Tetter hier over je dier

07-12-2009 19:29 3009 berichten
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.

Welkom!

Vaste posters in dit topic en hun dieren:

NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:

B.

L.

M

M

10

< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:

Sjaak

M

< 6 mnd.Annetd4 katten:

Rooie

Fuzzy

Kleintje

Mamsy

M

M

M

V

4

4

8

?

Biebelie3 katten:

Isa

Biebs

Zwart Monster

V

V

M

9

9

Bijna 2Delphicat1 kat:

Poef

M

13Eleonora8 katten:

Ouwe Kees

Kleine Kees

Gijs

Hanny MC

Lotje MC

Kootje

Beertje

Lena

1 konijn:

Lola

M

M

V

V

V

M

M

V

V

18

13

7

6

2

< 1

< 1

< 1

1Kat753 katten:

Diesel

Nikki

Bailey

M

V

M

10

9

< 3 mnd.

Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:

Roquefort

Josephine

1 konijn:

Sjaak

M

V

M

3

2

4Maleficent3 katten:

V.

D.

Julius

M

V

M

14

7

< 1Miek2213 katten:

Tijgertje

Balthasar

Luna

1 konijn:

Wappie

M

M

V

V

7

8

2

1Mylenevalerie3 katten:

Floyd

Bo Ghi

Kane

M

M

M

11

2,5

1,5Olijfje_2 katten:

Fido

Puk

M

M

9

1Parasol2 katten:

Captain Jack Sparrow

Scarlett o'Hara

M

V

5

3Ratteke1 hond:

Tara

3 katten:

Maculata

Medusa

Morgana

V

V

V

V

1,5

15

16 of 17

15Robo1 hond:

Tommie

2 hamsters:

Tic

Tac

M

16Rubis1 hond:

Rubis

2 katten:

Kimmie

Amber

V

V

V

6

?

3Smulrol2 katten:

Max

Mickey

M

V

12

11Sopsie1 kat:

Jovi

M

< 6 mnd.Splinter021 kat:

Sil

M

ong. 8Talkinghead3 katten:

Olivier

Forrest

Faith

M

M

V

16,5

2,5

2,5Tangerine1 kat:

Sirius

M

bijna 2Tijgerpoes1 kat:

Boo

V

2,5Zoebie1 kat:

Siepie

1 hond:

Sedi

M

V

9

4
Joehoe hoe hoe..... Jeetje wat een echo hier zeg... Is anybody out there? Zijn er even geen leuke dierenverhalen meer? Doen de B'tjes geen rare leuke streken meer? Geen foto's die het plaatsen waard zijn?

Wat is het hier rustig, geen nieuws? Ik ben vandaag vergeten de dierenarts te bellen voor Medusa.... stom hoor, heb dr helemaal niet meer aan gedacht. Morgen nieuwe poging!
'llo meiden,

Duimen jullie weer even mee?

Lotje de grijze MC moederpoes is weer eens weg.

Al een etmaal.

Ik word nu al gek.
Alle reacties Link kopieren
Ach, is Lotje er weer vandoor? Ze komt vast weer terug
Stressed is just desserts spelled backwards
Duim voor je Lé .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh nee... ik ga ook duimen!
Ow, Leo, ik duim heel hard voor je mee, en ben mijn poesjes het ook aan het leren, maar ze willen alleen maar slapen...

Wat een leuke foto mv, ik moest even goed kijken wat het was....
I can do anything i want, and so can you....
Ow, en hier een foto van de nieuwe kater, Loki.

Met mama en andere broertje.
Zijn Floyd zijn pootjes Miek. Bij mijn andere deur deed hij altijd zijn pootjes eronder, zaten we heel lang te spelen zo. Maar helaas heb ik nu andere deuren dus het past niet meer eronder.

Wat een dotje die Loki. -zwijmel_
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Erg schattig MV.

ja Loki is een schatje. Ik heb ook goed met de eigenaar kunne praten over siamezen, en of het bij mij zou kunnen (jaja, ik doe ook iets met adviezen die ik krijg) en omdat deze opgroeien in een situatie met gewonen HTK en 2 flinke honden verwachtte zij ook dat het wel moest gaan. Mijn katten reageren sowieso zonder problemen op kittens dus dit is een goede match. Ik ben ook blij dat ik eindelijk een kat heb gevonden die voldoet aan alles wat vriend en ik zoeken in een nieuwe kat. het is een kater zonder stamboom, maar dat maakt me niet zoveel uit. Witte pootjes hoort ook niet bij een "officiele" siamees maar die vond ik juist zo schattig...

dusse, nogmaals bedankt voor jullie adviezen, ik heb er zeker iets aan gehad bij de keuze voor Loki.
Jeetje Leo, zit je weer in de zorgen! Is ze gisteren weggelopen/ontsnapt? Ik duim ook heel hard mee met de rest van de meiden, dat ze maar gauw weer thuis komt.

Loki is een mooie man hoor Miek. Wanneer mag hij precies mee naar huis?

Wel grappig om te zien dat er zowat gelijktijdig hier weer gepost wordt.
Leo, is Lotje al thuis?
668, the neighbour of the Beast

Hé bah Lé...weer in zorgen om je/een huisgenootje.

Leren ze dan nooit dat jij (en ook wij) daar niet tegenkunnen.

BAH.

Heb je de schuren al gecontroleerd?
Miek wat een schatje dat frummel!!

echt een leukerdje.

En inderdaad wat kan jou die witte voeten schelen...geeft hem juist iets unieks
Ik mag loki 26 februari ophalen. Nog 3 weken wachten....

leo, is Lotje vaker weggelopen dan? En kwam ze dan gewoon terug? Ik snap je bezorgdheid helemaal trouwens. Ik had ook zo'n dame die constant 5 dagen wegbleef, heel de tijd stress....
Biebelie, vond ik dus ook. Als straks z'n points donkerder zijn valt het nog meer op, erg schattig....Ik ben er al helemaal verliefd op. Luna zal er ook wel blij mee zijn, want met die oudere katten is stoeien niet meer als achter elkaar aan rennen en een tik op de kont geven. Ze moet echt een rouwdouwer hebben die echt met dr gaat "knokken"
Hi girls,

Ik had kunnen weten hoe lief jullie zouden reageren maar ik durfde het niet eens meer te posten.

Dit is nu de derde keer in één jaar al!

Nu is het een etmaal, vorige keer is ze een dag of wat weggebleven. Ik weet het niet meer precies. En het is nu zo koud.....

Nou ja, ze zal wel terugkomen hoop ik. Baaaahhhhhhhhhhh!!!!

Bedankt voor de duimen in ieder geval. Jullie zijn top.

Miek wat een prachtige kater die Loki!
En het blijft eng hé Lé.

Helemaal logisch..

Je weet hoe bezorgd je was de vorige keren en hoe opgelucht toen ze er weer waren...

Ik duim voor je dat dat straks wéér zo is.

En dat is ook vast zo!!

*ik ga dr bijna van blozen* maar ik geef jullie groot gelijk want het is een prachtbeest(je).

Hoeveel poesjes zijn er in dit topic al weggelopen Leo? En je moet het gewoon postenm, want hoer harder we duimen, hoe eerder de poest terug komen (ik vind dat dat zo is)

*edit* Loki mag er wel bij in het schema. Ik heb een aanbetaling gedaan, het is mijn katje nu. Al durf ik niet helemaal te hopen na Gizmo, maar dat met Gizmo was hem gewoon niet...Ik heb ook tot vandaag niets meer gehoord. Wel een beetje flauw vind ik nog steeds. Deze komt gelukkig niet van Marktplaats, is wat vertrouwder
Leo, vlak voordat ik weer in bed tuimel (na een druk en halfziek weekend ging de wekker vandaag om 5 en morgen om 6 uur) alleen even sterkte en dat ik voor je duim dat Lotje weer snel komt kroelen! Tis helemaal niks als ze zolang weg blijven, zeker niet met deze kou! Zelfs aan de kust is het ruim onder 0 en niet lekker.

Als ik morgen weer terug kom hoop ik goed nieuws te kunnen lezen
Ik ga zo een 3d film kijken op[ de laptop (op mn tv was het niet zo goed te zien, op de laptop schijnbaar beter vanwege het beeld) dus ik duim nog een keer extra voor Leo, dat Lotje maar snel terug komt, het is niks voor een dame in de kou, die hoort tussen je andere katten of op zn minst bij jou op de bank te liggen.
Hè getver Leo, wat een avontuurlijke dame is die Lotje toch, maar dat wil je natuurlijk helemaal niet. Ook hier gaan de duimen draaien, ik hoop dat ze snel weer lekker thuis is.

Miek wat een mooi katertje. Ik ga met je aftellen.

Nou, dan nog maar eens een foto, nu eens niet van mijn katten maar van mijn lieve hond samen met haar vriendin

Leo, is ze al terug? Vervelend zeg:( Ga, net als de anderen, duimen!

@Miek: wat een dotje:)

Hier alles goed met de patienten. Ik kon Jack net zelfs verleiden met het laserlampje. Hij had dus gewoon echt last van zijn kiezen, arme ziel:)
Hey miek

mooie foto van loki.

Hoeft iig geen "wit voetje(pootje)" meer te halen.

Leo hoop dat lotje snel terug is.

Veel serkte en probeer rustig te blijven.

Probeer je wel wat te slapen.

Verder weer vele leuke lieve dieren foto's.

Heb even een vraagje over knijnen kooi.

er is een scheurtje in gekomen inde bodom.

Kun je dit met siliconenkit repareren.

Gooi dat spul bijna overal tegen/op/in.

ben echter beetje bang dat als ik het in k nijnkooi doe dat lijntje er aan gaat kmabbelen en loodje legt.

Dit zou ik niet kunnen hebben want dan zou ik me eeuwig schuldig voelen.

mss iemand tips om het eventweel anders te repareren?

groetjes trikky
Goedemorgen leedies

Hoofd vol snot..kon niet meer slapen..

Lé, ik hoop dat je dame snel terugkomt !

BamBam is ooit eens 3 dagen weggeweest en ik had het niet meer van de stress want hij kwam eigenlijk nooit buiten..na 3 dagen zat ie ineens helemaal smerig en vooral hongerig voor de keukendeur..

Mr. B blijkt een afstammeling te zijn van Houdini...steeds als ik een deur open zit ie er ineens voor..dus heb ik gisteren een tuigje aangeschaft, voor konijnen, dat dan weer wel, iets anders is nog te groot voor hem.

Hij vond het tuigje geen probleem en buiten vindt ie het heerlijk en ik hoef niet bang te zijn dat ie eruit piept..tis zo'n allemansvriendje, hij zou gewoon met iedereen meelopen vrees ik.

Wat is Loki een snoepje zeg...die witte sokken..aaaahhhhhh
Ménnnnn wat zijn jullie toch een warm dierenbad.

Geen Lot.

Maar, ik heb dit keer een plan.

Lot is nu voor de derde keer weg en ze kwam de vorige keer geloof ik na vier of vijf dagen terug.

Dit is dus de tweede dag nu.

Als ze er morgen nog niet is ga ik haar als vermist opgeven en de posters die ik vorige keer gemaakt heb, ophangen.

Nu doe ik nog even niks, omdat ik uit ervaring weet dat ze elk moment binnen kan komen rossen. De vorige keren is ze tenslotte ook teruggekomen.

Hoewel ik elke minuut naar de deur kijk en tegen het plafond zit als ik het kattenluik hoor rammelen, geeft me dat toch een soort van rust.

Mocht er nou wat gebeurt zijn en mocht ze bijvoorbeeld dood zijn (kan natuurlijk) dan heeft ze echt een geweldig leven gehad. Ook daar kan ik wel vrede mee hebben, of vinden jullie het gek dat ik dat zeg? Ik probeer gewoon alvast met het ergste rekening te houden, dan valt het hopelijk allemaal mee.

He gatver!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven