Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
donderdag 10 juni 2010 om 21:36
Hey maisjes! Sinds vanavond half 7 zijn wij in het bezit van de Nespresso Citiz Milk en dus hebben we net een lekkere espresso (moi) en een lungo cappucino gedronken (monsieur). Ik zit nu alleen nog steeds te wachten tot Sjors binnen stuift .
Stelt ons wel weer voor hele nieuwe dilemma's want welke smaken moeten we straks gaan bestellen (bij het apparaat zitten alle 16 smaken).
En ik moet nog een liedje afmaken voor de bruiloft van morgen
Stelt ons wel weer voor hele nieuwe dilemma's want welke smaken moeten we straks gaan bestellen (bij het apparaat zitten alle 16 smaken).
En ik moet nog een liedje afmaken voor de bruiloft van morgen

donderdag 10 juni 2010 om 21:39
Gefeliciteerd met deze zeer verstandige en ongeloveloos nuttige aankoop Talkinghead!!
Wij hebben de eerste keer een kennismakingspakket gekocht,dan krijg je 200 (of 250?) cups in allerlei smaken.
en een mooie zwarthouten serveersdoos.
je betaald dan alleen de cups en kunt alles rustig een paar keer proeven.
edit: Sjors is deze week bij mij...even geduld
donderdag 10 juni 2010 om 21:39
quote:Kletsmajoor schreef op 10 juni 2010 @ 21:01:
[...]
waar is je neusring?
Psies, die ja. Ik ga zo denk ik ook maar een piepklein bikini'tje aantrekken en een rode wilde pruik opzetten en dan over mijn man hangend een kop soep neerzetten.
En jaaaaaa, ik ga echt strippies inscannen hoor. Ik gooi ze alleen wel aan de andere kant neer, maak ik wel een Jan, Jans & de Tetters-topic ok?
Ratteke, het is hier zowel binnen als buiten ruim 23 graden met een luchtvochtigheid van bijna 70%, da's best plakkie. Ik denk dat het westen er minder last van heeft, wees maar blij.
[...]
waar is je neusring?
Psies, die ja. Ik ga zo denk ik ook maar een piepklein bikini'tje aantrekken en een rode wilde pruik opzetten en dan over mijn man hangend een kop soep neerzetten.
En jaaaaaa, ik ga echt strippies inscannen hoor. Ik gooi ze alleen wel aan de andere kant neer, maak ik wel een Jan, Jans & de Tetters-topic ok?
Ratteke, het is hier zowel binnen als buiten ruim 23 graden met een luchtvochtigheid van bijna 70%, da's best plakkie. Ik denk dat het westen er minder last van heeft, wees maar blij.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 10 juni 2010 om 21:41

donderdag 10 juni 2010 om 21:43

donderdag 10 juni 2010 om 21:49
Tipsy vanmiddag:
http://www.youtube.com/watch?v=d2gzzyFTokw
Moet ik nou trouwens hollenhollenhollen naar de dierenarts met haar door dit kuchje? Is toeval dat ik het filmde.
http://www.youtube.com/watch?v=d2gzzyFTokw
Moet ik nou trouwens hollenhollenhollen naar de dierenarts met haar door dit kuchje? Is toeval dat ik het filmde.
donderdag 10 juni 2010 om 21:53
quote:Olijfje_ schreef op 10 juni 2010 @ 21:45:
Wij hebben zo'n weerstationding waar de luchtvochtigheid op weergegeven staat.is dat van o-lief. Wij hebben sinds kort een weerstation buiten (van de buurman) en nu hebben hij en itsman het heel vaak over vochtigheid, waaisnelheden etc
Wij hebben zo'n weerstationding waar de luchtvochtigheid op weergegeven staat.is dat van o-lief. Wij hebben sinds kort een weerstation buiten (van de buurman) en nu hebben hij en itsman het heel vaak over vochtigheid, waaisnelheden etc
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

donderdag 10 juni 2010 om 21:53
donderdag 10 juni 2010 om 21:55
quote:itsme26 schreef op 10 juni 2010 @ 21:53:
[...]
is dat van o-lief. Wij hebben sinds kort een weerstation buiten (van de buurman) en nu hebben hij en itsman het heel vaak over vochtigheid, waaisnelheden etcUiteraard Maar wij hebben niet zo'n ding waar je ook waaisnelheden ( ) op kan aflezen, daar moet je zo'n ding voor hebben dat buiten ronddraait toch (van die soort lepels in een kringetje) ?
[...]
is dat van o-lief. Wij hebben sinds kort een weerstation buiten (van de buurman) en nu hebben hij en itsman het heel vaak over vochtigheid, waaisnelheden etcUiteraard Maar wij hebben niet zo'n ding waar je ook waaisnelheden ( ) op kan aflezen, daar moet je zo'n ding voor hebben dat buiten ronddraait toch (van die soort lepels in een kringetje) ?
Ik ben mijn eigen bananenschil