Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Jeetje Leo, je bent denk ik dan de enige in NL die het koud heeft! Inderdaad lekker je bed in en alle poezels om je heen verzamelen. Er was hier in de buurt druk ge-barbequed vanavond. Volgens mij hangt er één grote BBQ wolk boven Nederland. En in de supermarkt stond iedereen ijsjes te kopen. Wij ook.

Its, klinkt alsof je het leuk hebt gehad!

Maarre.....is het maandag weer voorbij met de vrije dagen? Jammer!

Klets, wauw joh, dat je het kunt opbrengen met dit weer, zo´n opruimbui (huh, gek woord!). Het is altijd wel heel lekker als het gebeurd is, je hebt wel gelijk echt plezier van je werk.

Ik duim voor je sollicitatie!

Ratteke, een spiegel onder de douche??!? Dat wil je inderdaad niet weten, denk ik. Wel link hoor. Sta je net lekker te ontspannen, krijg je dat gedoe.....niet leuk!

Is die bult nog van toen je na de meet last had?

Leuke spam trouwens! Hihi, dat contrast ook hè: Tara heel enthousiast en actief in het gras, en de katten allemaal lui en slaperig.

Oh, en Druifje, wat rot joh! Logisch dat je dan even minder zin hebt in dit getetter. Maar blijf lekker meelezen en als je hoofd weer naar slap geklets staat dan doe je gewoon weer lekker mee. En trouwens: je mag hier ook je verdriet neergooien hoor!

Anneke, veel plezier morgen hè. Het gaat vast een groot succes worden, die meet. Zeker als jij de gastvrouw bent.
Pfoe, ik zit nu echt even uit te puffen. Wat een drukke dag zeg. Veel boodschappen en inkopen gedaan, in huis nog allerlei klusjes (zodat de oppassers straks een beetje een fatsoenlijk appartement hebben) en daarnet nog onze nieuwe kruidenplantjes in bakken gedaan. Ik heb zo totaal geen groene vingers (wel zwarte, nu ) , dat ik heel benieuwd ben of het wat wordt. Gelukkig heeft m´n schoonzus (de oppas) juist enorm groene vingers, dus ik maak me er eigenlijk geen zorgen over.

Sil vond het in elk geval weer geweldig, al die bedrijvigheid. Nu hangen de dekbedden te luchten op het balkon, over stoelen heen. Is natuurlijk ook weer bere-spannend voor hem!

Morgen gaan we asperges eten. Voor het eerst dat ik ze zelf ga maken, ben heel benieuwd. En dan dus gelijk voor zwager en schoonzus, brrr. Van m´n zus heb ik geleerd hoe ik het moet doen (paar weken terug hebben we ze bij haar gegeten).

Bladibladibla. Boeiend hè?
*hips*
Niet boeiend?
quote:Pilous schreef op 06 juni 2010 @ 00:24:

*hips*hipserdepips?
Solly Splint, ik lees morgen je lappen tekst wel, ga nie zo goed nu
Geeft niks, Plous, lekker een beetje wiebelig zijn is ook wel eens fijn. En zo interessant is het allemaal niet hoor.

Maarre....fijne avond gehad?
Gewoon thuis. Bbq, witte wijn en vriendje

Nu lekker naar bed, kan mijn ogen niet meer open houden

Slaap lekker
Klinkt goed! Lekker toch?

(die witte wijn glijdt er hier ook goed in trouwens)

Slaap lekker!
Isser nog iemand???

Zo, weer thuis na een drukke maar leuke dag! Lekker verwend qua kado's (kussentjes voor op de bank, nieuw bestek (joehoe, mijn huidige messen zijn zo bot als Sinterklaas z'n kont en slijpen is echt enorm duur) en een hoop nieuwe keuken-/theedoeken/pannenlappen/ovenwanten -> alles was zo aan vervanging toe dus ik kan weer ff vooruit, weg met al die ouwe meuk), gelachen, gedold met neefjes en lekker gebbqd.

Ik heb hier wel bijgelezen maar niet alles is blijven hangen, zeg maar..

Wel las ik dat Its een leuke dag heeft gehad, dat Leo het knetterkoud had , Klets aan de opruim is geweest en sollicitatiebrieven heeft geschreven en dat Druifje wel een opkikkertje kan gebruiken

Ik ga zo lekker knorren en hopelijk is het morgen terrasjesweer!!

En oh ja: Fido is jarig!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gefeliciteerd Fido........

Ik ben net thuis van een dagje high tea-en en film (prince of persia) met mn moeder (trikky) en zusje. Was een erg gezellige dag, lekker gegeten en een leuke film (mn zusje wilde helaas niet naar de gelukkige huisvrouw dus ga daar misschien met mn moeder nog heen) Jake Gyllenhaal was erg smakelijk in deze film, al zeg ik het zelf....

Morgenavond zal ik weer eens een poging doen tot bijlezen en reageren, ik maak nu best veel typefoutjes merk ik dus ik ga ook lekker slapen.

Ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad en morgen een dag met weinig regen heeft....

Slaap lekker
Jeetje....ik kom thuis en iedereen slaapt al...

ben beetje boel teut , vanaf half 7 witbier gedronken met de meiden.

nu thuis en onwijs wiebelig...zo wiebelig dat ik nog even niet durf te liggen zeg maar...
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 06-06-2010 11:16
Reden: ik praat te veel als ik teveel drink
% gewijzigd
Moge Tetters,

Ik heb vorige week op de set zoiets heerlijks gegeten dat ik meteen ben gaan zoeken in de supermarkten. Ik was vergeten om te kijken hoe het heette dus het was even zoeken maar ik heb het vrijdag gevonden. Echt een aanrader. Hele zachte soort broodjes met chocolade "stukjes" erin.

Ontbijtje;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goeiemorrege allemaal, fijne zondag voor jullie allemaal.

Bieb, leuke avond gehad, je verzopen in de mooie ogen? Wat zei hiji over jouw onzekerheid/angst? Nou dat hoor ik wel na de "kater" om maar effe in subject te blijven.

MV, klinkt wel heel erg lekker dat broodje, recept?

Trouwens nog een echt MV vraagje, ik had in NL zo'n boekje "Room" vh zuivelbureau, nu heb ik niet al mijn kookboeken meegenomen dus ook deze niet alleen de laatste jaren heb ik regelmatig spijt gehad dat ik dit boekje niet mee heb genomen want er staan een paar van mijn "buffet receptjes" in. Heb jij toevallig dit boekje? Ik zoek vooral het zalm mousse en makreel mousse ((ofzoiets) recept.

Klinkt alsof jullie allemaal een behoorlijk leuke zaterdag hebben gehad... Ontbijtje?

Ik ben zoooooo moe...bah. En moet nog zo'n kleine 8 uur. Hellup hoe ga ik dat redden? Hoop dat het lekker druk is vannacht, fout natuurlijk want das nie goe voor de bellers maar ooooooh ik moet mezelf wel wakker houden natuurlijk. Vandaag veel boodschapjes gedaan, naar de NL winkel geweest en de farmers market, schoongemaakt, en nu dus op het werk. Morgen komen de gasten...gek hoor ik ken er helemaal niemand van. Onze 14 jarige dochtermalloot kliert al "lekker mam, op internet vrienden maken straks zijn het allemaal pedofielen, ik kom niet boven hoor", malloot.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Huh, ik krijg helemaal mijn ontbijtje niet in beeld, ik had nog wel zo'n goed recept gebruikt.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
hmz... lukt mij ook niet An
Goedemorgen!

Nah, je dochter heeft er vertrouwen in Anneke

Hopelijk valt het allemaal mee in de praktijk.

Jammer dat je zo moe bent. Slecht geslapen? Kun je nog even rust nemen voor je bezoek komt?

Hier is het nog steeds wat frissig maar minder koud dan gisteren. 19 graden nu, nah, dat is te doen.

Vandaag hard script leren en morgen filmen in Volendam dus vanmiddag al de weg op en de drukte trotseren want het schijnt een gekkenhuis te worden.

Iemand anders nog leuke plannen?
Het gaat ook heel hard regenen. Net gezien op buienradar. Ik hoop dat dat het filmschema niet in de war brengt. Gaat het studeren van de tekst een beetje?

Hier niet echt plannen. Ik denk een beetje gamen en forummen en wat opruimen boven. Ben nog niet helemaal klaar met de kast. Moet nu een zooi broeken gaan passen en wegdoen. En de kleren van K moeten nog gesorteerd worden.

De lucht zit hier potdicht. Geen zonnestraal te bekennen Maar ja, voor de boeren is het wel ff fijn als het zou gaan regenen.

Ann, succes met wakker blijven en je meet vandaag. Veel plezier!

En de rest, sterkte met de kater... ik zal zachtjes typen als jullie er weer zijn.
Ik duik over 8 uur gelukkig nog een paar uurtjes mijn bed in. Dat is het lastige van die onregelmatige (nacht) diensten. Het is echt super boeiend werk maar die uren.... vooral als je de ene nacht werkt en dan weer niet en dan weer wel, ik raak helemaal vd leg... Krijg ik net ook nog een telefoontje van iemand die mishandeld werd door haar dronken man (ik hoorde hem op de achtergrond schreeuwen), ik kon haar huistelefoon no. niet krijgen en geen adres, ze zou mij terug bellen maar nu (na een uur) nog steeds niks gehoord, ik had wel haar cell no. maar ze neemt niet op en de pliesie kan niks met het nummer...Bah, zit echt in de rats.
Oh boy, dat is niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb net een topic zitten lezen over iemand die de politie heeft gebeld omdat er ruzie bij de buren was. Het heet politie gebeld na duidleijk horen mishandeling.

ik hoop voor je dat die mevrouw nog terugbelt.

Medusa zit weer te bleren boven. Ze hebben net hun ontbijt gehad en dan gaat ze ontzettend hard en raar miauwen. Waarom doen katten dat? Doen die van jullie dat ook? Ik heb geen idee. Is het een soort overwinningskreet of zo? Het eten was al dood toen het op het bordje kwam dus daar hoeft ze niet zo triomfantelijk over te doen. Raar beest hoor. Lief maar raar.
goedemorgen dames

Splinter, helaas begint voor mij maandag het werkende leven weer. Maar ik heb er ook wel weer zin in. Soms mis ik mijn bewoners best wel

Leo, is het al weer wat aangenamer in huis. Of moet je nog wachten tot morgen

Anneke, het lijkt me niet fijn zo een telefoontje. Hoop dat je nog wat hoort

olijf, klinkt als een lekker verwendagje bij paps en mams
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Rat: Weet je zeker dat ze niet misselijk zijn of zo iets na het eten? Gaan ze daarna ook naar de bak?

Ik ben Tips kwijt. Gisteravond heb ik de slaapkamerdeur open laten staan omdat ze echt geïnteresseerd leek te zijn in Roque. Al die dagen afzondering lijkt me toch ook niet echt goed voor haar. Die kans heeft ze blijkbaar benut om ergens te gaan zitten waar ik haar niet zo makkelijk kan vinden. Bed/Bank/Kast heb ik al geprobeerd maar nog geen poes gezien. Buiten kan ze niet zijn want er is geen raam/deur open geweest sinds dat moment...

Heb al zeker een half uur gezocht...

Dochter kwam me vanochtend wakker maken en ging meteen tegen me aan zitten babbelen en allemaal vragen stellen. Ik zei toen dat ik nog even wakker moest worden, reactie: 'je bent toch al wakker?'

Anneke ik hoop dat je nog wat hoort.
Mogge

hier schijnt nog steeds de zon,straks ook even de buienradar bekijken....plan was om paps nog even te bezoeken en mee naar buiten te nemen.

Anneke komt vast goed met die eetgasten,zijn gelijkgestemden toch!

ben benieuwd.

en het is nu jouw kookbeurt? of maakt iedereen wat?

olijf klinkt als een hele goede dag gisteren met veel leuke kadoos!
oeh bah.... Tipsy kwijt.

Hoop echt dat ze dan binnen is en ze is vast een meester in verstoppen.
Ik hoop dat je Tips vindt zeg Klets. Oja je vroeg over die kattenbak, maar boven heb ik er eentje zonder kranten, ik heb gewoon een naar verwend mannetje die erg op hychiëne gesteld is. Pfff, lullebak.

Ann, ik kijk even voor je naar dat boekje. En ik heb sowieso een overheerlijk recept voor zalmmousse en makreelmousse. Dat was een succes toen ik met kerst bij Poez at.

Veel plezier met de kookmeet, ik hoop dat het een succes wordt en heel gezellig.

Lé wat leuk filmen in Volendam. Ik hoop dat het droog blijft voor jullie. Voor wat heb je opnamens?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven