Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Veel plezier vanavond Ann, en voor je dochter.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Veel plezier Ann!

Klets, wat fijn dat je gesprek zo goed ging! Wanneer heb je de proefdraaidag? Dan zal ik voor je duimen!

Mittens gaat ook weer een stapje vooruit met werk. Goed om te lezen.

En op je sokken lopen.. Soms krijg ik hele warme voeten tijdens het uitgaan en doe ik dat ook.. nouja, niet in de kroeg/concertzaal, maar wel als ik naar huis loop. Ik fiets ook vaak op blote voeten hihi.

Nou ik ga weer even oefenen met rockband (een spel met gitaren en rocknummers) voordat mn vrienden komen om mee te spelen.

Fijne avond iedereen!
Poelepoelepoelepoes!
Hallo, ik ben er weer! Heb heerlijk gegeten en gedronken. Ben nu lekker rozig, lig op de bank, laptopje erbij.

De gegrilde gamba's waren verukkelijk. En veel! Ik heb 2 aardappeltjes gehad en verder alleen gamba's. En prosecco. K. heeft het zelfs ook gedronken. En dat wil wat zeggen want de laatste keer dat hij wijn bij het eten heeft gehad was in 1988!!! Hij vond het dus ook erg lekker. Maar na een glas of 3 was ik wel klaar mee. We hadden een flesje besteld.

Het was erg gezellig. Voor herhaling vatbaar vind ik. Ik hou van uit eten gaan. Helaas had ik geen ruimte meer voor een toetje... ik vind toetjes ook altijd zo lekker.

Maar is iedereen loom, geen zin, is er een rel aan de gang waar ik nog niet van af weet? Het is hier wel heel rustig voor ons doen.
Ik denk dat iedereen een beetje geknakt is door het benauwde weer Rat. Fijn dat je zo lekker uit eten bent geweest!!

Ik heb net even heerlijk op mijn balkon een sigaretje gerookt en gekeken naar de zwaluwen die door de lucht zwieren achter vliegjes aan, leuk gezicht.

Pff, maar het is wel benauwd zeg. Een lekker knetterende onweersbui zou best welkom zijn.

En ik loop nu al uren te zwaaien met mijn flodderding maar Olief is nog niks opgevallen (ik voel weer een stripje opkomen )

Oh en Ann, veel plezier vandaag!!!

Nou, ik ga even het vlees bakken en dan eten, we hadden eerst nog helemaal geen trek. Toedeloeoeoeoe!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ah, het valt hier heel erg mee. Op mijn werk vond ik het gewoon koud.Niks benauwd. Hier ook niet.

Maar ja, ik begrijp dus dat het in de rest van Nederland wel erg benauwd en warm is. Wat akelig. Ik vond het gisteren erger. Toen kon je echt niks doen zonder te zweten.

Sterkte dames.
Hé klinkt zalig Ratteke

je eten,je drankjes en je gezelschap!

Ik ben op het nieuwe topic van STC op entertainment...nog maisjes die zich vervelen

Olief die niets door heeft

eet smakelijk!!!
Zij-die-geen-leven-hebben groeten elkaar
quote:Olijfje_ schreef op 10 juni 2010 @ 20:51:

Ik denk dat iedereen een beetje geknakt is door het benauwde weer Rat. Fijn dat je zo lekker uit eten bent geweest!!

Ik heb net even heerlijk op mijn balkon een sigaretje gerookt en gekeken naar de zwaluwen die door de lucht zwieren achter vliegjes aan, leuk gezicht.

Pff, maar het is wel benauwd zeg. Een lekker knetterende onweersbui zou best welkom zijn.

En ik loop nu al uren te zwaaien met mijn flodderding maar Olief is nog niks opgevallen (ik voel weer een stripje opkomen )

Oh en Ann, veel plezier vandaag!!!

Nou, ik ga even het vlees bakken en dan eten, we hadden eerst nog helemaal geen trek. Toedeloeoeoeoe! waar is je neusring?
Die stripjes die Olijf altijd belooft in te scannen en die dan vervolgens nooit komen...die?

Ja leuk!!

dat topic!! Heb je nou alweer een nieuwe foto laten maken Koekiemonster?
Ja das mn nieuwe voorjaarslook!

you like?
Het is net of hij van die gele kiwi's naar binnen zit te werken. Heel zomers.
NEEEEEH Koekiemonster eet geen kiwi's!!

alleen KOEKJEEEEES!!
Ja maar koekiemonster wil ook slank in bikini deze zomer.

Dus kiwi's

Ik moet wel weer ff wennen maar hij is weer mooi hoor Bieb.
quote:Kletsmajoor schreef op 10 juni 2010 @ 21:11:

Dus kiwi's

Mittens: Een mirtos spinnetje voor je:

lief spinnetje!!

(Olijf haar Fido was de spin trouwens...die van Mittens toch niet?)
Ik zit in de meeleesstand
quote:Kletsmajoor schreef op 10 juni 2010 @ 21:11:

Dus kiwi's

Ik "sport" het er wel af
quote:Pilous schreef op 10 juni 2010 @ 21:23:

Ik zit in de meeleesstand Hi Plous, alles goed? Morgen lekker uitslapen he!
haaaaaaaaai

wat een leuke dingen weer

Mittens, die andere en meer opdrachtgevers krijgt

Anneke, die een geweldige avond tegemoet gaat en haar dochter helemaal

Plous die ik even niet knuffel

Biebs, die net als ik geen leven heeft

Olijf die een leuk flodderjurkje gekocht heeft maar dat o-lief het nog niet gezien heeft (stille hint:bij itsman werkt naaktheid beter als nieuwe kleren)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 21:24:

[...]

Ik "sport" het er wel af Zo 'sporten' wil ik wel elke dag. De beste manier om calorieën te verbranden.
quote:Ratteke schreef op 10 juni 2010 @ 21:29:

[...]

Zo 'sporten' wil ik wel elke dag. De beste manier om calorieën te verbranden. gnagna
quote:Ratteke schreef op 10 juni 2010 @ 21:29:

[...]

Zo 'sporten' wil ik wel elke dag. De beste manier om calorieën te verbranden. Nou bespring die vent van je dan ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven