Tetterend naar de zon!
zaterdag 5 mei 2012 om 20:29
Wat vervelend Borrie, van je rug. Hoop niet dat je echt een hernia hebt. Daar ben je dan nog niet klaar mee. Vriendin van me belde van de week ook al, haar hernia is weer terug. Gisteren mri gehad en nu wachten op de uitslag.
Wel leuk dat je buikje nu 'legaal' is. En straks weer hartje luisteren. Leuk hoor.
Het is hier ook alleen maar warm omdat hier ook de verwarming aanstaat. Zonder is het niet prettig vertoeven hier.
Wel leuk dat je buikje nu 'legaal' is. En straks weer hartje luisteren. Leuk hoor.
Het is hier ook alleen maar warm omdat hier ook de verwarming aanstaat. Zonder is het niet prettig vertoeven hier.
zaterdag 5 mei 2012 om 20:29
Gets Bor, nog steeds niks beter met je rug. Kom maar lekker spuien hier hoor alhoewel ik toch hoop op iets meer werkzaams zoals een bekkenband of zoiets. Ik gun je zo een wat zorgeloze en pijnvrije zwangerschap! (een voorzichtige)
voor Dave en Slofje. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Raar is dat he Splint, van die hongermomenten. Snap ik soms niks van. Maar soms hartstikke gezellig zo'n snackdagje, en jij kunt het hebben, dat weet ik nu zeker na vorige week!
Blom, balen, echt zwaar balen van je nek. Doe je voorzichtig aan? En naar ome dok? Tintelingen zijn niet goed, lijkt alsof er iets knel zit?
Heb gisteren lekker geshopt. Lijkt alsof de pijn iets meer onder controle is door de nieuwe pillen.
Tja een pedicure, klinkt heel logisch maar ik schaam me dood voor mijn voeten. En hier heb je alleen van die tuttenbellensalons waar je met allemaal dames op een rij met je poten in een bak zit (wel allemaal je eigen bak hoor )
Ik ga in de zomer naar de podiatrist, een voetendokter, die heb ik in mijn ziektekostenpakket en die kunnen tegenwoordig schimmelnagels laseren. Verder ben ik zelf ook druk met allerlei middeltjes en schaafjes etc. Bijltje, hamertje, etc.
Nog maar 6 nachtjes....ik heb er zoooo'n zin in. Maar dat wisten jullie al wel geloof ik. Het is hier petweer, er ligt zelfs sneeuw en nu miezert het. Bleh.
voor Dave en Slofje. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Raar is dat he Splint, van die hongermomenten. Snap ik soms niks van. Maar soms hartstikke gezellig zo'n snackdagje, en jij kunt het hebben, dat weet ik nu zeker na vorige week!
Blom, balen, echt zwaar balen van je nek. Doe je voorzichtig aan? En naar ome dok? Tintelingen zijn niet goed, lijkt alsof er iets knel zit?
Heb gisteren lekker geshopt. Lijkt alsof de pijn iets meer onder controle is door de nieuwe pillen.
Tja een pedicure, klinkt heel logisch maar ik schaam me dood voor mijn voeten. En hier heb je alleen van die tuttenbellensalons waar je met allemaal dames op een rij met je poten in een bak zit (wel allemaal je eigen bak hoor )
Ik ga in de zomer naar de podiatrist, een voetendokter, die heb ik in mijn ziektekostenpakket en die kunnen tegenwoordig schimmelnagels laseren. Verder ben ik zelf ook druk met allerlei middeltjes en schaafjes etc. Bijltje, hamertje, etc.
Nog maar 6 nachtjes....ik heb er zoooo'n zin in. Maar dat wisten jullie al wel geloof ik. Het is hier petweer, er ligt zelfs sneeuw en nu miezert het. Bleh.
Optimist tot in de kist!
zaterdag 5 mei 2012 om 20:32
Ik vind het gek om Anne Frank in het Engels te kijken maar ik hoor toch echt liever geen Duits hoor.
Gemengd vind ik wel prima zoals in zwart boek bijvoorbeeld. Maar een hele film in het Duits... Nou ja, Gegen die wand was ook best te doen uiteindelijk.
BOORRRIIIE HELLUUUP
Ik snap m'n patroon niet. Ik ben tot naald 60 gekomen van mijn breikonijn het proefkonijn maar nu snap ik er geen fluit meer van.
Ik heb drie stukjes breiwerk op mn naald. 5 steken, 4 steken en weer 5 steken. Het laatste stukje heb ik die 5 en 5 steken met rust gelaten en alleen wat gedaan met die 4 steken. Maar nu bij naald 70 zegt het patroon: brei de 4 steken, brei 9 steken aan de zijkant van de naalden 53 t/m 70, brei de laatste 5 steken.
Hoe moet ik 9 steken aan de zijkant van de naalden breien?
Gemengd vind ik wel prima zoals in zwart boek bijvoorbeeld. Maar een hele film in het Duits... Nou ja, Gegen die wand was ook best te doen uiteindelijk.
BOORRRIIIE HELLUUUP
Ik snap m'n patroon niet. Ik ben tot naald 60 gekomen van mijn breikonijn het proefkonijn maar nu snap ik er geen fluit meer van.
Ik heb drie stukjes breiwerk op mn naald. 5 steken, 4 steken en weer 5 steken. Het laatste stukje heb ik die 5 en 5 steken met rust gelaten en alleen wat gedaan met die 4 steken. Maar nu bij naald 70 zegt het patroon: brei de 4 steken, brei 9 steken aan de zijkant van de naalden 53 t/m 70, brei de laatste 5 steken.
Hoe moet ik 9 steken aan de zijkant van de naalden breien?
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 5 mei 2012 om 20:41
quote:Splinter02 schreef op 05 mei 2012 @ 20:23:
Maar nu heb je een alibi-buik!
Die film zag ik staan in de gids. Eigenlijk wil ik hem opnemen en dan kijken zonder reclames. Lijkt me wel goed ja, maar ik ben altijd huiverig voor Amerikaanse oorlogsfilms, op de een of andere manier. Gisteren zag ik het laatste stuk van 'the boy in the striped pyamas' en dan vind ik het zooo jammer dat ze engels praten.
Boy in the striped pyjama's is een heel ander "genre" haha.
Hou je van Quentin Tarantino films?
Hij geeft er nogal een geheel eigen draai aan zuwwemazegge
Ik hou d'r enorm van!
Maar nu heb je een alibi-buik!
Die film zag ik staan in de gids. Eigenlijk wil ik hem opnemen en dan kijken zonder reclames. Lijkt me wel goed ja, maar ik ben altijd huiverig voor Amerikaanse oorlogsfilms, op de een of andere manier. Gisteren zag ik het laatste stuk van 'the boy in the striped pyamas' en dan vind ik het zooo jammer dat ze engels praten.
Boy in the striped pyjama's is een heel ander "genre" haha.
Hou je van Quentin Tarantino films?
Hij geeft er nogal een geheel eigen draai aan zuwwemazegge
Ik hou d'r enorm van!
zaterdag 5 mei 2012 om 20:44
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 05 mei 2012 @ 20:29:
...
....
Uhmmmmmm, dat was alleen het bovenste deel hoor, wat jij hebt gezien!
Maar over 5 weken gaan we op vakantie, dus vandaag weer slecht dieetvoer in huis gehaald, hopelijk gaan er nog 2 of 3 kilootjes af.
(ik weet het, ik hou mezelf voor de gek)
...
....
Uhmmmmmm, dat was alleen het bovenste deel hoor, wat jij hebt gezien!
Maar over 5 weken gaan we op vakantie, dus vandaag weer slecht dieetvoer in huis gehaald, hopelijk gaan er nog 2 of 3 kilootjes af.
(ik weet het, ik hou mezelf voor de gek)
zaterdag 5 mei 2012 om 20:47
zaterdag 5 mei 2012 om 20:48
Fant, ga nou maar gewoon. Die dames zien vaker dan jij 'moeilijke' voeten. En je kan het ook zien als 'doe ze eens een plezier'. Dan hebben ze iets om zichop te storten en hebben ze eer van hun werk.
En het is maar 1 keer he, alleen de eerste keer. Daarna moet je het gewoon bijhouden.
Enneh, laseren tegen schimmelnagels? Dat is nieuw, ken ik niet.
En het is maar 1 keer he, alleen de eerste keer. Daarna moet je het gewoon bijhouden.
Enneh, laseren tegen schimmelnagels? Dat is nieuw, ken ik niet.
zaterdag 5 mei 2012 om 20:50
quote:NymphadoraTonks schreef op 05 mei 2012 @ 20:34:
Ik vraag me af of jij er wat van kan maken Bor. Of dat nou van mijn uitleg of het patroon is weet ik niet precies
*slik* shit breien...
Als het nou haken was..
Breien kan ik alleen als ik het voor me zie denk ik.. (en dan ben ik er nog geen held in)
Ik denk dat je echt eerst 4 steken breit, dan 9 steken aan de zijkant van je werk (waardoor je het dus "aan elkaar breit") en dan weer verder met je naald..
Maar zeker weten doe ik het niet hoor.
Heb volgens mij je patroon gevonden en als het goed is ben je nu met de kop bezig?
Dat zal toch een kopvorm moeten worden ipv een plat lapje, en ik denk dat je die krijgt door aan de zijkant van je lapje te gaan breien....
Ik vraag me af of jij er wat van kan maken Bor. Of dat nou van mijn uitleg of het patroon is weet ik niet precies
*slik* shit breien...
Als het nou haken was..
Breien kan ik alleen als ik het voor me zie denk ik.. (en dan ben ik er nog geen held in)
Ik denk dat je echt eerst 4 steken breit, dan 9 steken aan de zijkant van je werk (waardoor je het dus "aan elkaar breit") en dan weer verder met je naald..
Maar zeker weten doe ik het niet hoor.
Heb volgens mij je patroon gevonden en als het goed is ben je nu met de kop bezig?
Dat zal toch een kopvorm moeten worden ipv een plat lapje, en ik denk dat je die krijgt door aan de zijkant van je lapje te gaan breien....
zaterdag 5 mei 2012 om 20:51
Ik zou bijna een plaatje plakken van de voeten van mijn oma, Ol.
Mijn oma heeft in een kindertehuis gezet en moest daar veel te kleine schoenen aan. Ze heeft nu doodenge nagels en tenen. Als zij naar de pedicure gaat wordt de rest van de pedicures er ook even bij geroepen om dit eens in het echt te zien.
Maar serieus, ik zou me er niet druk om maken en anders wacht je tot je in Nederland bent en gaat hier naar de pedicure. Gewoon helemaal alleen, achter een gordijntje/deurtje.
Mijn oma heeft in een kindertehuis gezet en moest daar veel te kleine schoenen aan. Ze heeft nu doodenge nagels en tenen. Als zij naar de pedicure gaat wordt de rest van de pedicures er ook even bij geroepen om dit eens in het echt te zien.
Maar serieus, ik zou me er niet druk om maken en anders wacht je tot je in Nederland bent en gaat hier naar de pedicure. Gewoon helemaal alleen, achter een gordijntje/deurtje.
zaterdag 5 mei 2012 om 20:54
Oh sorry Bor. Ik was weer in de war met het breien en haken en breien was het juist NIET voor jou. Ik ben nu idd met de kop bezig maar ik snap niet waarom het er nou negen moeten zijn. Waar haal ik die negen vandaan? En moeten dan al die naalden van 53 tot en met 70 opnieuw oid? Ik heb wel al gevonden hoe ik aan de zijkant zou moeten breien. Bedankt iig Bor.
Van die stokjes, halve stokjes etc etc word ik helemaal een beetje gek
Van die stokjes, halve stokjes etc etc word ik helemaal een beetje gek
zaterdag 5 mei 2012 om 20:56
zaterdag 5 mei 2012 om 20:58
Die Dikke Dik CD is nog beste doen vind ik maar dit:
http://www.youtube.com/watch?v=iNJ2koS7 ... ure=fvwrel
brrrr
http://www.youtube.com/watch?v=iNJ2koS7 ... ure=fvwrel
brrrr
zaterdag 5 mei 2012 om 20:58
zaterdag 5 mei 2012 om 21:01
Oh ja lol die afwasmiddel, een vriendin van mij had dat een keer in de vaatwasser gedaan toen d'r blokjes op waren.. kwam ze de keuken in kwam het schuim al heel de keuken in!
Vorig jaar was ik aan het sokken breien geslagen, maar bij de hiel werd het nogal lastig, dus daar verdiep ik me nog wel een keer verder in
Vorig jaar was ik aan het sokken breien geslagen, maar bij de hiel werd het nogal lastig, dus daar verdiep ik me nog wel een keer verder in
zaterdag 5 mei 2012 om 21:05