Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
vrijdag 5 februari 2010 om 11:29
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr ................ zit op een reden te wachten om Bo en Kane huiskamer-arrest te geven.
Het zit zo, overal waar ik ben, zijn zij ook. Alles wat ik doe gaat gepaard met een sliert kat achter mij aan. Zeer gezellig. Alleen lastig als ik even wat boven moet pakken en dan weer naar beneden, dan staan ze al achter mij van "gaan we naar bed?"
Maar zelfs het toiletbezoek is zeer gezellig hier. Douchen is grappig, ik voor het doorzichtig douchegordijn en zij met hun neusje aan de andere kant toekijken. Jaja, ik moest even wennen dat ze gluurde als je zo naakt staat.
Ik hou wel van een koude slaapkamer maar omdat Bo elke nacht bij mij slaapt vind ik dat zielig dus geen raampje open om het lekker koel te maken. Huiskamer lekker warm en nu voor hun overal een warme deken neergelegd waar ze liggen.
En nu, sinds 3 dagen hebben ze boven in de koude onverwarmde (slaapkamer is overdag dicht voor hun) badkamer hun plekje gevonden. Ik denk op de was die ik dit weekend moet doen. Nou waar ze ook liggen, het is niet zo gezellig en warm als hier in de huiskamer.
En het bevalt me helemaal niet. Geen knuffels, geen stoelendans wie het dicht bij me kan liggen en wie op schoot en wie ernaast. Floyd ligt nog wel lief tegen mij aan. Maar ik mis ook die kleintjes . Bo praat normaal de hele dag. Zeer gezellig, hij babbelt wat hij aan het doen is. Alleen als je moet bellen is het wel eens moeilijk de andere goed te verstaan aan de andere kant, hij is een beetje jaloers als ik lang bel.
Dus ik hoop dat ze snel iets stouts doen zodat ik ze huiskamerarrest kan geven.
Ja ik kom veel knuffels nu tekort, dus last van "afkickverschijnselen" zegmaar. Ik heb zin om ze gek te knuffelen.
Nou ja, mijn onzin bijdrage van vandaag.
Het zit zo, overal waar ik ben, zijn zij ook. Alles wat ik doe gaat gepaard met een sliert kat achter mij aan. Zeer gezellig. Alleen lastig als ik even wat boven moet pakken en dan weer naar beneden, dan staan ze al achter mij van "gaan we naar bed?"
Maar zelfs het toiletbezoek is zeer gezellig hier. Douchen is grappig, ik voor het doorzichtig douchegordijn en zij met hun neusje aan de andere kant toekijken. Jaja, ik moest even wennen dat ze gluurde als je zo naakt staat.
Ik hou wel van een koude slaapkamer maar omdat Bo elke nacht bij mij slaapt vind ik dat zielig dus geen raampje open om het lekker koel te maken. Huiskamer lekker warm en nu voor hun overal een warme deken neergelegd waar ze liggen.
En nu, sinds 3 dagen hebben ze boven in de koude onverwarmde (slaapkamer is overdag dicht voor hun) badkamer hun plekje gevonden. Ik denk op de was die ik dit weekend moet doen. Nou waar ze ook liggen, het is niet zo gezellig en warm als hier in de huiskamer.
En het bevalt me helemaal niet. Geen knuffels, geen stoelendans wie het dicht bij me kan liggen en wie op schoot en wie ernaast. Floyd ligt nog wel lief tegen mij aan. Maar ik mis ook die kleintjes . Bo praat normaal de hele dag. Zeer gezellig, hij babbelt wat hij aan het doen is. Alleen als je moet bellen is het wel eens moeilijk de andere goed te verstaan aan de andere kant, hij is een beetje jaloers als ik lang bel.
Dus ik hoop dat ze snel iets stouts doen zodat ik ze huiskamerarrest kan geven.
Ja ik kom veel knuffels nu tekort, dus last van "afkickverschijnselen" zegmaar. Ik heb zin om ze gek te knuffelen.
Nou ja, mijn onzin bijdrage van vandaag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 5 februari 2010 om 11:41
Geen onzin MV, aangezien mijn 2 oudste lieverds zo'n beetje permanent boven bivakkeren loop ik als ik thuis ben een keer of 20 per dag de trap op om plat op m'n buik naast mijn bed te liggen om ze met de toppen van mijn vingers een beetje te kunnen kroelen...
Mr. B daarintegen sjokt als een mini zwaan-kleef-aan achter me aan en die wens ik intussen wel eens een half uurtje op de slaapkamer zodat ik niet steeds hoef te kijken waar ik loop
Mr. B daarintegen sjokt als een mini zwaan-kleef-aan achter me aan en die wens ik intussen wel eens een half uurtje op de slaapkamer zodat ik niet steeds hoef te kijken waar ik loop
vrijdag 5 februari 2010 om 12:01
Splinter, we wilden, nadat Stanley weg was en bleek dat Olivier het in zijn uppie echt niet leuk vond, wel weer een kat erbij en na overleg met de DA hebben we gekozen voor 2 kleintjes. Die mochten persé niet de kleur hebben van Stanley en ze mochten niet rood zijn omdat Olivier dat al is. Zo zijn Forest en Faith in huis gekomen, broer en zus en zwart met wat wit.
Forest bleek na een tijdje wel wat trekjes van Stanley te hebben. Zo klimt ie als je m optilt graag via mijn schouder op mijn rug om daar gezellig te gaan liggen als je iets voorover buigt (ja, dat ziet er heel gek uit). Dat zal wel voor de verwarring zorgen soms. Forest is daarentegen niet zo'n schootkat als S was, hoewel hij sinds 2 weken wel eens zomaar een tijdje op mijn buik komt liggen als ik op de bank hang. En als ik in bed om mijn buik lig doet ie dat ook wel eens, maar dan gaat ie met zijn nagels aan mijn gezicht zitten omdat ie eten/aandacht/naar buiten wil. Ik geloof dat daar ook zo'n Simon's Cat filmpje van is.
Zijn zus heeft dezelfde neiging als de katten van MV en kat75: gaat boven op de overloop liggen, op de plek waar de verwarmingsbuizen lopen totdat ze helemaal gaar is (zo voelt ze dan tenminste). We halen haar zeker 3x per dag/avond weer naar de kamer, want dat is toch gezelliger . Maar ja, katten zijn natuurlijk heerlijk eigenwijs.
En Olivier komt ook het liefst altijd even kijken wat je aan het doen bent, vooral als dat eetgerelateerde activiteiten in de keuken zijn. Er zou wel eens iets kunnen vallen
Ben vandaag lekker weer eens de hele dag thuis (moet wel hh werk inhalen) en kan dus weer eens uitgebreid met de katten spelen en kroelen. En over ze tetteren
Forest bleek na een tijdje wel wat trekjes van Stanley te hebben. Zo klimt ie als je m optilt graag via mijn schouder op mijn rug om daar gezellig te gaan liggen als je iets voorover buigt (ja, dat ziet er heel gek uit). Dat zal wel voor de verwarring zorgen soms. Forest is daarentegen niet zo'n schootkat als S was, hoewel hij sinds 2 weken wel eens zomaar een tijdje op mijn buik komt liggen als ik op de bank hang. En als ik in bed om mijn buik lig doet ie dat ook wel eens, maar dan gaat ie met zijn nagels aan mijn gezicht zitten omdat ie eten/aandacht/naar buiten wil. Ik geloof dat daar ook zo'n Simon's Cat filmpje van is.
Zijn zus heeft dezelfde neiging als de katten van MV en kat75: gaat boven op de overloop liggen, op de plek waar de verwarmingsbuizen lopen totdat ze helemaal gaar is (zo voelt ze dan tenminste). We halen haar zeker 3x per dag/avond weer naar de kamer, want dat is toch gezelliger . Maar ja, katten zijn natuurlijk heerlijk eigenwijs.
En Olivier komt ook het liefst altijd even kijken wat je aan het doen bent, vooral als dat eetgerelateerde activiteiten in de keuken zijn. Er zou wel eens iets kunnen vallen
Ben vandaag lekker weer eens de hele dag thuis (moet wel hh werk inhalen) en kan dus weer eens uitgebreid met de katten spelen en kroelen. En over ze tetteren
vrijdag 5 februari 2010 om 12:38
Jaaaa, simon'x cat is zo grappig, elke keer weer. Kijk ook de andere...
Die van mij slapen gelukkig vooral in de woonkamer, of op bed maar dat is allemaal op dezelfde verdieping. balthasar loopt redelijk achter me aan, die komt het liefst op schoot liggen als ik op de wc zit voor een grote boodschap, is iets minder.
Luna is wel heel nieuwsgierig, dus die komt altijd wel kijken wat ik nu weer aan het doen ben
Die van mij slapen gelukkig vooral in de woonkamer, of op bed maar dat is allemaal op dezelfde verdieping. balthasar loopt redelijk achter me aan, die komt het liefst op schoot liggen als ik op de wc zit voor een grote boodschap, is iets minder.
Luna is wel heel nieuwsgierig, dus die komt altijd wel kijken wat ik nu weer aan het doen ben
I can do anything i want, and so can you....
vrijdag 5 februari 2010 om 13:35
Heel herkenbaar ja. Zucht....
Vanochtend om half 6 vond ons monster het wel welletjes voor de nacht en moest er gespeeld worden. Om half 6!!! En ik hoefde er pas om 7 uur uit....
Wat bijzonder, dat iedereen toch weer anders zoekt en kijkt naar een nieuwe kat. Goed om te weten dat het dus ook positief kan zijn, als ze op elkaar lijken!
Bluh, ik zit nu op m'n werk en mag van mezelf helemaal niet forummen. Maar ik heb allemaal vervelende klusjes, dus die stel ik graag uit. Pas sinds een paar weken lees ik af en toe het forum op m'n werk, maar vandaag voor het eerst gepost. Niet handig!! Ik wil mee-tetteren!! Boehoe!
* spreekt zichzelf even ernstig toe en gaat dan toch maar weer uitloggen *
Vanochtend om half 6 vond ons monster het wel welletjes voor de nacht en moest er gespeeld worden. Om half 6!!! En ik hoefde er pas om 7 uur uit....
Wat bijzonder, dat iedereen toch weer anders zoekt en kijkt naar een nieuwe kat. Goed om te weten dat het dus ook positief kan zijn, als ze op elkaar lijken!
Bluh, ik zit nu op m'n werk en mag van mezelf helemaal niet forummen. Maar ik heb allemaal vervelende klusjes, dus die stel ik graag uit. Pas sinds een paar weken lees ik af en toe het forum op m'n werk, maar vandaag voor het eerst gepost. Niet handig!! Ik wil mee-tetteren!! Boehoe!
* spreekt zichzelf even ernstig toe en gaat dan toch maar weer uitloggen *
vrijdag 5 februari 2010 om 13:51
Hoe herkenbaar. Ik ben vooral op het werk beginnen met forummen, maar eerst meelezen. Toen ging ik tetteren, en ook op andere forums schrijven. Ik forum alleen als het niet druk is, maar stiekem baal ik soms als het wat drukker is omdat ik benieuwd ben of er al nieuwe reacties enz zijn, heel slecht, maar zolang mijn werk er niet onder lijd....
Nog tien minuten, dan ben ik klaar, lekker weekend, morgen uitslapen
als de poesjes dat goed vinden
Nog tien minuten, dan ben ik klaar, lekker weekend, morgen uitslapen

vrijdag 5 februari 2010 om 14:07
* Bo net zijn eerste les gegeven dat hij bij het openen van de deur die ook weer bijna terug dicht duwt. Geloof nog niet dat hij snapt wat ik bedoel.
Het doen op de toilet is ook bijna gelukt. Hij snapt nog niet wat hij moet doen maar hij probeert het wel. Hij doet het nu iig gelijke tijd met mij naar het toilet, hij dan op de bak. En ik kan hem op commando op zijn bak zijn behoefte laten doen.
De deur weer dicht doen zou wel schelen voor de energierekening. *
Het doen op de toilet is ook bijna gelukt. Hij snapt nog niet wat hij moet doen maar hij probeert het wel. Hij doet het nu iig gelijke tijd met mij naar het toilet, hij dan op de bak. En ik kan hem op commando op zijn bak zijn behoefte laten doen.
De deur weer dicht doen zou wel schelen voor de energierekening. *
vrijdag 5 februari 2010 om 14:23
MV: Knap om hem dat te leren! Dat is hier nog nooit gelukt. En nog even één anekdote over Stanley, die deed ook altijd zelf de deur open, maar dan door aan de deurklink te gaan hangen. Zwaaide de deur open terwijl hij eraan hing. Erg leuk als we thuis waren, maar ze mogen overdag niet in de (slaap)kamer als we weg zijn. Dus alle kritieke deurklinken stonden aan één kant omhoog en waren met zo'n dik elastiek aan een andere deur vastgemaakt want hij was daar nogal handig in.
Splinter en Miek: beetje woggen mag toch wel op vrijdag . Zoals ik af en toe aan soggen doe .
Splinter en Miek: beetje woggen mag toch wel op vrijdag . Zoals ik af en toe aan soggen doe .
vrijdag 5 februari 2010 om 15:05
Ik ben eindelijk thuis...weekend, en ga nu ook hhwoggen. Ik ben te moe en te lui om iets te doen. Gelukkig valt het mee hier met de troep, en morgen heb ik niets te doen dus doe ik dat dan wel. Nu op de bank hangen en online the hills kijken...deze week al seizoen 1 en 2 gekeken, en ga door tot ik ze allemaal gezien heb. Regen is daar ook een goed excuus voor.
*ontopic* Tijgertje en balthasar buiten gelaten, zie ze hier voor mn raam (heb groot raam tot de grond, en een raamervan is schuifdeur) heen en weer wandelen, plasjes water leegdrinken, snuffelen, terug gerend komen als ze te ver weg zijn gegaan of als de hond 3 deuren verder blaft...Luna mag voor het open raam met hor zitten. Heeft ze toch de luchtjes maar wel veilig binnen. Ze is er ook niet weg te slaan. Voel me zo schuldig dat ik die 2 dikkerds wel buiten laat en zij niet mag, maar dat ijs heej
*ontopic* Tijgertje en balthasar buiten gelaten, zie ze hier voor mn raam (heb groot raam tot de grond, en een raamervan is schuifdeur) heen en weer wandelen, plasjes water leegdrinken, snuffelen, terug gerend komen als ze te ver weg zijn gegaan of als de hond 3 deuren verder blaft...Luna mag voor het open raam met hor zitten. Heeft ze toch de luchtjes maar wel veilig binnen. Ze is er ook niet weg te slaan. Voel me zo schuldig dat ik die 2 dikkerds wel buiten laat en zij niet mag, maar dat ijs heej
vrijdag 5 februari 2010 om 15:09
Luna heeft ook geluk (of niet) het raam waar ze voor zit, daar staat een boom voor met mezenbollen en dus ook vogels. Leuk joh, ik heb altijd in de stad gezeten, dus amper vogels gezien. Hier roodborstjes, merels, mussen, koolmeesjes, eenden in de sloot. Zooooo lekker, wakker worden en vogels horen fluiten, ik kan niet wachten op de zomer in mijn chaletje (woon hier nu 2 maanden)
vrijdag 5 februari 2010 om 15:41
Miek, prettig weekend! Hier is in ieder geval het hele huis gestofzuigd en zijn de wc's gedaan (I know, dit is getetter dat op een ander topic thuishoort) dus ik kan nu lekker zitten zonder schuldgevoel.
En we hebben hier ook veel vogelvoederspul hangen, erg leuk om te kijken wat er allemaal in de tuin vliegt. Het leukste was de roodbonte specht met jong die afgelopen voorjaar elke dag langs kwam.
Eenden lopen er soms ook maar die mag ik niks meer geven, ze poepen het hele terras vol en dat vind man niet leuk. En de katten vinden die eenden ook niet zo leuk.
En we hebben hier ook veel vogelvoederspul hangen, erg leuk om te kijken wat er allemaal in de tuin vliegt. Het leukste was de roodbonte specht met jong die afgelopen voorjaar elke dag langs kwam.
Eenden lopen er soms ook maar die mag ik niks meer geven, ze poepen het hele terras vol en dat vind man niet leuk. En de katten vinden die eenden ook niet zo leuk.
vrijdag 5 februari 2010 om 16:05
vrijdag 5 februari 2010 om 20:52
Vast een fijn weekend allemaal!!
Ik was laat vanavond.
Tot 18.30uur gewerkt en dacht dat ik lekker snel naar huis kon ivm lege wegen enzo..
NOT,stond er een file omdat er kapotte vrachtwagen op de snelweg stond....heb er een uur over gedaan (30km!!)
Goede smoes om langs de patatboer te gaan
Even teruglezen...
Ik was laat vanavond.
Tot 18.30uur gewerkt en dacht dat ik lekker snel naar huis kon ivm lege wegen enzo..
NOT,stond er een file omdat er kapotte vrachtwagen op de snelweg stond....heb er een uur over gedaan (30km!!)
Goede smoes om langs de patatboer te gaan
Even teruglezen...
vrijdag 5 februari 2010 om 21:11
Jee zo al een paar tetteraars die ervaringen hebben met een te snel werkende schildklier.
Ik ga ook eens googelen straks daarop.
@Talkinghead: wat een mooi snoetje had Stanley!
die tekening rond zn neus
Ik heb de katten geprobeerd wat regels bij te brengen maar de eettafel blijft favoriet om op te zitten.
Aanrecht en lage tafel weten ze dat ze daar afgemept worden..
quote:Olijfje_ schreef op 05 februari 2010 @ 00:25:
Fido is ook 9 en weiger te zeggen dat hij middelbaar is (nu gedraagt hij zich daar ook echt niet naar, als 'ie een mensen-man was had 'ie vast een leren jack en een grote motor en knipoogde 'ie naar elke leuke vrouw
quote:Hier trouwens gisteren ook weer een weeg-ronde gehouden: Puk is 3,7 kg en Fido 7
Lekker fors dus Fido!
Ik schrok er al van dat ons Zwart monster 6,5 kilo is
@miek,Waarom mag Luna niet naar buiten eigenlijk?
Ik ga ook eens googelen straks daarop.
@Talkinghead: wat een mooi snoetje had Stanley!
die tekening rond zn neus
Ik heb de katten geprobeerd wat regels bij te brengen maar de eettafel blijft favoriet om op te zitten.
Aanrecht en lage tafel weten ze dat ze daar afgemept worden..
quote:Olijfje_ schreef op 05 februari 2010 @ 00:25:
Fido is ook 9 en weiger te zeggen dat hij middelbaar is (nu gedraagt hij zich daar ook echt niet naar, als 'ie een mensen-man was had 'ie vast een leren jack en een grote motor en knipoogde 'ie naar elke leuke vrouw
quote:Hier trouwens gisteren ook weer een weeg-ronde gehouden: Puk is 3,7 kg en Fido 7
Lekker fors dus Fido!
Ik schrok er al van dat ons Zwart monster 6,5 kilo is
@miek,Waarom mag Luna niet naar buiten eigenlijk?
vrijdag 5 februari 2010 om 21:19
Miek,las dat je als kind je kat stukjes chocolade voerde...je weet vast inmiddels wel dat dat gevaarlijk is voor een kat hé..
http://www.allemaalkatten.nl/verzorging/chocolade.html
MV: gezellig hé douchen met een of meerder paar kattenogen op je gericht
Hoe kan het toch dat ze dat interessant blijven vinden.
Isa komt ook altijd mee plassen met mij.
Als ze het even kan redden kruipt ze bij me op schoot.
liggen ze al weer bij je?
Haha,dat filmpje!
Wat een irritant dier zeg,ongelooflijk..
http://www.allemaalkatten.nl/verzorging/chocolade.html
MV: gezellig hé douchen met een of meerder paar kattenogen op je gericht
Hoe kan het toch dat ze dat interessant blijven vinden.
Isa komt ook altijd mee plassen met mij.
Als ze het even kan redden kruipt ze bij me op schoot.
liggen ze al weer bij je?
Haha,dat filmpje!
Wat een irritant dier zeg,ongelooflijk..
zaterdag 6 februari 2010 om 10:00
Moge ladies,
He gelukkig Biebelie, ze zijn gelukkig weer naar beneden verkast. Ja het was quasi als gein geschreven maar als je even niet lekker in je vel zit, heb je toch een kat bij je nodig om even uit te huilen. Dat ze lekker bij je op schoot komen kruipen, dan lijkt "het leed" al veel minder.
Ik vind het reuze gezellig als ze bij me zijn. Ik heb de mazzel dat ik kroelers heb. Dat weet je ook nooit van te voren. Maar het kan mij niet kroelerig genoeg zijn. Heerlijk. Zo gezellig zijn ze. Ik heb mij werkelijk waar sinds ik geen relatie meer heb nog nooit alleen gevoeld. En zeker niet eenzaam.
Hihi, bieb, ik moest erg wennen aan die ogen op je gericht als je aan het douchen bent. Ik heb het ook ooit een keer gehad toen ik samenwoonde dat toen we ................. ik op keek dat er een kat zat te staren naar ons op het hoekje van het bed. Zo van, Wat zijn jullie nóu aan het doen?
Was meteen klaar hahahaha, de zin was meteen weg.
Heerlijk weekend voor iedereen alvast.
Parasol, alles goed?
He gelukkig Biebelie, ze zijn gelukkig weer naar beneden verkast. Ja het was quasi als gein geschreven maar als je even niet lekker in je vel zit, heb je toch een kat bij je nodig om even uit te huilen. Dat ze lekker bij je op schoot komen kruipen, dan lijkt "het leed" al veel minder.
Ik vind het reuze gezellig als ze bij me zijn. Ik heb de mazzel dat ik kroelers heb. Dat weet je ook nooit van te voren. Maar het kan mij niet kroelerig genoeg zijn. Heerlijk. Zo gezellig zijn ze. Ik heb mij werkelijk waar sinds ik geen relatie meer heb nog nooit alleen gevoeld. En zeker niet eenzaam.
Hihi, bieb, ik moest erg wennen aan die ogen op je gericht als je aan het douchen bent. Ik heb het ook ooit een keer gehad toen ik samenwoonde dat toen we ................. ik op keek dat er een kat zat te staren naar ons op het hoekje van het bed. Zo van, Wat zijn jullie nóu aan het doen?
Was meteen klaar hahahaha, de zin was meteen weg.
Heerlijk weekend voor iedereen alvast.
Parasol, alles goed?
zaterdag 6 februari 2010 om 10:44
Joeehooeeee
Om even voor Miek te antwoorden Biebelie; ik denk dat Luna niet naar buiten mag omdat ze nog niet gecastreerd is?
Roquefort die staat elke keer achter de voordeur als ik thuiskom om dan meteen naar buiten te sprinten. Ik vind het ondertussen prima want hij komt vanzelf wel weer thuis en staat dan aan de achterkant voor het raam.
Fien is ondertussen ook al eens buiten geweest in de tuin. Ik vind het toch een beetje verbazend soms dat ze toch elke keer weer terugkomen en ook helemaal niet op zoek gaan naar hun oude huisje. Het is ondertussen al een week 7 geleden dat ik ze heb opgehaald maar toch.
Biebelie Roque gaat ook altijd mee naar de wc. Mijn vorige zwarte kat deed dat ook dus ik dacht dat het aan de kleur lag
Mijn dochter had gisteren even een eigen schuld dikke bult verhaal. Ze gaat wel eens aan de krabpaal schudden als die katten in de paal zitten (mag natuurlijk niet van mij maar gisteren was ze even alleen in de huiskamer) en toen was die paal dus omgevallen. Op de een of andere manier op haar oor en ze heeft nu dus een blauwe plek op haar oor. Ik hoop dat ze er iets van geleerd heeft want het is ook gewoon gevaarlijk wat ze doet.
Om even voor Miek te antwoorden Biebelie; ik denk dat Luna niet naar buiten mag omdat ze nog niet gecastreerd is?
Roquefort die staat elke keer achter de voordeur als ik thuiskom om dan meteen naar buiten te sprinten. Ik vind het ondertussen prima want hij komt vanzelf wel weer thuis en staat dan aan de achterkant voor het raam.
Fien is ondertussen ook al eens buiten geweest in de tuin. Ik vind het toch een beetje verbazend soms dat ze toch elke keer weer terugkomen en ook helemaal niet op zoek gaan naar hun oude huisje. Het is ondertussen al een week 7 geleden dat ik ze heb opgehaald maar toch.
Biebelie Roque gaat ook altijd mee naar de wc. Mijn vorige zwarte kat deed dat ook dus ik dacht dat het aan de kleur lag
Mijn dochter had gisteren even een eigen schuld dikke bult verhaal. Ze gaat wel eens aan de krabpaal schudden als die katten in de paal zitten (mag natuurlijk niet van mij maar gisteren was ze even alleen in de huiskamer) en toen was die paal dus omgevallen. Op de een of andere manier op haar oor en ze heeft nu dus een blauwe plek op haar oor. Ik hoop dat ze er iets van geleerd heeft want het is ook gewoon gevaarlijk wat ze doet.
zaterdag 6 februari 2010 om 12:26
Goedemorgen dames,
Ik was ineens doodmoe en ben om 9 (!!!) uur al gaan slapen. Vriend kwam zwaar gestresst binnengerend. Er was in Sprang-Capelle iemand neergeschoten op de fiets, en ik fiets daar ook altijd. Vruebd bang, mij bellen, ik beltoon uit, hij paniek (hij is ook over mij zwaar bezorgd, op een hele lieve manier hoor) maar die kwam thuis, doodsblij dat ik nog leefde. Erg apart, hij rent binnen, roept "miek" en zegt, oh, gelukkig ben je niet dood *huh*
Anyways, ik weet zeker dat katten geen chocolade meer mogen, toen gaf ik die tijger ook al heel weinig.
Luna mag nu vooral niet naar buiten omdat ze buiten gelijk de sloot over rent en ik ben doodsbang dat ze er doorheen zakt ofzo. Gesteriliseerd is ze niet, ze is aan de kattenpil nu.
Ik was ineens doodmoe en ben om 9 (!!!) uur al gaan slapen. Vriend kwam zwaar gestresst binnengerend. Er was in Sprang-Capelle iemand neergeschoten op de fiets, en ik fiets daar ook altijd. Vruebd bang, mij bellen, ik beltoon uit, hij paniek (hij is ook over mij zwaar bezorgd, op een hele lieve manier hoor) maar die kwam thuis, doodsblij dat ik nog leefde. Erg apart, hij rent binnen, roept "miek" en zegt, oh, gelukkig ben je niet dood *huh*
Anyways, ik weet zeker dat katten geen chocolade meer mogen, toen gaf ik die tijger ook al heel weinig.
Luna mag nu vooral niet naar buiten omdat ze buiten gelijk de sloot over rent en ik ben doodsbang dat ze er doorheen zakt ofzo. Gesteriliseerd is ze niet, ze is aan de kattenpil nu.
zaterdag 6 februari 2010 om 12:31
zaterdag 6 februari 2010 om 12:41
He bah wat een eng verhaal Miek...maar gelukkig ben je veilig thuisgekomen!
Waar ik mijn katten trouwens helemaal wild mee maak (chocolade willen ze hier ook maar krijgen ze niet natuurlijk)
Caramac,daar worden ze kompleet gek van....zo grappig!!
Ik laat Zwart monster nu weer naar buiten maar blijft inderdaad eng met dat gescheur over het ijs.
Bij ons ligt nu een giga plas water erover dus ik ga er nu vanuit dat hij er niet meer op gaat..
Klets,was je dochter er van onder de indruk dat de paal omviel?
MV kl*te als je je niet helemaal tof voelt.
(wil je je ei kwijt? ...kom maar op hé! )
Waar ik mijn katten trouwens helemaal wild mee maak (chocolade willen ze hier ook maar krijgen ze niet natuurlijk)
Caramac,daar worden ze kompleet gek van....zo grappig!!
Ik laat Zwart monster nu weer naar buiten maar blijft inderdaad eng met dat gescheur over het ijs.
Bij ons ligt nu een giga plas water erover dus ik ga er nu vanuit dat hij er niet meer op gaat..
Klets,was je dochter er van onder de indruk dat de paal omviel?
MV kl*te als je je niet helemaal tof voelt.
(wil je je ei kwijt? ...kom maar op hé! )