Tetterend naar de zon!
dinsdag 8 mei 2012 om 23:18
Zwaaide 'ie terug Cis?
Fijn dat het hartje mooi klopt Borretje, da's een mooi galopje hoor! Wat balen nou weer van je rug zeg..ik hoop maar dat het gauw weer een beetje bijtrekt. Ik zit me suf te denken wat kan helpen..ik zat te denken aan een warmtelamp maar dat zal niet kunnen bij jou, denk ik?
En qua werk...tja, best lekker hoor zo'n onverwachts vrije dag maar ik erger me gewoon aan de gebrekkige berichtgeving dan hierover. Moet overal zelf achteraan. Ik ga denk ik maar eens voorstellen of ze geen intranetpagina kunnen maken om de stand van zaken door te geven ofzo.
Fijn dat het hartje mooi klopt Borretje, da's een mooi galopje hoor! Wat balen nou weer van je rug zeg..ik hoop maar dat het gauw weer een beetje bijtrekt. Ik zit me suf te denken wat kan helpen..ik zat te denken aan een warmtelamp maar dat zal niet kunnen bij jou, denk ik?
En qua werk...tja, best lekker hoor zo'n onverwachts vrije dag maar ik erger me gewoon aan de gebrekkige berichtgeving dan hierover. Moet overal zelf achteraan. Ik ga denk ik maar eens voorstellen of ze geen intranetpagina kunnen maken om de stand van zaken door te geven ofzo.
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 8 mei 2012 om 23:40
quote:Francisca_ schreef op 08 mei 2012 @ 22:15:
Haha, nee, bij Blom in de buurt. Heb nog naar de afslag gezwaaid. .
Ik was in Zwolle hé vandaag ..je bent vast ook nog langs mij heen gereden (gebouw aan de snelweg)
Bor,wat fijn van hartje in het goede tempo en buik en bloeddruk!!
Heeft Kaat een fijne schoolreis gehad Tonks?
Dat dat zo belangrijk kan zijn hé dat je komt uitzwaaien,lief.
Olijf,weer een bietje knullig vandaag met belsysteem dus.
Jammer dat ze je daar niet gelijk duidelijkheid over geven dan, al is het maar snel via mail oid.
Heb je vaste uren afgesproken op vaste dagen zodat je die dan ook uitbetaald krijgt nu (en je ze dus niet verderop in de week effies in moet gaan halen omdat je nog niet aan je uren zit?)
Update collega: er is gisteren nog een poosje getwijfeld over opnamen afd.neurologie of toch IC.
Dat zegt denk ik genoeg over de ernst van de aanval.
Ze kwam gisteravond toch bij en ligt nu op de hartafdeling voor onderzoek,haar hart schijnt ook een enorme opdonder gehad te hebben. Ik hoop dat ze haar binnenstebuiten keren en niet naar huis laten gaan voor er een oorzaak + bijbehorende medicatie is.
Ze weet niks meer vanaf dat ze op het werk de lift is uitgestapt...een zwart gat.
Misschien maar goed ook.
Ik heb knap onrustig geslapen maar dat komt misschien ook omdat ik gistermiddag nog bijna van de trap gelazerd ben ...miste een paar treden omdat ik afgeleid was.
Heb me aan de leunig vastgegerepen en met arm tegenaan geklapt,daar zit nu een hele pijnlijke blauwe plek zo groot als een ..als een... weet ik veel; doorsnede 15 cm ongeveer.
en iedere keer als ik die raakt in bed (omdraaien) werd ik wakker, nice..
Fant hoe is je haar geworden?
Net zoiets als op de foto? waar vind je dat soort digen toch altijd..
nice cut.
Slof,fijn sufgeworkshopt ? wendurmaaraan (hier vanmorgen met 10 mensen ademhalingsoefeningen in groepsverband gedaan )
Rat klinkt als een gezellige aanwinst je nieuwe collega.
Ik hoop voor je dat ze gewoon nog even moet loskomen.
Haha, nee, bij Blom in de buurt. Heb nog naar de afslag gezwaaid. .
Ik was in Zwolle hé vandaag ..je bent vast ook nog langs mij heen gereden (gebouw aan de snelweg)
Bor,wat fijn van hartje in het goede tempo en buik en bloeddruk!!
Heeft Kaat een fijne schoolreis gehad Tonks?
Dat dat zo belangrijk kan zijn hé dat je komt uitzwaaien,lief.
Olijf,weer een bietje knullig vandaag met belsysteem dus.
Jammer dat ze je daar niet gelijk duidelijkheid over geven dan, al is het maar snel via mail oid.
Heb je vaste uren afgesproken op vaste dagen zodat je die dan ook uitbetaald krijgt nu (en je ze dus niet verderop in de week effies in moet gaan halen omdat je nog niet aan je uren zit?)
Update collega: er is gisteren nog een poosje getwijfeld over opnamen afd.neurologie of toch IC.
Dat zegt denk ik genoeg over de ernst van de aanval.
Ze kwam gisteravond toch bij en ligt nu op de hartafdeling voor onderzoek,haar hart schijnt ook een enorme opdonder gehad te hebben. Ik hoop dat ze haar binnenstebuiten keren en niet naar huis laten gaan voor er een oorzaak + bijbehorende medicatie is.
Ze weet niks meer vanaf dat ze op het werk de lift is uitgestapt...een zwart gat.
Misschien maar goed ook.
Ik heb knap onrustig geslapen maar dat komt misschien ook omdat ik gistermiddag nog bijna van de trap gelazerd ben ...miste een paar treden omdat ik afgeleid was.
Heb me aan de leunig vastgegerepen en met arm tegenaan geklapt,daar zit nu een hele pijnlijke blauwe plek zo groot als een ..als een... weet ik veel; doorsnede 15 cm ongeveer.
en iedere keer als ik die raakt in bed (omdraaien) werd ik wakker, nice..
Fant hoe is je haar geworden?
Net zoiets als op de foto? waar vind je dat soort digen toch altijd..
nice cut.
Slof,fijn sufgeworkshopt ? wendurmaaraan (hier vanmorgen met 10 mensen ademhalingsoefeningen in groepsverband gedaan )
Rat klinkt als een gezellige aanwinst je nieuwe collega.
Ik hoop voor je dat ze gewoon nog even moet loskomen.
dinsdag 8 mei 2012 om 23:58
Kwam vooral even kijken hoe het met Blom en collega is. Kan beter dus, bij allebei (van een andere orde dan....).
Hopelijk vannacht weer beter slapen Blom, heb je ook spierpijn van aan je arm hangen?
En voor collega hoop ik dat ze weer flink opknapt, al zal dat niet zo eenvoudig gaan. Echt een heftige aanval hoor.
Olijfje en Ratje en Fran en Slofje: allemaal een heerlijke werkdag gehad dus. (makkelijk, zo allemaal tegelijk )
Slof, al die trainingen zou ik juist erg leuk vinden! Heb er ook goede hoop op dat dat bij nieuw werk ook beter kan dan nu.
Tonks, heeft Kaat een leuke dag gehad? Lief dat je haar uitgezwaaid hebt, en schattig dat ze daar dan zo blij mee was.
Ik heb vandaag laten weten dat ik akkoord ga met het aanbod van nieuw werk. Financieel gelijk met nu (beetje jammer), maar qua mogelijkheden en omstandigheden enzo ga ik er flink op vooruit. Dus morgen ga ik het vertellen op het werk. Leuk!
woensdag 9 mei 2012 om 00:09
Vind je dat geen vervelend moment Splinter,moeten vertellen dat je ze gaat verlaten?
Fijn dat je nu iig weet waar je aan toe bent,jammer van niet gelijk binnen lopen qua financiën.
Zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden dan nog een beetje gunstig?
Ik ga zo maar lekker naar bed,morgen wel vrij maar ritme is beter voor me.
Op tijd er uit en op dezelfde tijd als normaal koffie (toch maar eens aan afkicken denken)
En spierpijn? ik was al een lopende spierpijnkneus...en ja dat is er niet lekkerder van geworden.
Tijdens collega vangen is ook mijn pols dubbelgeklapt en mijn wijsvinger heeft ook een klap gehad (beetje blauw)
(not)
Fijn dat je nu iig weet waar je aan toe bent,jammer van niet gelijk binnen lopen qua financiën.
Zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden dan nog een beetje gunstig?
Ik ga zo maar lekker naar bed,morgen wel vrij maar ritme is beter voor me.
Op tijd er uit en op dezelfde tijd als normaal koffie (toch maar eens aan afkicken denken)
En spierpijn? ik was al een lopende spierpijnkneus...en ja dat is er niet lekkerder van geworden.
Tijdens collega vangen is ook mijn pols dubbelgeklapt en mijn wijsvinger heeft ook een klap gehad (beetje blauw)
(not)
woensdag 9 mei 2012 om 08:14
Splinter, succes met vertellen vandaag! Kan je weer alles gaan afronden en overdragen.
Blom, hmmm, zit je niet mee he. Pijnlijk lijf nu. Wat een pech zeg. Arm klinkt erg pijnlijk moet ik zeggen. Heb je nu wel wat beter kunnen slapen? Doe maar kalm aan vandaag, laat de poetserij maar even achterwege. Een voorzichtige
Fant, ben benieuwd naar je haarkleur! Nog een paar dagen wachten en dan kunnen we het eindelijk live bewonderen! Ben je al aan het pakken? Of staat je koffer al dagen klaar?
K heeft me in de stortbui vanochtend maar met de auto naar het station gebracht. Mén, wat kan er toch een regen vallen zeg. Hond wilde ook na het plasje gelijk weer naar binnen. Veuls te nat. Nu schijnt hier weer volop de zon! Raar weer hoor. En koud is het niet.
Nu even een Heul Belangrijk Iemand helpen.
Blom, hmmm, zit je niet mee he. Pijnlijk lijf nu. Wat een pech zeg. Arm klinkt erg pijnlijk moet ik zeggen. Heb je nu wel wat beter kunnen slapen? Doe maar kalm aan vandaag, laat de poetserij maar even achterwege. Een voorzichtige
Fant, ben benieuwd naar je haarkleur! Nog een paar dagen wachten en dan kunnen we het eindelijk live bewonderen! Ben je al aan het pakken? Of staat je koffer al dagen klaar?
K heeft me in de stortbui vanochtend maar met de auto naar het station gebracht. Mén, wat kan er toch een regen vallen zeg. Hond wilde ook na het plasje gelijk weer naar binnen. Veuls te nat. Nu schijnt hier weer volop de zon! Raar weer hoor. En koud is het niet.
Nu even een Heul Belangrijk Iemand helpen.
woensdag 9 mei 2012 om 10:36
Zo ik waai even aan. Werken is weer leuk. Alsof ik nooit ben weg geweest. Mijn leven wordt alleen weer een stukje drukker. Ik krijg hier echt even niet meer bijgelezen (dat gaat wel weer lukken als ik een werkritme heb gevonden). Pommel doet het gelukkig helemaal prima. Vandaag voor het eerst naar de gastouder. Maar daar heb ik alle vertrouwen in
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 9 mei 2012 om 10:54
quote:NymphadoraTonks schreef op 09 mei 2012 @ 08:53:
Die staat al een paar weken klaar joh
Huh?
Fijn van taxi vanmorgen Ratteke! Niks zo vervelend als met natte kleren op kantoor zitten.
Its
Fijn dat het goed gaat ondanks drukdrukdruk.
Ik was toch wat later op gang gekomen dan mijn planning maar ik lag zoooo lekker
Koffie smaakt weer uitstekend.
En straks wel effe een rondje stofzuigen en dweilen,dat kan nou eenmaal niet anders...in dit kleine huussie is het met die 3 katten iedere keer weer goor. Maar gelukkig is het ook zo weer klaar.
Die staat al een paar weken klaar joh
Huh?
Fijn van taxi vanmorgen Ratteke! Niks zo vervelend als met natte kleren op kantoor zitten.
Its
Fijn dat het goed gaat ondanks drukdrukdruk.
Ik was toch wat later op gang gekomen dan mijn planning maar ik lag zoooo lekker
Koffie smaakt weer uitstekend.
En straks wel effe een rondje stofzuigen en dweilen,dat kan nou eenmaal niet anders...in dit kleine huussie is het met die 3 katten iedere keer weer goor. Maar gelukkig is het ook zo weer klaar.
woensdag 9 mei 2012 om 12:20
En ik heb weer een toffe baan
Blom, misschien ff lekker onder de zonnebank ofzo? Een warm Blom-momentje? Balen dat je zo geprakt bent..
Splint, succes vandaag en fijn dat nu alles rond is! En dat grote geld komt wel, je gaat er nu iig niet op achteruit.
Itsie Fijn dat alles goed gaat! Zal wel ff duren voordat je je ritme weer hebt, het is natuurlijk nu wel heel wat anders hè, met een lieve Pommel derbie.
Blom, misschien ff lekker onder de zonnebank ofzo? Een warm Blom-momentje? Balen dat je zo geprakt bent..
Splint, succes vandaag en fijn dat nu alles rond is! En dat grote geld komt wel, je gaat er nu iig niet op achteruit.
Itsie Fijn dat alles goed gaat! Zal wel ff duren voordat je je ritme weer hebt, het is natuurlijk nu wel heel wat anders hè, met een lieve Pommel derbie.
woensdag 9 mei 2012 om 15:00
Oh koffer...
Dus weer een betaalde middag vrij Olijf?
Zonnebank i wel een goed idee eigenlijk...nu nog kijken of ik in de benen kom.
Ik moet lachen om mezelf,stomme kneus.
liep net in de supermarkt en zwiep met links een schuiflade van een vrieskast open..zit mijn rechterpink ertussen.
Blauwe nagel en dikke klemblaar.
Thuis ram ik snoeihard de boodschappentas op mij blauwe wijsvinger.
Zal ik maar gewoon middenop het bed gaan liggen (zodat ik daar ook niet af kan vallen) en wachten tot de week om is?
Dus weer een betaalde middag vrij Olijf?
Zonnebank i wel een goed idee eigenlijk...nu nog kijken of ik in de benen kom.
Ik moet lachen om mezelf,stomme kneus.
liep net in de supermarkt en zwiep met links een schuiflade van een vrieskast open..zit mijn rechterpink ertussen.
Blauwe nagel en dikke klemblaar.
Thuis ram ik snoeihard de boodschappentas op mij blauwe wijsvinger.
Zal ik maar gewoon middenop het bed gaan liggen (zodat ik daar ook niet af kan vallen) en wachten tot de week om is?
woensdag 9 mei 2012 om 15:15
Stom is dat hè, dat je altijd precies tegen blauwe plekken/schaafwondjes/wat dan ook stoot...hier idem dito. Of zou dat aan ons liggen
Tja, systemen liggen plat door grote storing bij de providers van mijn werk. Ze hopen morgen weer up & running te zijn. Ik heb geopperd om een soort van intranetpagina te maken voor mededelingen zodat zij niet helemaal platgebeld worden door de medewerkers en wij weten wat er aan de hand is/de stavaza is. Vonden ze wel een goed idee
Tja, systemen liggen plat door grote storing bij de providers van mijn werk. Ze hopen morgen weer up & running te zijn. Ik heb geopperd om een soort van intranetpagina te maken voor mededelingen zodat zij niet helemaal platgebeld worden door de medewerkers en wij weten wat er aan de hand is/de stavaza is. Vonden ze wel een goed idee
woensdag 9 mei 2012 om 15:26
Nog even een mailtje erachteraan sturen Olijf dat jouw goede idee helemaal niet zo duur is. 100 euro ofzo vind je wel genoeg toch?
Wij hebben bovenin het beeld een balk met de wachttijden lopen voor de verschillende afdelingen en backofficeses. En hier worden ook belangrijke mededelingen als storingen op vermeld.
Weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Wij hebben bovenin het beeld een balk met de wachttijden lopen voor de verschillende afdelingen en backofficeses. En hier worden ook belangrijke mededelingen als storingen op vermeld.
Weet iedereen waar ze aan toe zijn.
woensdag 9 mei 2012 om 15:43
woensdag 9 mei 2012 om 16:29
woensdag 9 mei 2012 om 17:08
quote:Olijfje_ schreef op 09 mei 2012 @ 16:29:
[...]
Ik las dit in eerste instantie ook alsof die Heul Belangrijke Iemand van Ratje al een paar weken klaar stond
Die Heul Belangrijk Persoon van mij wacht wel al heel lang. Maar niet in de gang bij Fant
Elders vertel ik wel wie dat is. Mochten jullie dat willen weten natuurlijk.
[...]
Ik las dit in eerste instantie ook alsof die Heul Belangrijke Iemand van Ratje al een paar weken klaar stond
Die Heul Belangrijk Persoon van mij wacht wel al heel lang. Maar niet in de gang bij Fant
Elders vertel ik wel wie dat is. Mochten jullie dat willen weten natuurlijk.
woensdag 9 mei 2012 om 18:48
Kan iemand mij vertellen waarom ik al 12u aan het werk ben? Hm? Waarom worden mensen ziek, stoppen bedrijfsvaatwassers er mee en heb ik van die uitzendkrachten die als ze kritiek krijgen, helemaal niet meer voor mij willen werken?
*grmbl*
Goed, de shit is opgelost.... deze laptop afsluiten, andere laptop opstarten. Eerst sushi eten
*grmbl*
Goed, de shit is opgelost.... deze laptop afsluiten, andere laptop opstarten. Eerst sushi eten