Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Let op de naam:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Klinkt toch ineens een stuk minder smakelijk in het Zweeds!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik doe dat meestal zo Delphi:

Wij noemen ze sinds we dit weten (de Zweedse naam staat heel groot op de muur hier bij het restaurant) "kutballen".
Slaap lekker TH!!!
Truste TH.

Als ik dat recept zie, wat is daar Zweeds aan? Weinig kruiden, ik ben gek op kruiden. Nou ik geloof niet dat ik voor die ballen erheen hoef.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Kletsmajoor schreef op 08 juni 2010 @ 22:49:

Ik doe dat meestal zo Delphi:

[afbeelding]Ook heel effectief
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 22:49:

Truste TH.

Als ik dat recept zie, wat is daar Zweeds aan? Weinig kruiden, ik ben gek op kruiden. Nou ik geloof niet dat ik voor die ballen erheen hoef. Joh
Die saus ziet er heel ranzig uit, net diarree zo dun.
Nou ja zeg, wie is dat grietje met de frietjes? Lijkt best wel op onze Rozijn toen ze nog wat jonger was..gek hoor ik zie die foto zo vanuit mijn ooghoek en denk huh???
Dat meisje vond ik door te googelen op patat en oren.
grijze haren zijn weer weg.
drank en zweedse ballen, de tetteraars zijn weer goed bezig

Ik kom even zwaaien en duik zo mijn bed in. Het is weer wennen dat werkende leven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ga ook naar bed. Morgen proberen weer te werken. Bleh, geen zin in maar ja, ik kan ook niet eeuwig binnen blijven zitten. Ik zie wel hoe ver ik kom.

Dus tot morgen!
Ik ben aan mijn tweede flesje Strongbow

najaa...ik heb iets te vieren ( Olijf is jarig!! )
Ach laat ik ook eens een echt biertje opentrekken. Drink nooit alleen, maar met jullie erbij ben ik natuurlijk niet alleen, he

Proost, Bieb.

Slaap lekker, Its en Rat.
Ratteke,als het niet gaat gaat het niet hé!

Niet forceren..

Ik ga morgen met mijn moeder shoppen in Duitsland.

De groene wijn van de Aldi is daar spotgoedkoop en gruwelijk lekker.

en de zakjes zachtvoer voor katten zijn daar ook belachelijk goedkoop.

Had vorige keer één doosje meegenomen en ze vinden het zoooo verschrikkelijk lekker dat ik er denk ik nu 10 insla.
ik slaap nog niet, ben met die stomme boerderij bezig

ik mag morgen iets met alcohol, vandaag nog sap
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik proost morgen wel met je mee Its

en die boerderij is er morgen ook nog hoor....laat de aardbeien nog maar een dagje staan.
Gosternokke, ik kan niet eens een avondje jarig zijn: jullie kletsen gelijk een half topic vol!

Gezellie, ik lees wel in etappes bij!

Zo, visite de deur uitgeveegd en nu ben ik ff helemaal klaar met verjaardagen/feestjes. Sinds eind maart zijn we al aan het feesten Deze bejaarde opoe wil nu gewoon een bietje rust aan de kop!

Huis staat vol blommen, portemonee is gevuld, bierkrat is leeg en telefoon moet nog gesnapt worden. Maar dat komt goed!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heej jarig jopje!

We hebben vooral drank en vreetfoto's geplaatst (omdat jij niets kwam brengen ) dus je bent zo bijgelzen hoor..

Dan kan opoe rustig zitten
Jeeee.. wat een getetter deze avond. Gaat weer de goede kant op.

Mijn vriend heeft speciaal voor mij Coldplay - In my place ingestudeerd op zijn gitaar. Ik hou daar normaal helemaal niet zo van, maar dat nr heeft een speciale betekenis voor me.. Vond het zo lief. Stond met tranen in mn ogen.

Vooral omdat het zo'n metalgast is die Alleen maar metal speelt, haha. Hij mag blijven.

Oh MV. Foe yong hai heb ik wat moeten veranderen. Te veel tomatenpuree,, want anders moest ik de rest weggooien..waar gebruik ik je zoiets anders voor?, had geen wijnazijn->azijn, had geen sojasaus->ketjap, had geen chili ->sambal.. maar vreemd genoeg was het toch Erg lekker haha.

Grijze haren heb ik nog niet.

Ik hoop later zo'n grijze vlecht te hebben zoals de oma in de film 'the witches' van roald dahl..

zweedse balletjes zijn smakeloos en vies. Snap niet waarom mensen dat kopen. Stiekem vind ik niets lekker bij de ikea.

Ik had daar een keer pasta gekocht.. nou de pasta was koud en omdat het plakte gooide dat meisje gewoon een liter (!!!!) olijfolie eroverheen.

My god. ik zag me al aan de diarree gaan dus dat heb ik toen ook maar terug gegeven. Sindsdien eet ik alleen die diepvriestaart en chocolademousse (mmm).

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op je verjaardag olijf. Nu maar even een afzakkertje doen en dan lekker naar bed?
Poelepoelepoelepoes!
Wat enorm lief van vriend, Heartwork!

Toen heb je hem wel een liefiebiefieknuffiewuffie genoemd, toch?

Nee, maar echt erg lief. Ik kan smelten voor mannen met gitaren die liedjes voor me zingen. Ben ooit toegezongen met All I want is you van U2 en Purple Rain van Prince. Heerlijk!
De lekkerste enchiladasaus voor bij tortilla's maak je met tomatenpuree. En ik heb een lekker recept, mexicaanse kip noem ik het, daar gebruik ik het in. Ja voor wrapsausen of wat dan ook. Maar ik koop altijd van die kleine blikjes tomatenpuree van 7 cent, dat is zeg maar een eetlepel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven