Terrasverwarmers
zondag 18 april 2010 om 10:41
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een terrasverwarmer te gaan kopen nu heb ik helemaal geen idee welk soort nou een beetje goed is.
Dus nu is mijn vraag aan de mensen die er èèn hebben welke dat is en wat de aanschaf kosten ongeveer waren.
Ook zou ik graag willen weten of je dan een verwarmer hebt op een standaard of eentje die je op kan hangen.
Bedankt
!
Ik ben van plan om een terrasverwarmer te gaan kopen nu heb ik helemaal geen idee welk soort nou een beetje goed is.
Dus nu is mijn vraag aan de mensen die er èèn hebben welke dat is en wat de aanschaf kosten ongeveer waren.
Ook zou ik graag willen weten of je dan een verwarmer hebt op een standaard of eentje die je op kan hangen.
Bedankt
maandag 19 april 2010 om 15:55
Wij hebben er ook een. Vuurkorf hadden we ook maar daar waren de buren boven ons niet zo blij mee. We hebben namelijk een terras en een tuin, boven ons hebben ze een klein balkonnetje en als we dan de vuurkorf aandeden ging de rook omhoog. Nu hebben we een terrasenwarmer met gas die we soms als we gasten hebben in het weekend wel eens aandoen. Niet elke dag, en dus heb ik ook geen schlecht geweten. Als ik soms lees wat voor verre reizen hier iedereen doet dan mag ik ook best wel eens een uurtje mijn verwarmer aandoen. en nee, dat is niet hezelfde als een trui!
donderdag 14 oktober 2010 om 14:07
Velen resten alsnog met veel vragen.
Voor uitgebreide informatie over terrasverwarmers kunt u kijken op:
www.deterrasverwarmingreview.nl
Gegroet,
Wasili
Gegroet,
Wasili
donderdag 14 oktober 2010 om 16:46
quote:wasili schreef op 14 oktober 2010 @ 14:07:
Gegroet,
Wasili
Wat fijn dat jij de onwetende viva-forummers wilt voorzien van de antwoorden op de vele,vele vragen....
*ksssssst.....scheer je weg, jij lelijke spammert*
Gegroet,
Wasili
Wat fijn dat jij de onwetende viva-forummers wilt voorzien van de antwoorden op de vele,vele vragen....
*ksssssst.....scheer je weg, jij lelijke spammert*
donderdag 14 oktober 2010 om 18:47
quote:nut schreef op 18 april 2010 @ 12:06:
Als het tijd is om de verwarming aan te zetten is het gewoon tijd om of een trui aan te trekken of om naar binnen te gaan. Wat een dikke onzin die dingen.
Jij snapt 't dus niet: hoe meer mensen zo'n vette terrasverwarmer kopen, hoe eerder ons klimaat eindelijk eens wat warmer wordt, en die verwarmers zichzelf overbodig hebben gemaakt!
Als het tijd is om de verwarming aan te zetten is het gewoon tijd om of een trui aan te trekken of om naar binnen te gaan. Wat een dikke onzin die dingen.
Jij snapt 't dus niet: hoe meer mensen zo'n vette terrasverwarmer kopen, hoe eerder ons klimaat eindelijk eens wat warmer wordt, en die verwarmers zichzelf overbodig hebben gemaakt!
donderdag 14 oktober 2010 om 18:51
quote:daffyduck schreef op 18 april 2010 @ 12:02:
Gas is slecht voor het milieu, en die elektrische zijn rond de 2500 watt.........
Trek gewoon een trui aan ofzo
Politici willen juist dat de bevolking lekker veel blijft stoken: zo krijgen ze meer geld binnen, wegens die torenhoge belastingen die ze heffen op gas e.d.
Gas is slecht voor het milieu, en die elektrische zijn rond de 2500 watt.........
Trek gewoon een trui aan ofzo
Politici willen juist dat de bevolking lekker veel blijft stoken: zo krijgen ze meer geld binnen, wegens die torenhoge belastingen die ze heffen op gas e.d.
donderdag 14 oktober 2010 om 18:53
Weet iemand of er ook stoelverwarming bestaat voor op een terras? Heb er in horeca al naar gevraagd, omdat warmte idd opstijgt, en die terrasbranders altijd hoog boven je hangen.
Verwarmde stoelen op een horeca buitenterras lijkt me ideaal. Met zo'n knopje aan de zijkant van je stoel voor verschillende standen en zo.
Verwarmde stoelen op een horeca buitenterras lijkt me ideaal. Met zo'n knopje aan de zijkant van je stoel voor verschillende standen en zo.