Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Zo, wij gaan even pannekoeken eten (kant en klaar uit een pakkie, van die ambachtelijke dingen, ben nie gek met dit weer!! )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ohja, dat is wel een goeie. Opschrijven.

Mijn struikelblok is dat ik vaak ook de andere kant wil begrijpen en daardoor dus mijzelf wegcijfer. Denk ik, ach, ik ga wel op gesprek. Maar goed, er zit hier iemand naast me die wél voor mij opkomt en de andere kant helegaar niet wil begrijpen.

En inderdaad... dit ga ik ook doorgeven.
Ghe, goed bezig Olijf

Ik ga een ijsje nemen... ja, inderdaad, nog eentje
quote:Pilous schreef op 27 juni 2010 @ 20:20:

Ghe, goed bezig Olijf

Ik ga een ijsje nemen... ja, inderdaad, nog eentje

Goed idee! Ik neem zo een grote kom slagroombanaanijs met banaan en caramel. Mét slagroom...

Maar die bazin van jou is nog erger dan die van mij he? De mijne liet me tenminste in het weekend nog met rust. Dit moet je echt niet over je kant laten gaan hoor. Melden bij de arbo. En haar baas.Is ze nou helemaal gek geworden

Hier een rustig lui dagje achter de rug. We hebben Tara gewassen. Die is weer mooi fluffy (voor een dag) Verder zitten gamen en beetje kletsen met K.

Ik heb Maculata gewogen. Zij weegt nog maar 2.1 kilo.... Ze is nog heel vrolijk en lief en aanhalig en wil nog graag bij me liggen maar ik vrees dat het nu niet lang meer gaat duren. Nog een paar maanden en dan vrees ik de dag dat ze naar de da moet en niet meer mee teruggaat. Mac is nog maar 300 gram zwaarder dan Medusa... Ze is in iets minder dan anderhalf jaar bijna een kilo afgevallen. (is dat veel of weinig eigenlijk? In zo'n tijdsperiode? Ik heb geen idee)
Dat "vd andere kant willen bekijken" komt errug bekend voor. Soms zo lastig, zeker tijdens het gesprek.

Maar nu ben jij ziek, en moet zij haar best gaan doen. Simpel als dat. Zij moet jou nu het leven makkelijk maken, dus laat haar d'r neus maar afzetten en haar positieve gezicht van stal halen.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Voor kat die te dik is, is dat niet veel, voor de toch al niet zo zware Mac, is dat wel veel. Dat is echt niet tof Ratteke

Zitten jullie allemaal lekker in het zonnetje? Bikini aan? Honden in de States liggen er heel partriotic bij te zonnen:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ha lieve meissies!

Ben ik weer eens!

Zoebie heeft zojuist Bo gebeld om te zeggen dat ze de hondjes van het forum cadeau krijgt. Edit: ik heb Zoebie gebeld om te vragen of ze het wel goed vond dat ik dit postte maar ze vond het prima gelukkig!

Ze heeft gereageerd in haar topic. Ook voor jullie dus, die mee hebben gedaan van de tetters!

Alles goed hier?

quote:Olijfje_ schreef op 27 juni 2010 @ 14:19:

Agossie, arme Bunker! Moest wel ff grinniken om dat naar huis slepen, ziet er zo uit dus: [afbeelding] (alleen kijken jullie allebei denk ik niet zo blij)

Nee, wij keken inderdaad allebei niet zo blij! Bunker 'n uurtje later nog steeds niet trouwens... Arme ziel is aan de race... Gelukkig ligt het hondenveldje pal voor ons huis, dan kun je nog eens een sprintje trekken als het weer zover is. Maar ik hoop wel dat het kwartje nog gaat vallen bij 'm, dattie beter gewoon lekker binnen kan blijven liggen.

quote:En jouw zoon is niet wies!! 30 graden te koud!! ( [afbeelding] ) Gisteravond hadden we 't per ongeluk opgestookt tot 40 graden... Onze eigen hottub in de voortuin... Wel heerlijk tot 3 uur in de nacht geskinnydipt! Zaaaaalig!! Maar zo hoog opstoken doen we maar niet meer, ik hou van bloemen maar ik hoef geen bosje blommen van Eneco vanwege grootverbruiker van 't jaar
Iets anders
quote:annekeg schreef op 27 juni 2010 @ 18:32:

En toch... soms ook zo bang om weer alles te moeten verliezen....Herkennen jullie dat, dat wanneer dingen zo lekker gaan dat je dan weer bang bent voor de "val" of de "klap". Stom he?

Nou, dat is ook wat! Zoiets had ik net dus ook! Liep al 'n paar dagen uit te stellen om te internetbankieren... Want stress en chronisch geld tekort en moeilijk en gedoe en 't zou vast allemaal weer gezeik worden en rekenen en schuiven en afwegen welke rekeningen wel en welke niet en hoe komen we in vredesnaam de zomervakantie door en had ik dat shirtje wel moeten kopen (heb toch helemaal 4 euro 95 aan mezelf uitgegeven zeg!)... Uiteindelijk toch maar de rekeningen bij elkaar gezocht. Bleek geen enorme stapel te zijn maar slechts 3 stuks. Toen met de moed der wanhoop ingelogd bij telebankieren... Whoa!!! Rijk benne we nog steeds niet en dat zal ook best nog even duren, maar ik was dus gewoon vergeten dat de belastingdienst had uitbetaald èn dat we al die aflossingen niet meer hebben...

Me dus voor niks dagenlang zenuwachtig lopen maken! En dat andere shirtje van 5 euro had er ook nog best bijgekund, en deze week naar de kapper kan ook best!

Dus, om een heeeeeeeel lang verhaal een beetje korter te maken: ja, ik ken dat gevoel van die klap die je ieder moment verwacht en die niet komt
Iets anders
quote:Pilous schreef op 27 juni 2010 @ 20:16:

Ze belde net... Niet opgenomen natuurlijk, maar op zondag? Wtf! Zou ze stiekem meelezen hier?

Je kunt goed overweg met de arbo heb ik begrepen. Maar is er bij je werkgever niet een vertrouwenspersoon, of iemand van de OR of PZ die je van e.e.a. op de hoogte kunt stellen? Gewoon dat er binnen de organisatie ook mensen van weten hoe heks met je omgaat?

Misschien dat die binnen de organisatie aan wat touwtjes kunnen trekken, ongemerkt, zodat heks zich wat terugtrekt.

De situatie is al moeilijk, dan kun je dit ge-OH er niet bij hebben natuurlijk. En het moet ook helemaal niet hoeven vind ik, dat je je er überhaupt druk om MOET maken.
Iets anders
Ratteke, dat Maculata zo afgevallen is is natuurlijk vervelend en verdrietig. Maar kan dat niet ook te maken hebben met de warmte, zomerseizoen en zo? Veel dieren zijn in de zomer lichter, eten minder door de warmte, verliezen vocht door de warmte. Het hoeft niet 100 % door het "aftakelen" te komen bedoel ik.

Maar ik kan goed begrijpen dat je bang bent voor dat moment...
Iets anders
Tetteretteeeeeet, even mijn vuvedinges erbij halen hoor; jemig wat is't hier rustig! Ik zit me hier blauw te vervelen op het werk, denk ik jullie zijn er allemaal wel voor mij, snik, maar nee hoor, iedereen in de tuin?

quote:eleonora schreef op 27 juni 2010 @ 20:33:

Ha lieve meissies!

Ben ik weer eens!

Zoebie heeft zojuist Bo gebeld om te zeggen dat ze de hondjes van het forum cadeau krijgt. Edit: ik heb Zoebie gebeld om te vragen of ze het wel goed vond dat ik dit postte maar ze vond het prima gelukkig!

Ze heeft gereageerd in haar topic. Ook voor jullie dus, die mee hebben gedaan van de tetters!

Alles goed hier?

Vooral dat edit. Haha.

Maar Robo is echt helemaal happy en blij en ongelovig. Oh nee Ro was ongelovig. Maar nu niet meer.

Meiden ik ben zo blij met jullie en met dit forum en met al die fantastische mensen hier.

Jippieajeeee,
Ik zit in de tuin ja Anneke Te forummen. Niet met laptop. Ook niet met phone. Maar met m'n pc

Lekker makkelijke pc is dat wel om te verslepen hoor:

Dit is 't hele apparaat. Geen losse kast er meer bij of zo. Geluid, webcam, DVD-writer, alles zit er gewoon ìn. En 't is touchscreen dus toetsenbord en muis hoef je niet perse te gebruiken. (Maar die heb ik er wel bij nu)

Man heeft zo'n zelfde, en nu zitten we in de tuin, tegenover elkaar, aan tafel te computeren. Links van mij staat de ventilator, rechts het zwembadje. Man kijkt online voetballen en ik forum wat. Lekker zeg, zo'n hittegolf

Moet je nog lang voor je naar huis mag Anneke? En is het altijd zo rustig om deze tijd?
Iets anders
Zoebie, ik vind het geweldig wat jij en ongetwijfeld velen met jou, hebben gedaan en nog doen voor Robo!!! Super!!!
Iets anders
Nog iets meer dan 2 uurtjes en dan ben ik jarig. Word er altijd zo triest van .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lieve MV, waarom word je er triest van?
Iets anders
Zoeb, jij bent super! Wat een enorm lief iets wat jullie allemaal doen voor Ro (ze verdient het ook hoor daar niet van, maar toch...)

Babs, gafe pc! Ik werk vandaag een dagshift voor de Huis en sexueel geweld lijn (vrije vertaling). En ben natuurlijk blij voor de slachtoffers dat alle abusers vrij hebben op zondag , maar ik ben niet zo goed in niks doen.
'k Moet nog dik 2 uur. Dus 't schiet op.
MV, dat snap ik ook niet? Ik ben toch ook altijd weer blij dat ik nog een jaartje erbij mag tellen. Sommige mensen worden niet oud, ik hoop toch nog heel oud te worden.

Wat ik wel moeilijk vind is dat de "grote" dingen achter mij liggen, zoals trouwen, kinderen krijgen en opvoeden. Ik ben altijd zo'n mega muts geweest die als kind al graag moeder wou worden. Nu gaan ze langsaamaan allemaal de deur uit, snik, dat vind ik nog steeds moeilijk. Hoewel ik nu ook wel weer zie dat er andere mooie dingen op mij wachten.
quote:mylenevalerie schreef op 27 juni 2010 @ 21:44:

Nog iets meer dan 2 uurtjes en dan ben ik jarig. Word er altijd zo triest van .

Wat naar MV....

Krijg je wel bezoek en zo?
Ik ben meestal depri rond mijn verjaardag. Een soort overpijnzing hoe kut mijn leven wel niet is, en dat er weer een jaar voorbij is zonder een leuk positief iets. Nee ik hoop niet zo oud te worden hoor. Mijn oma leeft nog, geloof dat die 92 of 93 jaar is. Dus ik zal nog wat jaartjes denk ik hebben.

En sinds 2 jaar moet ik ook altijd aan mijn kat Kayleigh denken die om het leven is gekomen op mijn verjaardag. Arm beestje, voel me zo schuldig dat ik niet heb kunnen voorkomen dat hem iets is overkomen.

Ach, ik word gewoon zo triest van mijn verjaardag. Ik zou eigenlijk met een vriendin vanavond even ergens gaan eten maar dat is niet doorgegaan, dus heb gewoon nu tijd te veel om over al die rot dingen na te denken.
quote:eleonora schreef op 27 juni 2010 @ 21:53:

[...]

Wat naar MV....

Krijg je wel bezoek en zo?Nee, ik heb geen familie meer, tenminste, de helft ken ik niet en met mijn moeder en mijn oma geen contact meer. Ja verder even financieel even niets mogelijk dus ik vier het niet voor vriendinnen.
quote:Babsjuh schreef op 27 juni 2010 @ 21:19:

Ratteke, dat Maculata zo afgevallen is is natuurlijk vervelend en verdrietig. Maar kan dat niet ook te maken hebben met de warmte, zomerseizoen en zo? Veel dieren zijn in de zomer lichter, eten minder door de warmte, verliezen vocht door de warmte. Het hoeft niet 100 % door het "aftakelen" te komen bedoel ik.

Maar ik kan goed begrijpen dat je bang bent voor dat moment...

Een beetje afvallen ok, maar haar heupen voelen net zo aan als die van Duus. En haar ribben zijn ook te voelen. Ze ziet er nog aardig uit omdat ze zo'n ontzettend dikke vacht heeft. Maar het is vel over been. Haar vacht ziet er ook niet uit. Allemaal klitten.

En wat een goed nieuws over je financien. Valt dan toch lekker mee of niet? Mag ook wel eens.

Ja, wat een goed bericht, ben blij dat je gebeld hebt en het hebt verteld. Zo fijn om te lezen hoe blij ze zijn. Ik ga deze zomer een poging wagen om naar haar toe te gaan. Met Tara. Kunnen de honden lekker kletsen en wij ook.

Myleen, Is je verjaardag echt zo erg? Ja dus... dat vind ik heel erg voor je.
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 27-06-2010 22:01
Reden: op de vraag was al antwoord gegeven
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven