Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
Klinkt als een fijn bezoek aan je vader, Blom.

Ik ga nu koken, zalmfilet op de huis gebakken, lekkere aardappeltjes en een salade van tomaat, komkommer en lenteui. Zin in!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Oh, crosspost

Je vader heeft nog steeds een mening
Fiolle, je moet die zalm eerst uit z'n huis halen hoor, voor je 'm bakt.

Blom, pittige pa heb jij! Heeft ie dat van jou? Maar wel logisch met al die prikkels. Fijn dat het een geslaagde middag was.

Fran, pfoe, ik zit echt met grote ogen achter Twitter hoor. Maar je oproep ( ) heeft gewerkt: ik heb er ineens 4 volgers bij!

Tweetdeck heb ik wel langs zien komen, maar nog niet geïnstalleerd. Dat is wel gewoon veilig enzo?
Ik eet die vis met huis en haard
Ik zou slakken proberen, als ik jou was.
quote:Splinter02 schreef op 06 mei 2012 @ 20:03:

Blom, pittige pa heb jij! Heeft ie dat van jou? Maar wel logisch met al die prikkels. Fijn dat het een geslaagde middag was.

Ik heb dat van hem denk ik
Ratje, fijn joh, de buitenboel weer lekker aan kant. Wij zitten te wachten op de landlord die het deck komt repareren nadat G erdoorheen is gekrakt. Het deck was in zo slechte staat, hij moet helemaal opnieuw gebouwd worden.

Wat een lekkers zijn jullie aan het koken/eten! Splint: hoe rook je iets lauw? Klinkt erg lekker! Onze kids zijn niet zo gek op spinazie, ik had een paar weken geleden een spinazietaart in de koekenpan gemaakt, a la Jamie, was best lekker. Hier is op dit moment de chickenpie favoriet, een soort van ragout met bladerdeeg eroverheen.

Fiolle, niks leuk een rotdag , zondagen horen leuke dagen te zijn, net als maandagen, dinsdagen, woensdagen, donderdagen, vrijdagen en zaterdagen trouwens. Maar....je tuin is ontoerwoudt! Gek he hoe dat kan helpen, bij mij werkt bakken en koken.

Blom hoe is het nu met je nek?

Ik heb het boek "Sarah's Key" (zelfde als "Haar naam was Sarah") gedownload voor in het vliegtuig. G zit te spelen met zijn routeplanner, hij heeft er NL maps opgezet.
Optimist tot in de kist!
Ja, dat is veilig hoor Splint. www.tweetdeck.com En dan op die gele knop drukken. Dan kan je meer kolommen volgen.
Blom, fijn dat je paps heeft genoten van zijn bier en gebak. Vind het (val hier in de herhaling) zo lief hoe jij over je vader schrijft, hoe je voor hem zorgt. Het lijkt mij zo enorm moeilijk om hier als dochter mee om te gaan.
Optimist tot in de kist!
Zo'n lieve dochter ben ik helemaal niet Fant.

Ik schrijf alleen af en toe over paps.

Verder voel ik me grotendeels schuldig over hoe weinig ik er kom en ik weet ook van mezelf dat ik er vaak geen tijd voor vrijmaak omdat ik er verdrietig van word.

(dus das best egoistisch)

Mijn moeder gaat 4x per week,die is haske trouw!
Splint wat ben je allemaal aan het doen dan?
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 06 mei 2012 @ 20:10:

Ratje, fijn joh, de buitenboel weer lekker aan kant. Wij zitten te wachten op de landlord die het deck komt repareren nadat G erdoorheen is gekrakt. Het deck was in zo slechte staat, hij moet helemaal opnieuw gebouwd worden.

wat is het deck Fant? een terras oid?

Oh en nek/rug is pietsje beter nadat MO mij vanochtend helemaal met massageolie besmeurd heeft en me vervolgens heeft gekneed als 80 kilo gehakt
Wat klinkt dat rosmantisch Blom
Ja hé

Het werd nóg rosmantischer toen we een paar uur later in de auto zaten en MO opmerkte dat "zijn handen nog steeds meurden naar dat spul"
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 06 mei 2012 @ 20:10:

Wat een lekkers zijn jullie aan het koken/eten! Splint: hoe rook je iets lauw? Klinkt erg lekker!

Dat moet je even aan de visboer vragen. Hij raadde aan om die steaks niet warm te maken, want dan loopt al het vet eruit. Dus hebben we het een beetje lauwwarm gemaakt in de magnetron. Superlekker!

Blom, ik ben wijs aan het doen met Twitter. Moet voor het werk: op mijn aandringen gaan we meer doen met sociale media en nu moeten we, ter voorbereiding op een workshop, allemaal opdrachten doen.

En dus ben ik helemaal blij met Fran. Die legt lekker duidelijk uit ('op de gele knop drukken ) en roept hulptroepen voor me in.

Niet schuldig voelen trouwens hoor, Blom. Je komt dan niet zo vaak als je moeder, maar dat is logisch. En het is dan wel een speciale dag voor hem als je er wel bent. Maar ik snap je gevoel ook wel.
Een echte man

Ik heb mijn moeder aan de telefoon... gaat weer nergens over...

Blom, wat lief van MO. Daarna was het weer wat minder hahaha.

Gelukkig is je pijn iig weer weg.
quote:Ratteke schreef op 06 mei 2012 @ 20:52:

Ik heb mijn moeder aan de telefoon... gaat weer nergens over... .

Mooi moment om even te forummen dus

quote:Gelukkig is je pijn iig weer weg.

nee niet weg,wel iets dragelijker.

Moet wel echt even door een prof worden rechtgezet denk ik.
Al 42 minuten... klaag klaag klaag, het weer, verhuizen, de stand van bejaardentehuizen in H., politiek, tv gekocht van 90 cm, nu krijg ik alles te horen over die nieuwe tv etc bla bla bla
Nu wil ze ophangen maar nee... nu wordt mijn vader weer afgekraakt... en hemelt ze zichzelf weer de hemel in met dr schenkingen en opvoeding.
Druk even op de bel van je buitendeur en dan zeggen "mam ik ga nu hangen hoor,er staat iemand voor de deur. Doeg!!"
Grrr, zit nu op het forum, op twitter, met vriendin te smsen en ik moet werken. Gaat niet samen.

Jammerrrrr, ben weg hier. Kom ws later nog wel eventjes terug. Nu an die arbeit.
Het is zondag Spinter!! Morgen werk je weer toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven