Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
Goed dat je jezelf met sushi beloont Frans!

En ben je nu wel thuis dan? benen omhoog op de bank!!
12 uur! Wow, dat is te lang Fran. Nu idd lekker eten en dan niks meer.
Ja, was al wel thuis hoor. Gelukkig.

Morgen weer een dag. Zo nog ff eea opruimen zodat de schoonmaakster morgen kan schoonmaken
Blom; wel midden op de zonnebank gaan liggen hoor!

Doe je een beetje voorzichtig aan! voor je zere plekken. (hoe is het met je nek?).

Koffer staat in de sl.kamer, we moeten heel voorzichtig doen met inpakken. Hopper wordt altijd helemaal gek in z'n kop als we inpakken, wil hij alleen nog maar in de auto zitten. Ik heb het er nog best moeilijk mee om de beessies achter te laten. Gek he. Maak me een beetje zorgen om Hopper, hij is prima te pas hoor maar 't is een oude meneer. Gelukkig komt er oppas thuis en hoef ik ze niet naar een pension te brengen. Dit voelt veiliger.

M is thuis maar heeft vannacht nog een feestje. Maar vandaag helpt ze een beetje mee hier met inpakken enzo en haar eigen kamertje netje maken. Vanavond nog concert van R.

Het rare bij mij is dat hoe dichter het bij komt hoe minder "echt" het lijkt. Een paar weken terug stond ik nog op mijn kop van gekkigheid en nu krijg ik dat gevoel maar niet terug. Ik ben gewoon een raar mens.

Verder ben ik heeeeel raar bezig geweest met kleren e.d. kopen. Ik heb allemaal zomerspul gekocht. P zei laatst al dat we naar NL gaan en niet naar Mexico. Heb geen idee waarom maar blijkbaar staat op vakantie gaan bij mij helemaal gelijk aan mooi weer. Dus kunnen jullie svp zorgen voor een beetje leuk weer?
Optimist tot in de kist!
Fran, das toch te gek al die uren! En dat opruimen voor de schoonmaakster, dat komt mij erg bekend voor, moest ik vroeger ook altijd. Lekker maf.

Splint: het is nu officieel:

Optimist tot in de kist!
In het kader van leuke (en minder leuke) banen:

Optimist tot in de kist!
Ik heb laatst gekocht: drie driekwart broeken, een kniebroek, een korte broek, een rokje en verder in de kast alleen maar winterbroeken of te grote broeken. Handig he? Oh en een spijkerbroek (ook al te groot). Handig dat afvallen

Nog maar twee daagjes. Une peu nerveu
Optimist tot in de kist!
Ik zou toch ook maar een lange broek kopen Fant. Zo heel warm is het hier nou ook weer niet. Helaas. En doe ook iets met lange mouwen in je koffer. En een vest.
Dit weekend rond de 12 graden. Nachten zelfs nog rond de 5 graden. Veel regen, af en toe zon.
Nieuw in Australia: Eenden Modeshows

Optimist tot in de kist!
Ik heb nog wel fleece vesten en wat jasjes. Hier is het 20 graden op dit moment maar vannacht verwachten ze sneeuw, de rest vd week tm maandag weer mooi weer.

Het is zo gek, we zijn zo langzamerhand blijkbaar gaan geloven dat Canada kouder is dan NL en dat is natuurlijk in de winter wel zo maar niet perse in de zomer.
Optimist tot in de kist!
Belachelijk zeg Fant.

Ik vind die hoesjes voor de nagels ook heel stom trouwens. Ook als de kat je bed stuk krabt. Ik zou het ook nooit gaan gebruiken voor mijn katten. Maar blijkbaar heeft jouw kat er ook niet zo'n moeite mee.

Zelfs de Disney film heeft het zo gek nog niet.

Want die dames daar moest ik wel direct aan denken.
Het Viva forum is papaja.
Ja, die kapjes voor de nageltjes, ik had er ook moeite mee, maar het was het proberen waard, ze hebben er gelukkig echt! nul, komma, niks geen last van.

Maar die eenden, wat een gekkenwerk. Hoe komen mensen zo gek? M liet het mij zien en zij al dat ze zich in Australia blijkbaar erg vervelen.
Optimist tot in de kist!
wat een leuke foto's weer . Die tandenborstel en pleerol .

En als de katten echt geen hinder hebben van die dopjes vind ik het een goede oplossing hoor. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze er niet aan gaan zitten knagen. En ik bedenk met net: misschien is dit wel een goeie oplossing voor Koos, met al dat gekrab aan z'n kop

En Blom, geen rare ongelukjes meer?

En voor Fant een mooie:

Voor de grote reis

Ik heb een pischaggobui.

Wil eigenlijk vanalles roepen maar ik ga maar gewoon naar bed.

Ben ik morgen weer aardig en gezellig
Wrom Fran? Je bent welkom om je hart te luchten hoor; je hoeft toch niet altijd gezellig en aardig te zijn?

Slof, bedankt voor de koffer! Hij is geweldig!
Optimist tot in de kist!
Trouwens 5 graden 's nachts, ik neem mijn wollen pyjama mee!
Optimist tot in de kist!
Gooi het er maar gewoon uit hoor Fran!
Dees er ook nog bij Fantje, voor al die nieuwe kleren

en deze dan ook nog maar:

en een handtas mag natuurlijk niet ontbreken!

Wat sneu van die ganzen...

Slaap lekker allemaal, ik ga ook naar bed. Ben een beetje misselijk, morgen weer beter opstaan.

Slof, krabt Koos nog steeds dan? Dan zouden die hoesjes wel een goed idee zijn.
Ja, je snapt het niet he? Ik snap ook niet dat je zoiets gedaan krijgt, ganzen zijn best sterke beesten heb ik altijd begrepen.

geweldig die tassen!
Optimist tot in de kist!
Hello!

Even kort en snel, reageren gaat een beetje lastig omdat internet klote is op dit moment. KPN zoekt het uit, maar op niet zo'n handige manier.

Nou, ik heb het verteld op het werk. Fijn hoor. De reactie was positief en een beetje verbaasd. Maar ze zijn ook blij voor me. Volgens mij weten ze niet zo goed hoe ze moeten reageren, want er gaat eigenlijk nooit iemand weg. Maargoed, goede oefening.

Hm, ik zit nu snel te typen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Als er maar verbinding is om het bericht te plaatsen. Teruglezen gaat ook niet goed, kijken of ik het nog in mijn hoofd heb zitten.

Blom, onhandigerT. Doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf? Gelukkig ging de koffie er nog goed in. Heb je al weer iets van je collega gehoord?

Ratteke en Fran: lekker slapen! En kom gerust sjagrijnen hoor, mag best. Of ergens anders op het forum, als je echt je venijn kwijt wilt.

Fant plakt weer heule rare plaatjes! Maar heeft voldoende koffers en tassen om de Groote Oversteek te maken.

Its heeft weer leuk gewerkt en Olijfje weer niet. Hopelijk zijn de problemen snel opgelost Olijf, want dit is ook niet leuk zo.

Borrie, hoe is het met je rug?

En TeeHaatje, ben je nog in tha house?
Gelukt!
Whoooohoooooo snel genoeg getypt Splint
Optimist tot in de kist!
quote:Splinter02 schreef op 09 mei 2012 @ 23:20:

Gelukt! Splint veegt zweet van voorhoofd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven