds een jaar een Tempur matras. Ligt heel lekker, vooral mijn vriend heeft er veel voordeel van (rugklachten verdwenen!).
Ik heb echter een probleem; het is veel te warm voor mij! Ik word bijna iedere ochtend zwetend wakker.
Vriend heeft nergens last van en vind het heerlijk. Het is soms zo erg dat ik maar in de logeerkamer ga slapen.
Nu vroeg ik me af of iemand weet wat je er aan kan doen; bv een soort dekmatras (voor mijn kant dan).
Ik heb geprobeerd te Googlen maar kan niets vinden.
Ik zoek een oplossing die geen afbreuk doet aan het goede effect van Tempur.
Alvast bedankt!
Wij hebben sinds een jaar een Tempur matras. Ligt heel lekker, vooral mijn vriend heeft er veel voordeel van (rugklachten verdwenen!).
Ik heb echter een probleem; het is veel te warm voor mij! Ik word bijna iedere ochtend zwetend wakker.
Vriend heeft nergens last van en vind het heerlijk. Het is soms zo erg dat ik maar in de logeerkamer ga slapen.
Nu vroeg ik me af of iemand weet wat je er aan kan doen; bv een soort dekmatras (voor mijn kant dan).
Ik heb geprobeerd te Googlen maar kan niets vinden.
Ik zoek een oplossing die geen afbreuk doet aan het goede effect van Tempur.
Alvast bedankt!
woensdag 18 maart 2009 om 18:05
Hi Fladder,
JA, het is superwarm. Wij (lees vriend en ik) zwemmen ook in ons bed. Zie nu al op tegen de zomernachten. Hoewel het natuurlijk best zomer mag worden.
Ik heb een speciale matrashoes en dit helpt redelijk. Ik ga zo voor je kijken hoe het heet en dan laat ik je het weten. Het kost wel een Euro of 70, maar ik vind het waard.
Wordt vervolgd!
JA, het is superwarm. Wij (lees vriend en ik) zwemmen ook in ons bed. Zie nu al op tegen de zomernachten. Hoewel het natuurlijk best zomer mag worden.
Ik heb een speciale matrashoes en dit helpt redelijk. Ik ga zo voor je kijken hoe het heet en dan laat ik je het weten. Het kost wel een Euro of 70, maar ik vind het waard.
Wordt vervolgd!
woensdag 18 maart 2009 om 18:13
woensdag 18 maart 2009 om 18:22
woensdag 18 maart 2009 om 20:51
hoi,misschien dat een beschermer idd helpt.
Verder kun je er weinig aan doen. Tempur is volledig van schuim gemaakt en daardoor ook beperkt luchtdoorlatend.
Waar je nu veel reclames voor ziet is MLine. Vergelijkbaar met Tempur,maar Mline heeft er ook nog een laag pocketveren in waardoor het matras veel minder warm is.
Verder kun je er weinig aan doen. Tempur is volledig van schuim gemaakt en daardoor ook beperkt luchtdoorlatend.
Waar je nu veel reclames voor ziet is MLine. Vergelijkbaar met Tempur,maar Mline heeft er ook nog een laag pocketveren in waardoor het matras veel minder warm is.
donderdag 19 maart 2009 om 09:08
Wij hebben ook twee individuele matrassen. En Zijn wel tevreden over over deze overtrekken, het is wel dat het in de zomer (de echte hete nachten) nog wel warm is. Maar ik geloof niet dat we het koeler kunnen krijgen dan dit. Ik ben blij dat ik het aangeschaft heb. En als je vriend er geen last van heeft, dan maakt dat niet uit. Het is niet zo dat je bed ineens koud is. Het voelt alleen beter.
Succes!
Succes!
donderdag 19 maart 2009 om 16:29
Helaas hebben wij gewoon een groot matras. Ik was net in een beddenwinkel en daar werd mij uitgelegd dat veel matrasbeschermers het effect van Tempur teniet doen?
Ik heb nu een soort beschermend hoeslaken gekocht dat hopelijk enige verkoeling zal brengen. Als het niet werkt zal ik nog eens naar Aerosleep producten kijken.
Hartelijk bedankt voor de tips!
Ik heb nu een soort beschermend hoeslaken gekocht dat hopelijk enige verkoeling zal brengen. Als het niet werkt zal ik nog eens naar Aerosleep producten kijken.
Hartelijk bedankt voor de tips!
zaterdag 3 november 2012 om 13:45