Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
quote:borrie2 schreef op 05 mei 2012 @ 21:03:

Voor Tonks!

[afbeelding]
Voor Slofje: lotgenoten!
Hahahaha das een mooie beker Bor
Het Viva forum is papaja.
Ik ga zo lekker naar bed, film kijken!

Truste allemaal!!
Truste Bor, en veel plezier met de film!
Sil is maf. Staat uitgebreid aan mijn hoofd-vol-verf te snuffelen. Straks heeft ie een bruine neus.
Splint, wat voor kleurtje heb je nu?

Ik ga dinsdag!

Heeft iemand v jullie weleens de Boy in the striped pyjamas" gelezen?

Brrrrrreien ben gek op leuke breisels als iemand anders het maar heeft gebreid.

Ik las ook al ergens dat je duct tape erop kunt doen (op de nagels). Nou dat lijkt mij ook niks, hoewel je weet maar nooit, R is op die manier v haar wratten afgekomen. Drie weken duct tape en weg waren ze.

Maar hier heb je dus de podiatrist voor probleem voeten en de beauty salon voor de schattige voetjes met bloemetjes tussen de teentjes (dus geen beginnende paddestoelen of andere schimmels). Het ziet er allemaal zoooo gelikt uit, maar ik ben inderdaad vast een hele uitdaging

(oh en dan zijn die bakken ook nog doorzichtig!)

Heb best wel hippe sandalen gekocht:

Verder nog een brokje (zo'n rokje met een ingebouwde korte broek) en een witte blouse. Nou maar hopen op leuk weer in NL
Optimist tot in de kist!
Wij regelen wel mooi weer Fant. Of althans, dat gaan we proberen.

Ik vind ze wel leuk, die sandalen. Zit vast prima. En m'n haar is gewoon eigen kleur, donkerblond. Maar nu weer met wat minder grijs.

Zoooooo film is klaar. Hij was best uh, bloederig. Zit ik daar steeds met m'n ogen dicht. Maar verder wel een mooie film!

Boy met striped pyjamas was hier gisteren op tv Fant. Ik heb een klein stukje gezien, maar dat vond ik niks. Te ver-amerikaanst en moralistisch. Maar misschien valt dat in het boek minder op. Heb jij het gelezen?
Ja gelezen. Zooo mooi. Ik vind vaak boeken mooier dan de films. Ik heb de film nog niet gezien (om die reden). Ik wil het beeld dat het boek mij gaf graag "heel" houden.

Schoenen kopen is een drama. Ik had anderen op het oog maar daar stak mijn kleine teentje telkens tussen de "spijltjes" door. Zag er nogal raar uit. Hier blijft ie netjes zitten. Ik heb kleine voeten (maatje 36) maar breed aan de voorkant en nogal scheef. Was vroeger al een ramp. Ben maanden op zoek geweest naar trouwschoenen, echt hopeloos. Ik heb eigenlijk haast altijd wel blaren ofzo in schoenen Deze zijn wat duur maar schijnen dus goed te zijn en vooral lekker "luchtig".

Kip zit hier in de oven, jullie liggen al lang op een oor waarschijnlijk. We hebben net nog twee koffers gekocht. Wij hadden niet zoveel koffers, komt ook omdat wij haast altijd kamperen.
Optimist tot in de kist!

Het zonnetje schijnt hier, ziet er heerlijk uit!

Dusssss....ik ga lekker aan het werk. Beetje te veel werk voor de uren die ik heb, deze week.

Fant, dat had ik heel erg met 'Haar naam was Sarah'. Boek was zo prachtig! En de film vond ik echt een aanfluiting. Dus als ik jou was, zou ik het lekker bij het boek houden.

Fijn dat je goede schoenen hebt gevonden nu! Waardeloos is dat, geen lekkere schoenen kunnen vinden. Je hebt er de hele dag last van!
Hier zon, wolken, zon, wolken etc. Maar het is niet echt koud gelukkig.

Ben al een tijdje wakker. Wasje draait. Maar de andere was is nog niet droog dus heb ik een probleem. In de tuin kan vandaag ook ff niet want K gaat ein-de-lijk de stapel stenen die nu nog in de hoek staan in de schuur zetten. Dan staat de droogmolen in de weg. Anders laat ik het er nog maar even in zitten. Zo snel gaat het ook weer niet stinken.

Ben wel blij met zijn actie, krijgen we eindelijk weer wat meer ruimte in de tuin. We zitten vaak in dat 'hoekje'. Het is alleen wat krapjes.
Rat, was gaat echt pas na een paar dagen stinken. Weet ik uit ruime ervaring

Ik heb een baaldag. Ga zo maar even in de tuin aan wat overbodig groen trekken, is goed voor de agressieregulatie
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Fiolle

Ratteke, lekker bezig!
Wat een kleine pootjes heb je Fant!

voor je baaldag Viool.

bor hoe is t met je rug vandaag?

Breien was idd steken van zijkant maken. Daar krijg je een soort snuitvorm van. Dat had ik nog niet helemaal gezien

Maar nu heb ik een pen laten vallen en moet mn moeder de schade even herstellen

Wij zijn vandaag naar de kermis geweest. Ook in de achtbaan daar en daarna was alles kinderachtig volgens Kaat.

En ik zit nu in de speeltuin terwijl Kaat buiten de speeltuin met haar vriendje aan het spelen is. Hij en Kaat hebben alleen de klinkers andersom in hun naam. Das goed gevonden dus
Het Viva forum is papaja.
Haha, een jongetje dat Kɐɐt heet
Ik heb net twee aangestampte vuilniszakken vol met hortensia, klimop, brandnetel en robertskruid weggedaan.

En mijn tuin ziet er nog steeds uit als een jungle. Best wel knap, met een tuin van 5 bij 7.
quote:ClaudeFiolle schreef op 06 mei 2012 @ 15:35:

Haha, een jongetje dat Kɐɐt heet

Hier ziet de tuin er weer netjes uit. Alle stenen weg, tafel en stoelen staan weer waar ze behoren te staan. Schuur is opgeruimd, en is zelf nu handiger ingedeeld. Ben er blij mee!
Claude

Blom, ik ga zo proeven of het lekker is maar http://www.ah.nl/recepten ... nazie&course=hoofdgerecht

misschien ook wel iets voor jou
Pfff, gaar. Zit al een paar uur een 'ontdekkingstocht' door sociale media te doen voor m'n werk. Zoek zoek zoek. Maar ik heb Fran gevonden op Twitter. *u wordt gevolgd*

Ziet er lekker uit, die spinazieschotel! Ik ga man maar even helpen met ons experimentele avondmaal: rucolapuree met lauwe gerookte zalmsteak en verse spinazie. Honger!
Ik eet nu deze:

quote:Francisca_ schreef op 06 mei 2012 @ 18:27:

Blom, ik ga zo proeven of het lekker is maar http://www.ah.nl/recepten ... nazie&course=hoofdgerecht

misschien ook wel iets voor jou

Ben benieuwd.

Maar fijn dat je even voorproeft voor me

Violle.

Maar goed bezig geweest agressieregulatietechnisch (geweldig woord! )

Ik ga even eten en kom straks nog even verder kletsen.
Oh leuk Splint! Ik heb al naar je 'gezwaait!'

Heb je tweetdeck al op je laptop/pc gedownload?

Het was best oke Blom. Niet halleluja lekker, maar voor een keertje wat anders is het wel oke.
*Bwurp*

Yumyumlekker was het hier wel

Nu met poekel links en poekel rechts op de bank uitbuiken.

Ik heb de afstandsbediening dan wel voor me alleen MO is (uiteraard) naar de motorclub een drinkje dranken.

Vanmiddag zijn we naar mijn vader geweest,die is pas verhuisd naar Wijhe naar een kleinschaligere verpleegafdeling met meer mensen van zijn eigen leeftijd en minder prikkels. (al had hij 2 weken geleden met bestek gegooid naar iemand die smakte en hoeste )

Hier 6 dementerenden op zijn afdeling.

Lekker een stukkie buiten gewandeld met mijn moeder ook erbij en ergens wat gedronken met een lekker gebakje erbij

Mijn vader helemaal blij; bier en gebak, slechte combinatie sowieso al qua smaak maar ook diabetestechnisch.

Och dan spuiten ze maar wat extra insuline hij wordt er blij van.
Groot gelijk Blom, als hij er van geniet, moet dat kunnen af en toe.

Fijn dat hij naar een nieuwe stek is waar hij niet met bestek hoeft te gooien. Zou ik ook wel eens willen doen

Lukt het Splint? Vind je het nog leuk?
Nou dat was dus al wel op zijn nieuwe stek dat bestek gooien

Blijkbaar zat hij zich enorm te ergeren.

Maar toen was hij nét verhuisd en dat geeft natuurlijk onrust en prikkels.

Vandaag zat mijn moeder met een verzorgster over hem te praten waar wij bij zaten,hij werd me toch een partij pissig!

Ik moest er heel hard om lachen,hij praat niet meer verstaanbaar maar de koppen die hij trok en de geluiden die eruit kwamen zeiden genoeg

De pit is er nog lang niet uit bij hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven