Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
quote:Slofje schreef op 09 juni 2010 @ 13:32:

Ann, ik zou hier maar geen tijd aan verspillen en proberen het je niet zo aan te trekken. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Het is wat je zegt: ze leven in hun eigen wereldje en qua leeftijd zullen ze wel denken dat je er niet bij hoort, maar dat is hun probleem. Het is eigenlijk een beetje kinderachtige kliekjesvorming. Dat blijkt ook uit jouw opmerking dat het wel goed gaat als je met ze apart bent, maar dat dit weer over is als ze samen zijn.

Heb je er wel eens aan gedacht trouwens om het gewoon te zeggen? Misschien hebben ze niet eens in de gaten dat jij je buitengesloten voelt.Maar hoe zou je zoiets nou goed kunnen overbrengen zonder gelijk zielig over te komen? Of nouja. zielig is het woord niet, maar ik bedoel.. ja hoe noem je dat nou..
Poelepoelepoelepoes!
quote:Ratteke schreef op 09 juni 2010 @ 13:32:

HW, wat een prachtige bos rozen! Ik ben gek op rozen. Ik heb hier nu ook weer 2 vazen vol staan, maar deze kunnen daar nog prima bij. Dank je wel.

Het is eindelijk een Goede Dag. Ja ja, met hoofdletters. Ok, de thermostaat mag buiten wat naar beneden, ik zweet me een ongeluk.

Tot nu toe vind ik het helemaal geweldig gaan. Heb gewerkt, nieuwe nakijkert, boodschappen gedaan, nieuwe haring gehaald (die ga ik zo delen met de katten) de hond uitgelaten (ging zowaar gelijk poepen) en ik ga zo nog ff de stad in naar de markt en sportshop. Ik weet eindelijk wat ik aan mijn voet heb en ik moet sportzwachtels halen. Er is een pees van mijn enkel kapot (niet heel erg hoor) maar het veroorzaakt zo af en toe best pijn.

MV, voel je al weer wat beter? En alle anderen in de lappenmand?

Ann

Its... hulp nodig bij het stemmen, je bent geen bejaarde!

Rozen.. Blij dat je ze zo mooi vind

Lijkt me pijnlijk zo'n zere enkel. En echt sexy is het ook niet wanneer je over de straten hinkelt ;) haha

En de nieuwe haring.. is die er alweer joh?

Niet dat ik het lust. Of eigenlijk. Ik heb het nog nooit gegeten.
Poelepoelepoelepoes!
*fluistermoudus aan* hallo Myleen *fluistermodus uit*

en tetters.

Ik had inderdaad een kote dag met een r en niet met een l (tot dusverre dan ). En best lekker gewerkt ook nog.

Ik moet zo dadelijk mijn stem uit gaan brengen en dat wordt niet voor de Partij voor de Dieren, al ligt het gedachtengoed van mijn keuze daar wel dichtbij.

Leo, wat heb je een leuke plannen vandaag . Ik las mobiel even snel bij en werd er al helemaal blij van!

Anneke, die meisjes weten niet wat ze missen door jou soms wat links (dit is geen stemadvies hoor ) te laten liggen. Ze zijn zo te lezen nog erg met elkaar en hun liefdesleven bezig. Hoort misschien bij de leeftijd? Wij vinden je gewoon een toppiejoppiemoppie! Of was dat nu een verboden woord

Olijf, heb je die nieuwe mobiel al geunlockt? En geniet je van alle mooie blommen om je heen?

Its, onze ouwe kat stond altijd met zijn pootjes op de klink van keukendeur als we thuiskwamen, ook zo'n lekker warm welkom. En als we mazzel hadden deed ie met zijn kont het ligt vast aan.

Ratteke, je klinkt lekker vrolijk vandaag en daar helpt nieuwe houding van de baas en andere beoordelaar natuurlijk ook bij. Houden zo! En als het even tegen zit: spuien hoor

Slofje, fijn dat je rug weer een beetje meedoet!
HW: bedankt vor die Blüme!
En het poezenplaatje was trouwens ook erg leuk
Zoebie, ik typte eerst Zoenie en die zoen heb je dubbel en dwars verdiend! Wat pakt dit geweldig mooi uit en wat enorm leuk dat jullie ze gaan brengen . Ik hoef het hier niet te herhalen maar toch "het is maar internet" wordt in alle opzichten gelogenstraft.
Rozen zijn mooi hè, ik heb hier ook één bos rozen (van Olief) staan, en een bos en een bloemstukje waar ook rozen inztten. Het ruikt hier zo lekker!

Slofje, fijn dat je rug weer iets beter gaat. Rugpijn is balen en dan merk je eigenlijk pas ook hoeveel je je rug eigenlijk gebruikt (dat is eigenlijk altijd als iets pijn doet)

Ratteke, wat ga je lekker vandaag! Ook balen van je pees en dat je zwachtels moet dragen. Gaat die pees nog wel herstellen? Het staat idd niet erg charmant, maar goed...als het helpt. Ik heb ooit, in het kader van mijn CVS-behandeling, 2 weken met een actometer gelopen (registreert dus hoe actief je bent enzo) en dat was een ding ter grootte van een luciferdoosje dat om mijn enkel. Ik leek wel een tbs-er met proefverlof

Druifje, hoe gaat het nu met jou?

Anneke, ik hoop dat je B12 weer gauw aan gaat slaan. Als je moe bent, kan je je dingen ook ineens erg aantrekken dus ik hoop dat je shotje gauw gaat werken.

Heb net met Vodafone gebeld: IMEI nr van telefoon is onbekend (?) en gaan ze nu uitzoeken. Kan wel een paar dagen duren. Nou ja, ik wacht rustig af.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wiens slechte idee was het om een snoeppot naast de computer te zetten?

De gisteren gekochte zak winegums zijn al bijna op
Poelepoelepoelepoes!
Heel zachtjes: Myleeeentje

Ik zat eens te googelen op brandnetelsoep. Ik heb er namelijk toch genoeg in de tuin

Maar ik las ook iets over dat brandnetels na mei niet meer lekker zijn Heb jij ooit brandnetelsoep of zo iets gegeten?

Geloof niet dat het hier zo snel gaat gebeuren hoor brandnetelsoep, maar ik vind het toch een grappig idee

Weet iemand trouwens de naam van een brandnetelachtige plant, qua blad, met een witte streep over dat blad?
quote:Kletsmajoor schreef op 09 juni 2010 @ 14:30:

Weet iemand trouwens de naam van een brandnetelachtige plant, qua blad, met een witte streep over dat blad?Gele dovenetel?

Ik heb ooit, lang geleden, eens brandnetelsoep gegeten. Was best lekker, niet echt superspeciaal maar als je het toch in de tuin hebt staan kan je er best eens een soepie aan wagen!
Olijf: Brandnetelkaas vind ik in ieder geval wel lekker. Grappig dat jij het al eens gegeten hebt.

Delphi: Wat had je dat snel gevonden. Volgens mij is dat het niet. Ik heb even een foto gemaakt:

Lieve luitjes allemaal bedankt voor het meedenken; jullie zijn wederom lief!

Het is niet altijd zo als vannacht hoor, dit is gewoon een combi zeg maar die niet zo lekker gaat, voor mij dan. Ik zou het niet zo gauw aankaarten hoor, geloof eerlijkgezegd ook niet dat dit in dit geval zou helpen. En zoals ik al "zei" ik heb jullie! En das minstens zo gezellig, lang leve het tijdsverschil!

MV'tje hoe is tie? Je bent zoooo rustig? Hoe is't met het koppie.

Ik las een Partij voor de Dieren, krijg er ineens Fabeltjeskrant taferelen van in mijn hoofd.

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke dat is de partij van de dieren dan

Nou dan stem ik op Juffrouw Ooievaar!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Tis denk ik de paarse dovenetel:

Ik stem sowieso op een vrouw Ann maar die juffrouw Ooievaar...
Slofje zei: Heb je er wel eens aan gedacht trouwens om het gewoon te zeggen? Misschien hebben ze niet eens in de gaten dat jij je buitengesloten voelt.

Heartwork zei: Maar hoe zou je zoiets nou goed kunnen overbrengen zonder gelijk zielig over te komen? Of nouja. zielig is het woord niet, maar ik bedoel.. ja hoe noem je dat nou..

Inderdaad, das moeiljk. Snap wat je bedoelt HW. Tis altijd makkelijk om advies aan een ander te geven, vanachter je eigen pc-tje

Misschien kan Anneke ze een keer uitnodigen buiten werktijd om of met 1 wat afspreken. Maar eigenlijk is het van de zotte dat je jezelf zo moet bewijzen GRR alleen maar om er een beetje bij te horen. En waarbij???? Dus misschien toch maar gewoon aardig doen en ze verder laten gaarkoken in hun soppie?
Slofje, dat ga ik ook niet doen hoor, mezelf bewijzen. Zo erg nodig heb ik het nou ook weer niet, 't is alleen zo raar omdat ik het niet met iedereen heb. Ik kan me op zich prima vermaken zonder hunnie!

Je bent in ieder geval een schat achter je PC !
zit me suf te googlen op die dovenetel Wat een raar woord eigenlijk he? Hebben jullie dat ook wel eens? Dan moet je een woord vaak zeggen en dan denk je ????????? wat een raar woord eigenlijk

Dovenetel dovenetel dovenetel dovenetel
quote:annekeg schreef op 09 juni 2010 @ 14:59:

Slofje, dat ga ik ook niet doen hoor, mezelf bewijzen. Zo erg nodig heb ik het nou ook weer niet, 't is alleen zo raar omdat ik het niet met iedereen heb. Ik kan me op zich prima vermaken zonder hunnie!

Je bent in ieder geval een schat achter je PC ! mwah bedoelde ook niet echt: bewijzen, maar af en toe is het moeilijk het goeie woord te vinden (erbij horen misschien beter woord). Maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
Ja, idioot is dat hè, dat je een woord ineens heel belachelijk vindt, overkomt mij ook vaak.

Klets, ik denk dat het toch idd een dovenetel is (witte, paarse)

Die brandnetelsoep heb ik gegeten toen ik een jaar of 8 was (dus dat was in 1980 ofzo). Ik had toen een vriendinnetkje en haar ouders waren nogal alternatieverig/eco (best nog wel bijzonder toen, zeker waar ik woonde, suf slaapstadje, nieuwbouwwijk..). Zij maakten ook al hartige taarten enzo.
Slof: Het is in ieder geval ook geschikt om aan konijnen te geven.

http://www.dierenbescherm ... cdc4efdbe00b0b210b6854856

(Lamium album ), de paarse (Lamium purpureum) en de gele dovenetel (Lamium galeobdolon). Ze lijken op brandnetel maar prikken niet. Ze zijn zelfs geen familie van de brandnetel
quote:Olijfje_ schreef op 09 juni 2010 @ 15:05:

Ja, idioot is dat hè, dat je een woord ineens heel belachelijk vindt, overkomt mij ook vaak.

Klets, ik denk dat het toch idd een dovenetel is (witte, paarse)

Die brandnetelsoep heb ik gegeten toen ik een jaar of 8 was (dus dat was in 1980 ofzo). Ik had toen een vriendinnetkje en haar ouders waren nogal alternatieverig/eco (best nog wel bijzonder toen, zeker waar ik woonde, suf slaapstadje, nieuwbouwwijk..). Zij maakten ook al hartige taarten enzo.

Dikgedrukte doet mij aan een stripje van Jan Jans en de kinderen denken

Mijn buurvrouw eet ook klimop. Ik woon heel vaak naast 'dat soort' mensen. Leuk hoor Ik vraag me trouwens wel af of ik het goed onthouden heb over die klimop
Volgens mij heb ik alleen brandnetel in de tuin. Dus moet ik voortaan eerst voelen of het brandnetel of dovenetel is hahaha, want ik ben ook een oen met plantjes hoor! En ben ook altijd voorzichtig met wat ik de beessies geef.

Handige link trouwens Klets, thnx
Brandnetel heeft geen streepjes Slof

Ach moet alle twee aan je voet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven